Up a level |
Aranyics, Dóra Anna (2024) A kulturális tőke és az olvasóvá nevelés alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bagdi, Boglárka (2020) A liminalitás és fejlődéstörténet az Alice Csodaországban című meseregényben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balázs, Dorina (2017) A gyermekirodalmi alkotások felhasználásának lehetőségei idegennyelv órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Biró, Petra (2021) A mese és a gyermeki személyiség. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Helga (2013) A mesék hatása a gyermekek lelki fejlődésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodor, Beáta (2018) Mesei modellek a szocializációs folyamatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Budai, Ágnes (2019) A mesefeldolgozás tantárgy-pedagógiája. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Dominika (2022) A barátságra nevelés A. A. Milne: Micimackó című művében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegedüs, Zsuzsa (2013) Szabó Lőrinc: Tücsökzene. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Iván-Gál, Hanna Krisztina (2022) Kulturális emlékezet és emlékezetpolitika Arna Bontemps gyermekregényeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karcza, Erzsébet (2020) Gyermekversek a magyar zeneirodalomban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kardos, Levente (2020) Toni Morrison’s Literature for Children: The Connection between Picture and Text in African American Children’s Literature. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Katonka, Gyöngyvér (2013) Fantáziavilág és valóság J. K. Rowling Harry Potter című regényében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Katonka, Máté (2016) A mese és a gyermek kapcsolatának vizsgálata 9-11 éves gyerekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kele, Enikő (2022) A mese gyógyító ereje (Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg értelmezése gyermek és felnőtt szemmel). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Réka (2023) A meseregény szimbolikus helyei és azok lakói. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Gréta (2017) A mese változatai Móra Ferenc munkásságában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mozga, Mariann (2017) Mesék tanítása alsó és felső tagozatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mátyus, Magdolna (2021) A mesék varázslatos világa. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Dóra (2017) A mesék hatása a gyermekekre médiapedagógiai szemszögből. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Erzsébet (2024) A Barátunk a könyv című megyei hatósugarú olvasásnépszerűsítési és olvasásfejlesztési pályázat három évtizedének történeti áttekintése, feladatainak elemzése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Vivien Györgyi (2024) A köztesség identitás-konstruktív perspektívája Nnedi Okorafor Akata boszorkány című művében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Princz, Hajnalka (2012) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei (A mesék feldolgozása 1-4. osztályban). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Remenyik, Rita (2020) A gyermekkor reprezentációja a XX. század irodalmában- Móra Ferenc gyermekkora-művei tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz, Lilla (2020) A cigány mese- és mondavilág sajátosságai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rákosy, József (2009) A mese hatása a gyermekre, az óvodás kórtól kisiskolás korig. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szikszai, Petra Friderika (2020) A nő reprezentációja az Óz, a nagy varázsló filmadaptációiban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szoboszlai, Fanni (2016) A mese szerepe gyermekkorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szántó, Barbara (2022) A női szubjektivitás Camille Yarbrough gyermekirodalmában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szőllősi, Mónika (2009) Mese: A magyar szecesszióban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szőllősi-Gyüjtő, Tímea (2024) A gyermekköltészet mint világteremtő játék. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Lilla (2020) Impresszionizmus - művészetek találkozása az általános iskolai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vadnai, Virág (2017) A verstanítás az alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, Tímea (2014) A kreatív, produktív versfeldolgozás pszichológiai összetevői. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vassné Bucsi, Bernadett Ildikó (2023) A cigány mesék szerepe az identitás meghatározásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.