Items where Division is "Ferenc Kölcsey Teacher Training Institute > Department of Pedagogy and Psycholog" and Year is 2023

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 11.

Thesis

Belme, Zsófia (2023) Háziállatok hatása a gyermekekre a pedagógiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bencze, Veronika (2023) Tanulás motivációjának változása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bohus, Réka (2023) Iskoláskorú gyermekek evés- és testképzavarának vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csirmaz-Gyarmati, Blanka (2023) A játék és mese szerepe a kisebbségi és hátrányos helyzetű gyerekek szorongásszintcsökkentésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Egry, Renáta (2023) Szorzótábla tanítása zenei elemek beillesztésével a matematikaórákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Borsos, Zita (2023) A mese szerepe az érzelmi intelligencia fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Katona, Zsófia (2023) Konfliktuskezelés az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Madarász, Tibor (2023) Mozgásfejlesztő módszerek. Az Alapozó Terápia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nyakó, Lili Zsófia (2023) Tehetséggondozási lehetőségek a hazai köznevelés rendszerében Kisvárda város példáján keresztül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pálfi, Petra (2023) Tapasztalatok az ének-zene oktatásáról, a zenei nevelés és a hangszeres tanulás elterjedtsége és hatásai az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szoboszlai, Klaudia (2023) Az iskolai- és internetes zaklatás hatásai a gyermek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

This list was generated on Sun Nov 24 14:11:59 2024 CET.