Items where Subject is "L Education > L Education (General)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Ó
Number of items at this level: 212.

A

Andrási, Csilla (2015) Pozitív pszichológiai tényezők a pedagógiában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Antal, Kitti (2021) Az idegennyelv-tanulási motiváció a 21. század elején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Arany-Michels, Tímea (2016) Iskolai hétköznapok Selyeben a Szent Gergely Görögkatolikus Általános Iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

B

Baetókné Szatmári, Orsolya (2020) A pedagógiai kommunikáció hatása a pedagógus-diák kapcsolatra és a tanulói teljesítményekre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bakai, Boglárka Réka (2019) Testnevelési játékok alkalmazása és hatása a 6-12 éves korú gyermekek testnevelésében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balla, Ágnes Gizella (2022) Élménypedagógia a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Alexandra (2021) A tanulói és szülői olvasási szokások összefüggéseinek feltárása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Marianna (2019) "A Mennyei Nyehóban" A Nyugat első nemzedéke irodalmának bemutatása tanítási dráma keretében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Ágota (2020) Az adventi és karácsonyi egyházzenei tételek oktatásának lehetőségei az általános iskolai ének-zene órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bazsa, Celesztin Márk (2017) Az ének-zene, mint a motiváció eszköze a szókincstanításban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bencze, Veronika (2023) Tanulás motivációjának változása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Berdéné Hákli, Annamária (2017) Egy pedagógus a kamera mögött (Kiss Gyula tanár életpályája). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Beregi, Boglárka (2021) Koordinációs és kondicionális képességek fejlesztése alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bodnár, Bettina Mónika (2021) A mese szerepe a gyermeki személyiségfejlődésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bogdán, Krisztina Szilvia (2019) Tehetséggondozás lehetőségei Nyíracsádon és környékén a hátrányos helyzetű gyerekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bokor, Erzsébet (2018) A személyiségfejlődés zavarainak feltárása és kezelésének lehetőségei a gyermekrajzok segítségével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bokor, Judit (2018) A rajz lehetőségei a pszichés problémák feltárásában és kezelésében 3 és 6 éves kor között. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bollmann-Gyarmati, Zsuzsanna (2018) A német, mint idegen nyelv tanulásának és oktatásának néhány aspektusa. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Buglyóné Fige, Szilvia (2018) Tehetséggondozás a Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Középiskolájában és Kollégiumában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bujdosóné Faragó, Róza (2019) Dialógusok, szerzői/dramaturgiai utasítások elkészítése, módszertani leírása és elemzése Lev Tolsztoj: Pánov bácsi karácsonya című mesés elbeszélés dramatikus feldolgozása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Buzás, Katalin (2019) A körösladányi cigányság. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bálega, Nikolett (2018) A 3-4 éves korú roma gyermekek beilleszkedési nehézségei egy vidéki óvodában. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Béres, Noémi (2021) Kertpedagógia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

C

Csabai, Krisztina (2018) Az egészségnevelés szerepe és lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csatári, Bíborka (2018) A motiváció és a fegyelmezés fontossága és kapcsolata a Z generációban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csendes, Bettina (2022) Mesefeldolgozás kreatívan az anyanyelvi órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csernik, Krisztina (2020) Angol nyelvoktatás a Hajdú-Bihar megyei általános iskolák 1-3. évfolyamán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csik, Zsuzsanna (2023) Az iskolai teljesítmény és szociális háttér összefüggései a Porcsalmai Kiss Áron Általános Iskolában a roma tanulóknál. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csonka, Emese (2021) Tanulási nehézségek a matematikában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csáki, Éva (2019) Drámapedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanítási órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csókáné Török, Csilla (2018) A fejlesztőpedagógusok mentálhigiénés állapota. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csüllög, Ferenc (2019) Godly Play - Egy kreatív módszer a Szentírás történeteinek bemutatására. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Czérna, Evelin (2019) A művészet személyiségre gyakorolt hatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

D

Dancsi, Dorottya (2017) A babaúszás jelentősége. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Debreceni, Dorina (2019) Tanulási zavarok - fejlesztési lehetőségek. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dorcsin, Zsanett (2022) A hátrányos helyzetű tanulók tanulási motivációjának a vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dudás, Gyöngyike (2018) Kiégés a bölcsődei szakmában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

E

Egri, Zsuzsanna (2018) Tanulási zavarok, fejlesztő eljárások. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ember, Gabriella (2018) A nagycsoportos korú gyermek mérésnek jelentősége az iskolára való felkészültség megállapításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ember, Gabriella (2018) A nagycsoportos korú gyermek óvodai mérésének jelentősége az iskolára való felkészültség megállapításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erdei, Fruzsina (2022) A gyógynövényismeret létjogosultsága az általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erdei, Noémi Ágnes (2017) A hajdúnánási tanyai iskolák és a Barcsa iskola- életmódtörténeti megközelítésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erfán, Zsófia Nóra (2023) Toni Morrison’s Children Literature and its use in the classroom. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

F

Farkas, Eszter (2021) A jeles napokhoz kapcsolódó szokások és dallamok, tanításuk szerepe az iskolai oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fazekas, Terézia (2021) Egyház az iskolában- iskola az egyházban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fazekas, Terézia (2021) Kooperatív tanulás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fegyver, Olívia (2021) Olvasástanítás és tanulás összefüggésének vizsgálata az eltérő családi háttérrel rendelkező tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete, Boglárka (2023) Motiváció az általános iskolai korosztály katechézisében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete, Teodóra Mária (2021) Népi játékok gyűjteménye és alkalmazása a testnevelés órán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete-Gál, Marietta (2012) A hallássérültek integrált oktatásának bemutatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Filep, Fruzsina (2019) Mindennapos testnevelés vizsgálata egyházi és nem egyházi intézmények alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű fiatalok hitoktatása - Nehézségek és örömök a hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Földháti, Péterné (2020) Vizuális nevelés a debreceni Napraforgó Waldorf Iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Földvári, Csilla Zsuzsanna (2020) Czövek Lajos népdalfeldolgozásainak elemzése pedagógiai szempontból. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fülöp, Enikő (2021) Hátránykompenzáció a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

G

Gali, Enikő (2016) A könyvtárpedagógia a múzeumpedagógia tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gellért, Angelika (2022) Az informatika szerepe kisiskolás korú tanuló életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gere, Kata (2021) A roma gyerekek szegregációja. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gombos, Ádám (2020) Festészeti anyagok és technikák a vizuális nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győri, Edina (2020) Egészségre nevelés az általános iskolai szakkörök keretein belül. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győri, Krisztina (2019) Vizuális eszközök az oktatásban régen és most. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gáborné Jászai, Emese Anna (2018) Tanulási nehézségekkel küzdő gyerekek fejlesztési lehetőségei német nyelv órán, A figyelem. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gál, Marietta (2017) Papos: A helytörténet oktatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

H

Hajnóczi, Kamilla (2021) Tanulási zavar az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hamecz, Enikő (2018) A cigány/roma gyermekek oktatása, különös tekintettel Nyírábrány községre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hodosi, Ibolya (2017) Tanulási motiváció kérdése a Z generáció életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Holb, Ibolya (2019) 30 éves a Modern tánc-Játék Stúdió -a debreceni modern - kortárs alkotó műhely és táncstúdió története. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Holló, Boglárka (2019) Cigány/roma gyermekek oktatása Magyarországon a múltban és a jelenben A mezőkeresztesi Szervita Nővérek Gyermekotthon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth, Adrienn (2020) Internetes eszközök használata az angol nyelv tanításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth, Beatrix (2018) Az iskolai kortársbántalmazás vizsgálata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth, Melinda (2020) A nyelvhelyesség kérdése az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Huszka, Annamária (2018) Mozgásfejlődés a születéstől az iskoláig. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Huszti, Bernadett (2018) Az infokommunikációs eszközökkel támogatott oktatási környezet. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

I

Iván, Emese Vivien (2020) A mozgásos játékok szerepe az általános iskolai testnevelés oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

J

Jóna, Szabolcs (2019) A Virágkarnevál története. A Karneváléj forgatókönyvének és a szerkesztett műsorának kialakulása, leírása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

K

Kalapos, Adrienn Bíborka (2015) Az erkölcstan tanításának lehetőségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Karászi, Ferenc (2021) Alsó tagozatos labdarúgók utánpótlás képzése Hajdú Bihar megyében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kasza, Viktória (2019) Mintaértékű iskolai programok a roma/cigány gyerekek hatékony oktatása, nevelése érdekében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Katona, Dorottya (2020) A testnevelés története, a mindennapos testnevelés tapasztalatai a gyerekek szemszögéből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Katona, István (2019) A Létavértesi Irinyi János Általános Iskola múltja, jelene és jövője. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kin, Ágnes (2022) Sportolási szokások vizsgálata alsó tagozatban, az egészségre nevelés tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Annamária (2020) Koordinációs képességek vizsgálata 11-12 éves korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Nikolett (2016) Iskolaszövetkezetek napjainkban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Ármin (2018) Cigánygyerekek hitoktatásának nehézségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kissné Szabó, Emese (2022) A modern audiovizuális eszközök használatának szokásai a felső tagozatos általános iskolás diákok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kissné Szántó, Ilona (2018) Az iskolaérettség vizsgálata egy debreceni óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Komóczi, Gréta (2021) Élmény az oktatásban: a múzeumpedagógia lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Dániel (2018) A digitalizáció hatása a hittanoktatásra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Edit Andrea (2022) A zenei nevelés és a csoportos éneklés hatásai az általános iskolás gyerekek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Fanni (2021) Szervezési formák idegennyelv-órákon az általános iskola 1-6 osztályában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, István (2019) A cigányok integrációja Debrecenben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Nikolett (2019) Prezentációs technikák felhasználása az oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Nikolett (2022) Szervezési formák idegennyelv-órákon az általános iskola 4-6. osztályaiban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Katona, Zsófia (2023) Konfliktuskezelés az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Nagyházi, Ágota (2022) Játék és digitalizáció az angol nyelv oktatásában az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kurucz, Tímea (2018) Iskolai agresszió. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kurucz, Tímea (2018) Reformpedagógiai irányzatok. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kósáné Illés, Éva (2022) Deviáns viselkedés Agresszió az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

L

Liptai, Krisztina (2018) A tanulók teljesítményének és motivációinak összefüggései informatika tantárgyból 5. és 6. osztályban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lipécz, Nikolett (2017) A zenei fejlesztés transzferhatásai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Litinec, Csilla (2019) Egy ismert történet dramatizálása (dialógusok, szerzői/dramaturgi utasítások elkészítése), módszertani leírása és elemzése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ludmann, Szilvia (2019) Drámapedagógia eszközök alkalmazása a tehetséggondozásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lévai, Emese (2019) Keresztutak és párhuzamok A tánc- és drámatanítást összefüggései és kapcsolódási pontjai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Löki, Anikó (2021) A példakép szerepe az oktatásban, nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

M

Major, István Zoltánné (2017) Individuálpszichológiai szemlélet a tanítás-tanulási folyamatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Major, Krisztina (2019) A Színek vitája című mese dramatizálása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makara, Henriett (2019) A kollégiumi élet hatása a kiskamaszok szociális és tanulási fejlődésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makrai, Józsefné (2019) A mozgásfejlődés és a részképességzavarok kapcsolata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Marjai, Szilvia Petra (2022) A COVID-19 miatt bekövetkezett digitális oktatás hatása az olvasási készségek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Maróti, Anna (2023) A lovaglás, mint lehetőség az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mester, Fruzsina (2020) Kombinatorika és valószínűségszámítás alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mihók, Ilona Erzsébet (2022) Tánc szakkör lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mike, Tamás (2020) A labdarúgás 6-10 éves korban és a reflex-mozgáskoordináció fejlesztése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mikes-Batizi, Barbara (2020) A cigányság szocializációja a mátészalkai iskolákban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mile, Mónika (2015) Az egyházi iskolák pedagógiai szellemiségének összehasonlító elemzése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Minyóczki, Ilona (2018) A családi nevelés hatása a gyermek iskolai teljesítményére az Edelényi Nyitott Ajtó Baptista Oktatási Központban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Dóra Eszter (2019) A Medgyessy Ferenc Gimnázium és Művészeti Szakgimnázium grafika szakjának bemutatása és az elmúlt hét évben ott végzett diákok pályakövetése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Evelin (2018) Családrajzok elemzése kisiskolás korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Máté (2019) A Z GENERÁCIÓ VALLÁSOKTATÁSA. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Monori, Orsolya (2019) Hátrányos helyzet és művészeti nevelés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Muczáné Kiss, Ágnes Rozália (2021) A pedagóguspálya kihívásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mursa, Szabolcs (2023) Az interaktív digitális eszközök hatásai a kisiskoláskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mátravölgyi, Gerda (2019) Kézilabda oktatásának holisztikus szemlélete az általános iskolás korosztályú gyermekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máté, Beáta (2019) Generációs különbségek az infokommunikációs eszközök használatában különös tekintettel az oktatásra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máté, Debóra (2019) Tolerancia a keresztyén nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máté, Viktória (2020) Az iskolai testnevelés története, a mindennapos testnevelés tapasztalatai a pedagógusok szemszögéből. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Méhész, Nikolett (2017) A pozitív pszichológia és pozitív pedagógia a cserkész mozgalomban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mészáros, Júlia (2014) A cserkészet pedagógiája. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mónus, Anikó (2019) Prezentációs technikák felhasználása az oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

N

Nagy, Bettina Tünde (2022) A középiskolás korosztály fejlődéslélektana és a vallásoktatás szempontjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Béla Attila (2018) Tehetséggondozás nem iskolai keretek között. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Edit Andrea (2018) A mozgásfejlesztés szerepe a tanulási és magatartási zavarok prevenciójában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Irén Éva (2019) Az innovatív osztályfőnök a 21. század kihívásainak tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Tímea Margit (2021) A szenzomotoros torna alkalmazásának lehetőségei az iskolai testnevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nádasdi, Blanka (2019) A szociális kompetencia alakulása integrált osztályközösségekben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nánássyné Tóth, Veronika (2019) A drámapedagógia személyiségformáló hatásai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Németh, Erika (2019) A SZOBORKÉSZÍTÉS GYAKORLATA TANTÁRGY OKTATÁSÁNAK MÓDSZERTANI MEGÚJÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI MŰVÉSZETI SZAKGIMNÁZIUMBAN. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

O

Oláh-Tóth, Dorina Ildikó (2020) Integráció a mai magyar köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Orosz, János (2020) A labdarúgás népszerűsítése és oktatása 6-10 éves korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Oscsenda, Eszter (2017) A pedagógus életpálya kérdései. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Osváth, Dóra (2021) A pedagógus és a tanulási problémák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

P

Pallás, Brigitta (2021) A helyesírást befolyásoló tényezők. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Paládiné Rozsályi, Anna (2022) A kondicionális képességek fejlesztése testnevelési játékokkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Papp, Szilvia (2021) Környezeti tudatosság vizsgálata az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Parlaginé Tolnai, Hajnalka (2018) A tanulói munka értékelése a testnevelés tantárgyban az 5. -6. évfolyamon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Patainé Péter-Szarka, Éva (2017) A XXI. sz. katechetikai kihívásai egy mai gyülekezetben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pecasz, Anna Éva (2022) Az antik görög művészetek kreatív feldolgozási lehetőségei a vizuális nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Perge, Zsoltné (2019) A pedagógus vizsgálati lehetőségei tanulási és magatartásbeli zavarok esetén. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petró, Józsefné (2018) Iskolám története. A magyar oktatási rendszer történetének és jelenlegi helyzetének vizsgálata egy kistelepülés iskoláján keresztül - a nyíribronyi általános iskola bemutatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Puskás, Réka (2021) A modern audiovizuális eszközök használata és hatásuk a felső tagozatos gyermekek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pántya, Nikolett (2021) A differenciált tanulásszervezés helyzete a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Péntek, Fanni (2018) 7-10 éves gyerekek kondicionális képességének fejlődése a kézilabda edzések hatására. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

R

Revák, Eszter (2017) A fejlesztőpedagógus és az osztályfőnök együttműködése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rusz-Fekete, Szandra (2023) The background and connections of successful teaching english as a second language. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rusznák, Anett (2020) A roma tanulók oktatása, nevelése és felzárkóztatásuk a dögei általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rusói, Fanni (2022) A cselekedtetés, a tevékenykedtetés és a szemléltetés fontossága az anyanyelvi nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rácsai, Edina (2021) Néptánc tanítás alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rösnerné Telepóczki, Márta (2018) A gyász jelensége a kisiskoláskorú gyermekek katekézisében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

S

Sajtós, Brigitta (2015) Kisebbségi oktatás Magyarországon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Selmeci, Rita (2015) A családi háttér szerepe a gyermek életében. A szociális háttér és az iskolai eredményesség összefüggései. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Selmeczi, Ágnes (2022) A tömegkommunikáció és multimédia hatása a kisiskolások egészségtudatára. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Seres, Péter (2018) A kamaszkor és a katechézis lehetőségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sike, Blanka (2021) A Mimio interaktív tábla használata alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Simon, Tünde (2019) Language Awareness in Focus. Teaching Present Tenses from the Basics. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabados, Boglárka (2020) A katechézis mint a serdülők önelfogadásának segítője. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabadosné Kövér, Lívia (2018) Mozgásfejlesztés szerepe a tanulási, viselkedési zavarok megelőzésében, korrekciójában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabadosné Orbán, Emőke (2018) Kreativitás az óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Barbara Dóra (2016) Könyvtár-és múzeumpedagógia. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Dorina (2018) A digitális eszközök használata az idegen nyelvi órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Dorina (2020) A kisgyermekkori médiafogyasztás hatásai a vizuális nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Nikolett (2021) Az állóképesség fejlesztési lehetőségei aerob és anaerob mozgástevékenységekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Titanilla Kinga (2019) A pedagógus-szülő kapcsolattartás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Ádám (2023) Porcsalma története. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabóné Csellár, Hajnlaka (2018) A tanulási zavarok hatása az idegen nyelv tanulásra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabóné Debrődi, Judit (2021) Hagyományápolás a Tiszacsegei Fekete István Általános Iskolában 1985-től napjainkig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szalma, Evelin (2019) Roma gyerekek oktatási integrációja különös tekintettel Nyíregyháza térségében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szarka, Dóra (2020) Nyelvi játékok idegennyelv-órákon az általános iskola 1-4. osztályaiban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szathmári, Panna (2023) Beszédhibás gyerekek nehézségei az olvasástanulás során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szatmári, Ágnes (2022) Motiválás az ének-zene órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szepesváryné Hegedűs, Dóra Anna (2019) Beszédfejlesztés az alsó tagozatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyi-Pap, Tímea (2018) Fejlesztő értékelés az alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szima, Beáta (2018) A család szociokulturális háttere. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szladek, Péter (2019) Az erdei iskola pedagógiai hatása kisiskoláskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szöllősiné Nemes, Ágnes (2019) Drámapedagógia az óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szücs, Anett (2022) Játékok a nyelvtanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szőnyi, Mónika (2022) Az alsó tagozatosok matematikatanulási attitűdjei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szűcs, Anikó (2019) Tanulássegítés a magyar nyelv- és irodalomórán Az ismeretterjesztő szövegek alkalmazása a tanulás tanításának folyamatában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szűcs, Anita (2014) Drámajátékok irodalom órán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sántha Dávidné Bakóczy, Boglárka Jennifer (2019) Számítógép-használat az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

T

Tanászi, Ábel (2022) Képi szemléltetés Comenius pedagógiájában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Totyik, Csenge (2019) Az Igazgyöngy Alapítvány - Egy leendő pedagógus szemével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Truczkainé Kovács, Edit (2019) Drámajáték az óvodában. Az óvodapedagógusok attitűdje a drámapedagógiához. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Turgyán, Júlia Boglárka (2023) Motorikus képességek fejlesztése és mérésének lehetőségei a testnevelés órák keretein belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Liliána (2023) Játékos matematikatanítás az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Viktória (2022) Az anyanyelv és a hazaszeretet szerepe és fontossága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Sikli, Anikó (2018) Alternatív és reform iskolák Magyarországon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Szántó, Gabriella (2018) Az értő olvasás mérése 5. és 6. osztályban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Varga, Katalin (2018) A pedagógiai szakszolgálat és a középiskola közötti együttműködés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Török, Melinda (2018) Néptáncoktatás az alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

U

Ulviczky, László (2018) A konfliktuskezelés lehetőségei a cigány iskolákban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

V

Varga, Judit (2018) Az iskolai erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vatai, Réka Veronika (2015) A Debreceni Ady Endre Gimnázium könyvtárának története és szerepe az iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Veres, Barbara (2019) "Érdekes feladatok": a tanulói figyelem változásának lehetséges okai feladattípusok tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Veress, Fanni (2019) Hip-hop alapú oktatás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vigh, Nóra (2014) Hátrányos helyzetű tanulók oktatása és nevelése az Arany János Kollégiumi Program keretében Ibrány városában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vincze, Éva Fruzsina (2020) Az újmédia: a kommunikáció és a művészet találkozása a digitális korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Virga, Zsófia (2023) A mindennapos testnevelés vizsgálata és a pedagógusok tapasztalatai a koronavírus járvány időszakában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Volosinovszki, Marianna (2019) Csángó földön tanítottam. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Váradiné Béres, Beatrix (2021) Vezetői feladatok a pedagógusjelöltekkel és az új vagy a visszatérő munkatársakkal (Vezetői feladatok a pedagógusok pályán tartásáért). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ó

Ónodi, Ramóna (2019) A gyógytestnevelés fontossága az általános iskolás gyermekek életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

This list was generated on Sat May 18 12:24:28 2024 CEST.