![]() | Up a level |
Erdei, Noémi (2025) Pedagógus-szülő kommunikáció. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fedecsku, Noémi (2025) Egészségmagatartás összehasonlítása a magyarországi és a hollandiai tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fejes, Melánia (2025) Médiafogyasztási szokások vizsgálata kiskamaszok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gere, Vivien (2025) Stressz, szorongás, megfelelési kényszer, kudarctól való félelem a gyerekeknél. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Adrienn (2025) A mese szerepe az ember személyiségfejlődésében és kialakulásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hindulák, Luca Zsófia (2025) A néptánc jótékony hatása az általános iskolás gyermekekre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kunkli, Laura (2025) A trauma hatása a teljesítményre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lövei, Petra (2025) Az online nyelvi környezet hatása a nyelvtanulási motivációra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Orosz, Zsófia (2025) Az iskolai agresszió és bullying. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Széles, Lili Noémi (2025) A pedagógusok attitűdje a figyelemhiányos/hiperaktivitás-zavarral élő gyermekekkel kapcsolatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tisza, Kinga (2025) A mese mint a megküzdés lehetséges eszköze az alsó tagozatos gyermekek életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Turányi, Szilárd Benjámin (2025) A társasjáték személyiségfejlesztő hatása az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Nikoletta (2025) Kompetenciafejlesztés lehetőségei a délutáni napköziben felső tagozaton: Egy intézményi vizsgálat tapasztalatai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.