Up a level |
Aranyics, Dóra Anna (2024) A kulturális tőke és az olvasóvá nevelés alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Biczó, Dalma (2024) Cserkészmódszerek az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodó, Gabriella (2024) Hátránykompenzálás mesével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dankó, Diána Fanni (2024) A klasszikus zene és az általános iskolás diákok szocioemocionális készségének összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Koós, Csenge Lilla (2024) Gyászfeldolgozás az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Anna Katalin (2024) A digitalizáció adta lehetőségek az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szűcs, Luca Kata (2024) Digitális generáció és a tanári kreativitás-avagy hogyan motiváljunk egy Z-generációs nemzedéket a tanulásra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vagyas, Zsuzsanna (2024) Tanulási motiváció vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vácziné Józsa, Szilvia (2024) A játék szerepe és hatásai a fejlesztőpedagógiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.