Up a level |
Albert, Zoltán Tamásné (2021) A református hit- és erkölcstan hatása a 6-12 éves gyermekek személyiségfejlődésére, a szülők véleménye alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Antal, Kitti (2021) Az idegennyelv-tanulási motiváció a 21. század elején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bak, Róbert (2021) A gyermek- és ifjúkor reprezentációja a posztmodern irodalomban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bakóné Botos, Renáta (2021) A pedagógusok mentálhigiénéje. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balla, Tímea (2021) Vezetői modellek alkalmazhatósága a köznevelési intézményekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balogh, Alexandra (2021) A tanulói és szülői olvasási szokások összefüggéseinek feltárása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balogh, Nóra (2021) Ének-zene tanítás a tanítóképző intézetekben régen és most. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baloghné Molnár, Brigitta (2021) A hagyományőrzés kérdése, a hon- és népismeret tantárgy lehetőségei a helytörténeti szakkör keretei között. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Belinszky, Péter (2021) Disputa és képességfejlesztés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bencze, Enikő (2021) Az ének-zene személyiség- és képességfejlesztő hatásai születéstől serdülőkorig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Benéné Kecskeméti, Anna (2021) A néptáncos gyerekek nyomon követése óvodából iskolába átmenet. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Berecz, Debóra (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermek- és felnőttkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Beregi, Boglárka (2021) Koordinációs és kondicionális képességek fejlesztése alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Biró, Petra (2021) A mese és a gyermeki személyiség. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Boczné Orosz, Nóra Gabriella (2021) A koraszülött gyermekek fejlesztési lehetőségei és a szülői attitűd szerepe. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Attiláné (2021) Drámapedagógia az óvodában környezettudatos szemléletformálás drámajátékkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Bettina Mónika (2021) A mese szerepe a gyermeki személyiségfejlődésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bogdánné Verebi, Andrea (2021) A pedagógus, mint projektvezető. Európai Uniós pályázatok megvalósítása és hatása a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bokor, Erzsébet (2021) Iskolai kötődés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bokor, Judit (2021) Alapkészségek fejlődésének vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Béres, Noémi (2021) Kertpedagógia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bíró, Sándor (2021) A Köröstarcsai Református Egyházközség orgonája és egyházzenei élete. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csonka, Emese (2021) Tanulási nehézségek a matematikában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csorvássy, Zsófia Fruzsina (2021) "Nem ércből van a testem" (Jób 6,12) A testi integritás létrejötte és megszűnése Jób könyvében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csécsei, Judit (2021) A pedagógus a nevelési-oktatási intézmény szervezetében. Pedagóguskiégés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dankóné Ládi, Tímea (2021) Motiváló tényezők az olvasóvá nevelésben alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dezső, Attila (2021) Hogyan járulhat hozzá a hit- és erkölcstanoktatás az iskolai agresszió kezeléséhez? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dibácziné Tószegi, Vanda (2021) Mentálhigiéné a családban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dienesné Turiczki, Daniella (2021) A reformáció művészetének teológiai háttere. A reformáció hatása a művészetekre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Nagyné Veres, Szilvia Krisztina (2021) Versfeldolgozások a drámapedagógia segítségével. "Olvasd el, értsd meg, szavald el!". UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Drake, Szilvia (2021) Az egész életen át tartó tanulás és a pedagógusok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dulavics, Dóra (2021) Az iskolai fegyelmezés egy lehetséges eszköze: az Arizona program. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dávida, Edina (2021) Iskolai marketing 2021/2022. tanév. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Emri, Bernadett (2021) A zenei nevelés lehetőségei és különböző formái állami és egyházi fenntartású iskolákban Kazincbarcikán és környékén. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Farkas, Eszter (2021) A jeles napokhoz kapcsolódó szokások és dallamok, tanításuk szerepe az iskolai oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fazekas, Terézia (2021) Egyház az iskolában- iskola az egyházban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fazekas, Terézia (2021) Kooperatív tanulás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fegyver, Olívia (2021) Olvasástanítás és tanulás összefüggésének vizsgálata az eltérő családi háttérrel rendelkező tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fehér, Péter (2021) Az iskolai agresszió - esettanulmányon keresztül (Komádi). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fehérné Kéki, Renáta (2021) A társadalmi nemek reprezentációjának vizsgálata olvasási attitűdön keresztül Komádi városában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fekete, Teodóra Mária (2021) Népi játékok gyűjteménye és alkalmazása a testnevelés órán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fekete, Zsuzsanna (2021) Vizuális nevelés a Waldorf-iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ferenczi, Péter Tamásné (2021) A szülők iskolaválasztási szempontjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű fiatalok hitoktatása - Nehézségek és örömök a hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fülöp, Enikő (2021) Hátránykompenzáció a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Galambosné Hornyák, Erika (2021) Tehetségígéretek, tehetségfejlesztés és az iskolai kreatív klíma kapcsolata. (A tehetséggondozás háttértényezőinek vizsgálata a Debreceni Ady Endre Gimnáziumban). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Galla, Regina (2021) A DIFER és más iskolaérettséget vizsgáló módszerek összehasonlító elemzése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Garamvölgyiné Gábor, Andrea (2021) Pedagógiai folyamattervezés a tantervek tükrében. A személyiség kompetenciáinak fejlesztése középiskolai tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gere, Kata (2021) A roma gyerekek szegregációja. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Giriczné Gyányi, Mária (2021) A drámapedagógia alkalmazási lehetőségei az óvodai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gáborné Jászai, Emese Anna (2021) Alternatív Pedagógia. Állatasszisztált oktatás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hagymási, Fanni (2021) Behálózva a 21. században. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hajnóczi, Kamilla (2021) Tanulási zavar az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Halászné Nagy, Mónika (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése kisiskoláskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Harkányi, Zita (2021) Az érzelmi intelligencia fejlődése és fejlesztése óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegedűs, Kitti (2021) Vezetői kommunikáció, az információáramlás hatékonysága a köznevelési intézményekben. A hatékony kommunikáció problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegymegi, Éva Fanni (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermek-és felnőttkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hideghné Palcsák, Enikő (2021) Református iskolázás és pedagógiai törekvések a kora újkorban Magyarországon és Erdélyben, különös tekintettel a nőnevelésre és Comenius munkásságára. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ivancsóné Hajas, Ágnes (2021) A gyermekvédelem specializációja. Leányanyák nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jobbák, Diána (2021) Egy vidéki általános iskola tanulóinak életmódja, táplálkozása a szülők példamutatása és iskolai végzettsége tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Juhász, Patrik Zoltán (2021) Az iskolán belüli bántalmazás és annak hatásai az általános iskolás gyerekek lelki fejlődésére és tanulmányi előmenetelére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Juhász, Péter Pál (2021) Nevelési attitűdök megélése és ezek hatása a későbbi életpályára. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jóczik-Tóth, Orsolya (2021) A gyermekáldás, mint az élet továbbadásának ígérete Ábrahám családjában. Drámafeldolgozás Ábrahám családjának megismeréséhez. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karászi, Ferenc (2021) Alsó tagozatos labdarúgók utánpótlás képzése Hajdú Bihar megyében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Katonáné Hajdu, Mónika (2021) Gyermekmunka a kocsordi gyülekezetben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kecskés, Ferencné (2021) A néptánc és a társművészetek dramatizált színpadi megjelenítése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Keresztesi, Ildikó (2021) A hitoktató szerepe a gyermek hit- és személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kerékgyártó, Beáta (2021) Egészségpszichológia a pedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, László Miklós (2021) Az úrvacsora mint a spirituális közösség lehetősége a református iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Alexandra (2021) A mese szerepe a gyermek személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Elvira (2021) A Narnia Krónikái című alkotás felhasználása a katechézisben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Eszter (2021) "Olyanná lett, mint az özvegy" Mit jelentett özvegyként élni a bibliai korban? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Ingrid Csenge (2021) „Hallgasd meg lakóhelyeden, a mennyben, ...és bocsáss meg nekik!” Salamon templomszentelő imádságának (1Kir 8,22–53) exegézise. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kissné Csontos, Annamária (2021) Pszichikus funkciók a tankönyvekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kocsis, Erzsébet (2021) A nyelvérzék és a kognitív képességek szerepe és kölcsönhatásai a kétnyelvű oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kolozsvári, Judit (2021) A Csicsergő Biztos Kezdet Gyerekház Komádiban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Komóczi, Gréta (2021) Élmény az oktatásban: a múzeumpedagógia lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Fanni (2021) Szervezési formák idegennyelv-órákon az általános iskola 1-6 osztályában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Márta Réka (2021) Beilleszkedési nehézségek megélése és kezelése L. M.Montgomery Anne otthonra talál könyve alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Szilvia Brigitta (2021) A képzőművészeti hatások a gyermek fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Koós, Judit (2021) Digitális oktatás. az angol nyelv digitális oktatásának empirikus vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Koós, Mátyás Csanád (2021) Önmagunk reprezentációja a szelfikultúra tükrében - Teológiai-etikai megközelítések. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kucskár, Katalin (2021) A beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel küzdő tanulók szüleinek az alapfokú intézménnyel szemben támasztott elvárásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kátai, Anna (2021) Freeware szoftverek alkalmazása az oktatásban és a tanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kőpataki, Krisztina (2021) Közösségi oldalak az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lakatos, Tamás (2021) Motivációs lehetőségek a vallásoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Leányvári, Andrea (2021) A lemorzsolódás csökkentését segítő tevékenységek szakképző iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Linzenboldné Török, Ilona (2021) A nyelvoktatás múltja és jelene. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ludmann, Szilvia (2021) Az anyanyelvi kompetencia fejlesztésének lehetőségei az általános iskola felső tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Löki, Anikó (2021) A példakép szerepe az oktatásban, nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrik, Bernadett (2021) A Gyerekházak szerepe a korai szocializációs és képességbeli hátrányok enyhítésében és leküzdésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Madákné Veres, Magdolna (2021) A mese érzelmi intelligenciára gyakorolt fejlesztő hatásai a kisgyermekkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Magi, Béla Tibor (2021) A fizika tantárgy digitális fejlesztésének lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mercz, Sándor (2021) Elragadtatás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mile, Tünde Enikő (2021) A pedagógusok tapasztalatai a sajátos nevelési igényű gyermekek általános iskolai neveléséről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mohácsi, Ágnes (2021) A művészet mint nevelés, a nevelés mint művészet. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Moldován, Krisztina Stefania (2021) A homoszexualitás kérdése a rendszerváltástól napjainkig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Eleonóra (2021) Törpeautók tervezésének lehetőségei a második világháború után Magyarországon Az „Uttörő” törpeautó esete. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Evelin (2021) Esélyegyenlőség biztosítása a Gacsályi Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár-Jakó, Mária Olga (2021) Az agresszió vizsgálata és kezelési módszerei az EMMI Debreceni Javítóintézetében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mucsi, András (2021) Egyháztörténet tanítása a református hit- és erkölcstan tantárgy keretében a középiskolában, valamint a saját tanítási gyakorlatomban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Muczáné Kiss, Ágnes Rozália (2021) A pedagóguspálya kihívásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Márton, József (2021) Serdülők hitoktatása a világjárvány alatt. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mátyus, Magdolna (2021) A mesék varázslatos világa. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Máténé Hódos, Emma Edit (2021) A Z generációra jellemző tanulási motivációk és szokások vizsgálata a szakmai képzésben, a tanulás eredményességét tekintve. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mónusné Aros, Anett (2021) Az 1997-es gyermekvédelmi törvény elemzése. Magyarország gyermekvédelmi reformja. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Barbara (2021) A mindennapos éneklés hatása a gyermekek fejlődésére alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Hajnalka (2021) Digitális nevelés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Ilona (2021) A családban szerzett traumák lehetséges hatásai a személyiség fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Jánosné (2021) A keresztyén nevelés-oktatás személyiségformáló szerepe, folyamata a középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Karolina (2021) Gyula és térsége cigányságának múltja és jelene. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Tímea Margit (2021) A szenzomotoros torna alkalmazásának lehetőségei az iskolai testnevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Némethné Nagy, Julianna (2021) A tanulási zavar és következményei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Osváth, Dóra (2021) A pedagógus és a tanulási problémák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Paczári-Pongor, Melinda (2021) „Mert ahol a te kincsed van, ott lesz a te szíved is.” - Harry Potter a református teológia nézőpontjából. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pallás, Brigitta (2021) A helyesírást befolyásoló tényezők. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Szilvia (2021) Környezeti tudatosság vizsgálata az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pappné Kegyes, Klára (2021) Olvasási szokások alakulása a középiskolás korosztály körében. Középiskolás diákok olvasási szokásai a Baross Gábor Technikum, Szakképző Iskola és Kollégiumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Perla, Erzsébet (2021) Szabó Magda műveinek olvasottsága az író alma materében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Peterman, Zsaklin Julianna (2021) Angol nyelvtanulás internetes portálok és mobilapplikációk segítségével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petrusinec, Barbara (2021) Gyászt akadályozó tényezők a keresztyén életvitelben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Piskó, Jenőné (2021) Kreatív vizuális nevelés kisiskoláskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Puskás, Réka (2021) A modern audiovizuális eszközök használata és hatásuk a felső tagozatos gyermekek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pántya, Nikolett (2021) A differenciált tanulásszervezés helyzete a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pécsiné Lázár, Melinda (2021) Sport és agresszió a falakon belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pénzes, Evelin (2021) Ellenőrzés, értékelés a Komplex Instrukciós Programmal működő iskolákban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácsai, Edina (2021) Néptánc tanítás alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz, Kornélia (2021) Imádságra nevelés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rápoltiné Tóth, Andrea (2021) Nevelőszülők szerepe, tapasztalata, motivációi napjainkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Révész, Judit (2021) Emberarccal A pedagógus szerepe az oktatás-nevelési folyamatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sarkadi, Ferenc (2021) Mi volt jó a karanténban?. (Egy közoktatási intézmény vizsgálata). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sike, Blanka (2021) A Mimio interaktív tábla használata alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Simon-Horváth, Ágnes (2021) A családok továbblépési esélyeinek vizsgálata a Remény Családok Átmeneti Otthonában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Smidróczki, Anikó (2021) Játékos matematikatanítás az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Soóky-Szili, Krisztina (2021) Az óvoda szerepének és presztízsének változása egy adott település életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Erika (2021) Idegennyelv-oktatás a szakképzésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Nikolett (2021) Az állóképesség fejlesztési lehetőségei aerob és anaerob mozgástevékenységekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó-Kovács, Kíra Vilma (2021) A vegyes hangrendű szavak toldalékolása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabóné Debrődi, Judit (2021) Hagyományápolás a Tiszacsegei Fekete István Általános Iskolában 1985-től napjainkig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyiné Féki, Erzsébet (2021) A serdülők katechézisének kihívásai napjainkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szombatiné Piczil, Mária (2021) Óvodaválasztási szokások vidéken, városban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szász, Anna Boglárka (2021) A fiatalok hitbeli fejlődésének kihívásai a XXI. században. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Széplakiné Kocsis, Éva Andrea (2021) A kooperatív tanulás módszertani tapasztalatai az idegennyelv oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szűcs, Judit (2021) A környezeti tudatosság mértéke a magyar társadalom különböző korcsoportjaiban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sáreczki, Gyula (2021) Egy színjátszócsoport múltja és jelene. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sós-Balogh, Tímea (2021) Az önismeret jelentősége a pedagógus személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tamkó, Sarolta (2021) Hogyan segíti a miskolci Martin János Szakiskola az intézményben végzett fogyatékossággal élő tanulók társadalmi beilleszkedését? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tar, Barbara (2021) Tanulási zavarok és következményei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth-Serbán, Orsolya (2021) Az Ószövetség és ókori közel-keleti istenek világa. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ur, Krisztina (2021) Környezettudatosságra nevelés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vajkó, Szilvia (2021) A személyiség zavarai gyermekkorban, a beilleszkedés nehézségei. Beilleszkedési nehézségek a javítóintézetben elhelyezett gyerekekkel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vancsai, Ruben (2021) Keresztyén nevelés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, András (2021) Transzgenerációs örökségek a családban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, Eszter Mária (2021) A tulajdonnevek a gyermeki nyelvelsajátításban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vekerdi, János Gábor (2021) Kísértés a korokon át: A kísértésről szóló teológiai reflexiók a dogmatörténetben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Váradiné Béres, Beatrix (2021) Vezetői feladatok a pedagógusjelöltekkel és az új vagy a visszatérő munkatársakkal (Vezetői feladatok a pedagógusok pályán tartásáért). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Véha, Krisztina (2021) Az örökbefogadott gyermekek szocializációs nehézségei, különös tekintettel a vallási szocializációra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zolcsak, Szilvia (2021) Megszólítások és beszédpartnerre utaló elemek nyelvhasználatunkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zágonyi, Markó Tamás (2021) Az egyházi menedzsment szociáletikai értékelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ágostonné Frantsik, Éva (2021) A digitális oktatás tanári és tanulói tapasztalatai a Debreceni Ady Endre Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Éger, Ádám (2021) Hitoktatás a veszélyhelyzetben. A tanári és tanulói tapasztalatok, valamint a hitoktatás lelkigondozói aspektusa. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Őzné Czakó, Éva (2021) A pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) és az intézményi önértékelés kapcsolatrendszere a Pedagógiai Szakszolgálatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baginé Molnár, Katalin (2021) A deviancia megjelenési formái, gyökerei és megoldási lehetőségei az általános iskolákban. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Submitted)
Tódor, Györgyné (2021) Egy szépprózai szöveg dramatizálása és a folyamat bemutatása az ötlettől a színpadra állításig. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Submitted)