Up a level |
Antal, Emese (2022) ÉLMÉNYPEDAGÓGIA AZ ÉNEK-ZENEI NEVELÉS ÁLTALÁNOS ISKOLAI GYAKORLATÁBAN. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Asztalosné Szécsi, Anita (2022) A fazekasság és annak gyermeki aspektusai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balla, Ágnes Gizella (2022) Élménypedagógia a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balázs, Anita (2022) Gyülekezetben vagyok, élô közösségben - Fiatalok gyülekezeti integrálása a 21. században. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balázsi, Erzsébet (2022) A Komplex Alapprogram bevezetése és alkalmazása a Földesi Karácsony Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Barta, Virág (2022) A gyermekek környezettudatosságra nevelésének lehetôségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bartók, Emese (2022) Természetkutató nők a tudomány történetében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bernáthné Dr. Somogyi, Márta (2022) Digitális alkalmazások használata a nyelvoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Beszterczey, Andrásné (2022) Határ a csillagos ég?. A Református EGYMI innovációs dilemmái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Biróné Szabó, Brigitta (2022) Az intézményi digitalizáció és a digitális pedagógiai kultúra hatása az iskolai együttműködésre az Erőss Lajos Református Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodóné Kiss, Szabina Edit (2022) Tehetséges fiatalokból elhivatott zenész? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Budai, Pálma (2022) Ady Endre a XXI. század szemével. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Unpublished)
Bujdosóné Faragó, Róza (2022) A tehetség felismerése, gondozása és továbbfejlesztése az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csendes, Bettina (2022) Mesefeldolgozás kreatívan az anyanyelvi órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csiháné Pálinkás, Krisztina (2022) Mentortanárok mentálhigiénéje. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csorvásiné Kapusi, Aliz (2022) Középiskolások tanulásmódszertani fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csurpek, Erika (2022) Táplálkozási szokások vizsgálata az általános iskolás tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csákány, Evelin (2022) Ítélet és Üdvösség antropológiai vetületei Mikeás próféta könyvében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Daróczi, Brigitta (2022) A mesék és a közösség támogató szerepe a COVID19 idején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dobrossy, Zoltán Dávid (2022) A Debrecen - Mester utcai Református Gyülekezet egyházzenei élete és orgonájának története. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dorcsin, Zsanett (2022) A hátrányos helyzetű tanulók tanulási motivációjának a vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dorogi, Lilla Ibolya (2022) Digitális mentálhigiéné. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Gáspárné Ajtai, Beáta (2022) Az iskoláskorú gyermekek kognitív képességei és az eredményes iskolakezdés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Eignerné Gyürky, Katalin (2022) Iskolai ünnepségek régen és ma. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdei, Fruzsina (2022) A gyógynövényismeret létjogosultsága az általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdei-Nagy, Anna (2022) Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére filmes adaptációja - Film és irodalom kapcsolata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Faluházi, Sándor Attila (2022) Inkluzív pedagógia a hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Farkas-Susánszki, Regina (2022) A kreativitás fejlesztése a kisiskoláskori vizuális nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fazakas, Bettina Dóra (2022) Mennyei trónusok és Isten trónja a Jelenések könyvében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fodor, Adrienn Judit (2022) A kisiskolások szocializációjának támogatása drámapedagógiával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Félegyházi-Szabó, Anna (2022) Zenehallgatási szokások az általános iskola 5-6. osztályában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gellén, Máté (2022) Az eutanázia magyarországi szabályozása és annak értékelése a református etika szempontjából. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gellért, Angelika (2022) Az informatika szerepe kisiskolás korú tanuló életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gergely-Simon, Linda (2022) Milyen vezetőt kíván a XXI. századi oktatási intézmény? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Girásziné Bakos, Judit (2022) Iskolai klíma vizsgálata a Nyírbélteki Szent László Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Dominika (2022) A barátságra nevelés A. A. Milne: Micimackó című művében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gyenes, Boglárka Zsuzsa (2022) Az agresszió jelenléte az általános iskolások körében, kiemelve a Tiszakóródi Hunyadi Mátyás Általános Iskolát. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győrffy, Péter Pál (2022) A sakk fejlesztő hatása a matematikában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győrfi, Angéla (2022) A pedagógus kompetenciák fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gál, Beáta (2022) Megküzdési stratégiák gyermekkorban. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Unpublished)
Gál, Zsóka (2022) A járványhelyzet okozta teljesítményszorongás csökkentése irodalomterápiás elemekkel a serdülő korosztály körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gégény, Liza (2022) Színalkalmazási preferenciák a gyermekkor viszonylatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gémné Kovács, Anita (2022) A szülők tájékozottságának vizsgálata a fejlesztőpedagógus munkájáról. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hauptmanné Dzsedik, Marianna Krisztina (2022) Az élethosszig tartó tanulás fontosságának mérése egy technikumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegedűs, Dorina (2022) A párválasztás, a házasság és a család. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hengl, Zsuzsa (2022) A Debreceni Református Kollégium reprezentációja a Csokonai Színházban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Herman-Raffai, Fanni (2022) Néptánc és népi ének hagyományai Nagyecseden. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hidasi, Ágnes (2022) Digitális alkalmazások használata az angol szókincs tanításásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horváth, Béla (2022) Inkultúráció a koreai teológiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ignácz, Erzsébet (2022) Útkereszteződések és elágazások. (Mit vár el a szülő a vezetőtől, ha csoportban dolgozó óvodapedagógus is, s mit, ha nem?). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Iván-Gál, Hanna Krisztina (2022) Kulturális emlékezet és emlékezetpolitika Arna Bontemps gyermekregényeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jaskó, Edit (2022) A burnout szindróma és az intézményvezető szerepe a jelenség tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jeles, Éva (2022) Egyéni fejlesztési lehetőségek az általános iskolai színjátszó körben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Joó, Dániel (2022) Johann Sebastian Bach zeneszerzői eszközei. A fúga művészete sorozat tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jákó, Mónika (2022) A mindennapos testnevelés megvalósulása városi és vidéki általános iskolákban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kamenyiczkiné, Békési Gizella (2022) A drámapedagógia lehetőségei a bibliaismeret oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kamenyiczkiné Békési, Gizella (2022) A drámapedagógia lehetőségei a bibliaismeret oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karasszonné Lőrincz, Katalin (2022) Bábjáték az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karácsony - Plesa, Nikoletta (2022) Az óvodapedagógusok kiégési prevenciójának lehetőségei napjainkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kele, Enikő (2022) A mese gyógyító ereje (Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg értelmezése gyermek és felnőtt szemmel). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kerekes, Attila Miklós (2022) Az iskolai ünnepségek szervezése a Nyíregyházi Kölcsey Ferenc Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, Lídia (2022) Az egyszülős nevelés hatása a gyermek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kin, Ágnes (2022) Sportolási szokások vizsgálata alsó tagozatban, az egészségre nevelés tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Csilla Enikő (2022) Az irodalomterápia és a drámapedagógia kapcsolata; az alkalmazás lehetőségei a hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Edina (2022) A mesék megjelenése az alsó tagozatos olvasókönyvekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kissné Bene, Ágnes (2022) A pennától a digitális naplóig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kissné Csontos, Annamária (2022) Egyházi iskola működésének jogszabályi meghatározottsága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kissné Szabó, Emese (2022) A modern audiovizuális eszközök használatának szokásai a felső tagozatos általános iskolás diákok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Klément-Balla, Zsófia (2022) "Ha félek is, benned bízom!" - Az istenfélelem és a félelem-érzelem megjelenése és szerepe a második Dávid-zsoltárkönyvben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kolozsiné Tóth, Andrea (2022) A korai intervenció fontossága a koragyermekkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kotán, Beatrix (2022) Tudományos-technikai ismeretek Dékány András tengerészregény sorozatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Dániel (2022) A digitális kultúra jelentősége a lelkészi szolgálatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Edit Andrea (2022) A zenei nevelés és a csoportos éneklés hatásai az általános iskolás gyerekek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Judit (2022) A drámapedagógia megjelenési formái az intézményemben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Nikolett (2022) Szervezési formák idegennyelv-órákon az általános iskola 4-6. osztályaiban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács-Tóth, Szilvia (2022) Drámapedagógiai hatásvizsgálatok egy alsó tagozatos színjátszó csoportban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Bardóczi, Mónika (2022) Kodály Zoltán zenepedagógiai elveinek megvalósítása a zeneiskolai szolfézsoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Nagyházi, Ágota (2022) Játék és digitalizáció az angol nyelv oktatásában az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kozák, István (2022) A testnevelés tantárgy digitális oktatásának lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Krucsó, Emese (2022) Az egyéni fejlesztés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kun, Vivien (2022) Az egészséges életmódra nevelés különböző életkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kurinszky, Márk (2022) A társas kapcsolatok változásai egy projektmunka keretein belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kádár, Beáta (2022) A keresztyén apa szerepe a hitre nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kósáné Illés, Éva (2022) Deviáns viselkedés Agresszió az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Laskay, Edit (2022) A tanári motiváció szerepe a zenei versenyeztetésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lázár, Szilvia (2022) A Bábos Mesekuckó komplex foglalkozás fejlesztő hatása, az 5-7 éves korosztály számára. Iskola-előkészítés játékosan, bábokkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Major, Henrietta (2022) Nevelőszülői hálózatok Magyarországon (nevelőszülőknél élő gyerekek katechézise). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Marjai, Szilvia Petra (2022) A COVID-19 miatt bekövetkezett digitális oktatás hatása az olvasási készségek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mihók, Ilona Erzsébet (2022) Tánc szakkör lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Judit (2022) Tehetséges gyermek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, József (2022) Nemzetköziesítés az intézményemben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Munkácsiné Mónus, Mária (2022) A motiváció, tanulási motiváció. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mándi, Dzsenifer (2022) A testnevelés, mint személyiségformáló eszköz. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Bettina Tünde (2022) A középiskolás korosztály fejlődéslélektana és a vallásoktatás szempontjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Szabolcs Gábor (2022) A digitális/online oktatás nehézségei a 2020-2021-es Covid-19 járvány idején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Novák, Miklós (2022) Temetési szokások a kezdetektől Jézus temetéséig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nyeső, Ágnes (2022) Szövet és szöveg. Női szabó képzésben résztvevő diákok találkozása az irodalomterápiával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nyitrai, Viktória Tímea (2022) A játék szerepe a tehetséggondozásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Paládiné Rozsályi, Anna (2022) A kondicionális képességek fejlesztése testnevelési játékokkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pecasz, Anna Éva (2022) Az antik görög művészetek kreatív feldolgozási lehetőségei a vizuális nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petkes, Piroska Judit (2022) „Nincs jobb tanító, mint a példamutatás” Cserkészet, mint a vallási szocializáció helyszíne. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petneházy, Árpád Zoltánné (2022) Idegen nyelvi kompetenciák kialakítása és személyre szabott fejlesztése szabadidős tevékenységek során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petrovits- Kiss, Boglárka (2022) Hallássérültek korai fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pálfi, Gergő (2022) Jézus-korabeli gazdaságtörténet Palesztinában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pásztor, Angelika (2022) A drámapedagógia múltja és jelene a balkányi általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Péter-Szarka, Zsófia (2022) Kooperatív módszerek alkalmazása középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Péter-Szarka, Zsófia (2022) A hittanár-nevelő lehetőségei a tizenéves kollégisták lelkigondozásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pósán, Petra (2022) Az önismeret és személyiségfejlesztés lehetőségei a vizuális nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pótor-Markó, Marianna (2022) Atomerőművi katasztrófák játék- és dokumentumfilmes feldolgozásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rubintné Páll, Regina (2022) A tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az iskolai osztályközösségben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rusói, Fanni (2022) A cselekedtetés, a tevékenykedtetés és a szemléltetés fontossága az anyanyelvi nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rábainé Vura, Ilona (2022) A bábjáték szerepe és lehetőségei az óvodai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rákné Mihaliczku, Nikoletta (2022) Hátrányos helyzetű tanulók támogatása adaptív módszerekkel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sajgó, Eszter (2022) Agresszió az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sass, Barbara (2022) Cigány/roma kultúra, szocializáció, nevelési sajátosságok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Selmeczi, Ágnes (2022) A tömegkommunikáció és multimédia hatása a kisiskolások egészségtudatára. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Beatrix (2022) A zenehallgatás lehetőségei, feladatai az általános iskola alsó tagozatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Erika (2022) Iskolai klíma. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Erika (2022) Iskolai klíma. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Noémi (2022) Az egészséges életmódra nevelés fontossága az általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szatmári, Ágnes (2022) Motiválás az ének-zene órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szegedi, Enikő (2022) A fény és az árnyék játéka- az árnyjáték helye az oktatási-nevelési folyamatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szijártó, Alex Tibor (2022) Sportszociológia – Települések közötti különbség sportolási lehetőségek szempontjából. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyi, Orsolya (2022) Digitális eszközök hatása az alsó tagozatos gyerekek helyesírására. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyiné Horváth, Henriette (2022) Kisújszállási művészeti csoportok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyiné Horváth, Henriette (2022) Kisúlszállási Művészeti Csoportok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szántó, Barbara (2022) A női szubjektivitás Camille Yarbrough gyermekirodalmában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szántóné Nagy, Márta Szilvia (2022) Szimbólumdidaktika és konfirmáció. Szimbólumok és hitvallás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szücs, Anett (2022) Játékok a nyelvtanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szőnyi, Mónika (2022) Az alsó tagozatosok matematikatanulási attitűdjei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sárváriné Lábiscsák, Klára (2022) A pedagógiai folyamat alakulása a zongorán tanuló növendékek versenyfelkészítése során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sóvágó, Szilvia (2022) Az olvasóvá nevelés lehetőségei. Olvasói szokások és attitűd kutatása két Waldorf gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sóvágó, Szilvia (2022) Nyilatkozat a szakdolgozat eredetiségéről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Takácsné Zilahi, Vanda (2022) A szülők olvasási szokásainak megismerése és a gyermekek olvasóvá nevelése közötti összefüggések. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tamás-Nagy, Alexandra (2022) Összművészet megvalósítása a drámapedagógiai foglalkozásokban (Arany János: Toldi feldolgozása a drámapedagógiában). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tanászi, Ábel (2022) Képi szemléltetés Comenius pedagógiájában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tar, Barbara (2022) Beilleszkedési nehézségek, magatartási zavarok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tarné Pásztor, Nikoletta (2022) A játékpedagógia alkalmazási lehetőségei a magyar nyelv és irodalom tantárgyban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tokai-Balogh, Ildikó (2022) Hogyan valósul meg egy hátrányos helyzetű iskolában az egészségnevelés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tornyi, Lajos (2022) Az érzelmi intelligencia szerepe a sikeres konfliktuskezelő iskolai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tubak, Zsuzsanna (2022) Csűry Bálint nyomában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Lilla (2022) BÁB. Bizsergetően Ábrándos Bohóckodás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Viktória (2022) Az anyanyelv és a hazaszeretet szerepe és fontossága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóthné Szabolcsi, Zsuzsa Judit (2022) A drámapedagógia alkalmazási lehetőségei az idegennyelvi órákon, különös tekintettel a BTMN-es és SNI-s tanulók fejlesztésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tölgyfa, Lászlóné (2022) Tanügyigazgatás az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ujlaky, Máté (2022) A 89. zsoltár exegézise. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ujvárosi, Judit (2022) Keresztyén nevelés a tardi Forrás Oktatási Központ általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ungvári, Krisztina (2022) Családtagokkal szembeni szerepelvárások változásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Usztics, Anikó Mária (2022) A történelem tantárgy digitális oktatásának lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, Andrea (2022) Többféle művészeti tevékenységben alkalmazott báb- és drámajáték együttes megjelenése a gyermekkultúrában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, Tamás (2022) Cigány/roma gyermekek integrációja a közoktatásban a 20. században. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vaszicskó, Tímea (2022) Mitől jó az iskola?. A hatékonyság tényezői a Szent Péter és Pál Görögkatolikus Általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vékásné Balla, Eszter (2022) Hagyomány és / vagy modernség. (A digitális oktatás vívmányai). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zemlényi, Odett (2022) Zoopedagógiai gyakorlatom a Nyíregyházi Állatparkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zolnai, Krisztina (2022) Egy mentálhigiénés- és önismereti csoportvezetés tapasztalatai a proszociális – segítő, támogató – pedagógusi attitűd érdekében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Áfra, János (2022) Szép/írás/terápia. Gyógyító és kreatív szövegalkotás elméletben és gyakorlatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Áros, Tünde Ilona (2022) Az ember tragédiája feldolgozása a drámapedagógia eszközeivel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ónadi, Boglárka (2022) Személyiségfejlesztés a zeneterápia eszközeivel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.