Up a level |
Balla, Ágnes Gizella (2022) Élménypedagógia a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dorcsin, Zsanett (2022) A hátrányos helyzetű tanulók tanulási motivációjának a vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gyenes, Boglárka Zsuzsa (2022) Az agresszió jelenléte az általános iskolások körében, kiemelve a Tiszakóródi Hunyadi Mátyás Általános Iskolát. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gál, Beáta (2022) Megküzdési stratégiák gyermekkorban. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Unpublished)
Gál, Zsóka (2022) A járványhelyzet okozta teljesítményszorongás csökkentése irodalomterápiás elemekkel a serdülő korosztály körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, Lídia (2022) Az egyszülős nevelés hatása a gyermek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Nagyházi, Ágota (2022) Játék és digitalizáció az angol nyelv oktatásában az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kósáné Illés, Éva (2022) Deviáns viselkedés Agresszió az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Laskay, Edit (2022) A tanári motiváció szerepe a zenei versenyeztetésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Marjai, Szilvia Petra (2022) A COVID-19 miatt bekövetkezett digitális oktatás hatása az olvasási készségek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rubintné Páll, Regina (2022) A tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az iskolai osztályközösségben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.