Up a level |
Balogh, Alexandra (2021) A tanulói és szülői olvasási szokások összefüggéseinek feltárása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Berecz, Debóra (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermek- és felnőttkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Biró, Petra (2021) A mese és a gyermeki személyiség. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Bettina Mónika (2021) A mese szerepe a gyermeki személyiségfejlődésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dulavics, Dóra (2021) Az iskolai fegyelmezés egy lehetséges eszköze: az Arizona program. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hajnóczi, Kamilla (2021) Tanulási zavar az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegymegi, Éva Fanni (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermek-és felnőttkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Alexandra (2021) A mese szerepe a gyermek személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Löki, Anikó (2021) A példakép szerepe az oktatásban, nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Muczáné Kiss, Ágnes Rozália (2021) A pedagóguspálya kihívásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Osváth, Dóra (2021) A pedagógus és a tanulási problémák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pántya, Nikolett (2021) A differenciált tanulásszervezés helyzete a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pénzes, Evelin (2021) Ellenőrzés, értékelés a Komplex Instrukciós Programmal működő iskolákban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tar, Barbara (2021) Tanulási zavarok és következményei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ur, Krisztina (2021) Környezettudatosságra nevelés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.