Up a level |
Baranyai, Bettina (2019) Az „Így tedd rá!” - program alkalmazása, tantárgyi integrálhatósága az általános iskola alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Keresztesi, Vivien (2019) Családon belüli erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Henrietta (2019) A tanító szakos hallgatók szabadidős tevékenységei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mata, Henrietta (2019) Tanulási zavarok és a hátrányos helyzet. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Monori, Orsolya (2019) Hátrányos helyzet és művészeti nevelés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nádasdi, Blanka (2019) A szociális kompetencia alakulása integrált osztályközösségekben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Perge, Zsoltné (2019) A pedagógus vizsgálati lehetőségei tanulási és magatartásbeli zavarok esetén. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Titanilla Kinga (2019) A pedagógus-szülő kapcsolattartás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szladek, Péter (2019) Az erdei iskola pedagógiai hatása kisiskoláskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sári, Mária (2019) A mesék hatása a személyiségfejlődésre Fejleszti-e a mese az érzelmi intelligenciát? Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tengeri, Teodóra (2019) A szociális fejlődés. A szociális fejlődés és az iskolai zaklatás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vári, Kata (2019) Fogyatékos gyermek a családban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.