Up a level |
Angyalosy, Ádám Zsombor (2023) Fiatalkorúak gyászfeldolgozása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bagdi, Imre Richárd (2023) Hogyan motiválja a tanár személyisége a tanulót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bagdi, Imre Richárd (2023) Hogyan motiválja a tanár személyisége a tanulót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bagdács, Zsuzsa (2023) “ANYAKÖNYV” Egy online irodalomterápiás anyacsoport gyakorlatának tanulságai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baksa, István (2023) Az iskolai szociális munkás lehetőségei a szociális- és társadalmi hátránykompenzációban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baranyainé Tarsoly, Erzsébet (2023) Drámapedagógia az óvodában 2023. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Barati, Benjámin (2023) Tradíciók Izrael királyságának kialakulásáról. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bartha, Eszter Éva (2023) A keresztyén dogmatika tanítása Istenről és a keleti vallásfilozófiák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Belme, Zsófia (2023) Háziállatok hatása a gyermekekre a pedagógiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bencze, Veronika (2023) Tanulás motivációjának változása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Helga (2023) Bemeneti DIFER mérés az iskola 1. évfolyamában halmozottan hátrányos és jó szociális körülmények közül érkező gyerekek mérésének összehasonlítása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodor, Réka (2023) Hétköznapi vizualitás napjainkban (tagek, graffitik, matricák). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bohus, Réka (2023) Iskoláskorú gyermekek evés- és testképzavarának vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bozsódiné Hodák, Anita (2023) Az intézményi tervező munka folyamata, jellemző problémák, dokumentumok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Braun, Ágnes (2023) A gyermekkor irodalmi reprezentációi. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Brád, Nikolett (2023) Tehetségfejlesztés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bulyáki, Ádám (2023) A lelkipásztori hivatás és a család etikája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bátorfi, Judit (2023) A sikeres iskolakezdéshez szükséges képességek mérése és fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bíró, Sándor (2023) Magyar kommentárok a Jelenések könyvéhez. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Cseri, Gyöngyi (2023) Improvizációs játékok a zeneiskolai fuvolaoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csik, Zsuzsanna (2023) Az iskolai teljesítmény és szociális háttér összefüggései a Porcsalmai Kiss Áron Általános Iskolában a roma tanulóknál. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csiki, Emese (2023) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csipes, Réka (2023) A fejlesztés lehetőségei a református hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csirmaz-Gyarmati, Blanka (2023) A játék és mese szerepe a kisebbségi és hátrányos helyzetű gyerekek szorongásszintcsökkentésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Cziczás-Baranyai, Bettina (2023) A drámapedagógia módszerének általános iskolai megjelenése, különösen a drámajáték fontossága a kisiskolás korosztály életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Czivik, Petra (2023) Az "ly" tanításának a problémája az álalános iskolában: szóalak- és szabályrögzítés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Debreczeni, Ákos József (2023) A megbékélés lehetőségei Egyház és Izrael a múltszázad teológiai gondolkodásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Demeterné Berencsi, Tünde (2023) A transzlingválás módszertana és pedagógiai gyakorlata a Tiszavasvári Magiszter Óvodában és Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Deák, Johanna Erzsébet (2023) Pedagógus attitűd, vezetői stílus és tanulószervezetiség a Kunhegyesi Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Gacsályi, Csaba (2023) A vallástanár lehetőségei az iskolai zaklatás kezelésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Gáspárné Ajtai, Beáta (2023) Szociokulturálisan hátrányos helyzetű diákok megítélése - vizsgálat középiskolai tanárok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Gáspárné Ajtai, Beáta (2023) Szociokulturálisan hátrányos helyzetű diákok megítélése. Vizsgálat középiskolai tanárok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Krakompergerné Aros, Adrienn (2023) A mentortanárok módszereinek hatása a tanárjelöltek fejlődésére a biológia órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dzsudzsák, Natália (2023) Sportoljon mindenki!. Találjon rá minden gyermek a sport adta kincsekre! UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Egry, Renáta (2023) Szorzótábla tanítása zenei elemek beillesztésével a matematikaórákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Együd, Réka (2023) Hulladékgazdálkodás gyakorlata az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdei-Czégény, Szilvia (2023) A marista iskola helye, szerepe a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erfán, Zsófia Nóra (2023) Toni Morrison’s Children Literature and its use in the classroom. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fedoráné Tóth, Andrea (2023) Elemi alapkészségek fejlesztése óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fejérváriné Orosz, Adrienn (2023) A hatékony óvoda jellemzői a Búzaszem Nyugati Óvoda Aranykörte Tagintézményben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fekete, Boglárka (2023) Motiváció az általános iskolai korosztály katechézisében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fodor, Mónika (2023) Tanulási zavarral élő gyermek a családban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fülöp, Bernadett (2023) Nagy László költészete. Nagy László verseinek világa; az általános iskolai kerettantervben szereplő művei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gadzsa, Bernadett (2023) Drámapedagógia megjelenése az oktatásban, színtársulatom bemutatása és munkája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Garamvölgyiné Gábor, Andrea (2023) A motoros képességek jelentősége, fejlesztése az Ultimate Frisbee sportágban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gazdag, Zsolt (2023) A hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei iskolánkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Guba, Renáta (2023) Sárrétudvari általános iskolás tanulóinak szókincsbeli és nyelvjárási vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Éva (2023) Miért (nem) szeretnek tanulni a diákok - a tanulási motiváció vizsgálata a középiskolában. A nyelvtanulási motiváció tanár-specifikus összetevőinek vizsgálata a magyar-olasz két tanítási nyelvű osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Éva (2023) Miért (nem) szeretnek tanulni a diákok - a tanulási motiváció vizsgálata a középiskolában; A nyelvtanulási motiváció tanár-specifikus összetevőinek vizsgálata a magyar-olasz két tanítási nyelvű osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gyarmati, Dóra (2023) Lelkiállapot a gyermekrajzban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győrfi, Angéla (2023) A pedagógus fejlődésének lehetősége a kompetenciák tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győri, István (2023) A NETFIT mérés eredményeinek összehasonlító elemzése a pandémia előtti és utáni időszakban a Debreceni Református Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győriné Buti, Boglárka (2023) Az újrakezdés feldolgozása irodalomterápiás módszerekkel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győriné Kun, Anikó (2023) Tehetséggondozás a Debreceni Református Kollégium Általános Iskolájában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gál, Beáta (2023) A tanulási és magatartási problémák csökkentésének lehetősége mozgással. Fókuszban az alapozó terápia elmélete és gyakorlata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gálné Balog, Tímea Alina (2023) A drámapedagógia iskolai alkalmazása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gálné Tar, Gyöngyi Erzsébet (2023) Építsd meg a nyelvtudásod!. Új módszer az idegennyelv oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gémné Kovács, Anita (2023) Fejlesszünk természetesen. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gémné Kovács, Anita (2023) Fejlesszünk természetesen. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Haranginé Balázs, Alexandra (2023) Kamaszok irodalomterápiás önismereti csoportja kortárs magyar irodalmi alkotások használatával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Haranginé Szabó, Tünde (2023) Hogyan írjunk jó(l) portfóliót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hatalyák, Edina (2023) Pozitív pszichológiai tényezők vizsgálata a nyelvtanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Herczné Egri, Hajnalka (2023) Tehetséggondozás a köznevelésben. Képzőművészeti tehetségígéretek szűrése egy hátrányos helyzetű településen. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hollósi, Ferenc (2023) Egyházi és állami iskolák környezeti nevelésének összehasonlítása több nézőpontból. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horkay, László (2023) A Mózes első és második könyvében előforduló hapax legomenonok fordítása a 16-17. századi magyar bibliafordításokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horogh, Petra (2023) Az ókeresztény művészet Rómában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Héder, Vivien (2023) Helynévismereti vizsgálatok Kölcsén. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Józsa, Imre (2023) Gyászfeldolgozás lelkipásztori támogatással. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Józsi, Viktória (2023) Olvasástanítás a 21. században. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kardosné Erdei, Beáta (2023) Cigányok az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kecsőné Fazekas, Eszter (2023) Fogyatékos gyermekek a Gólyafészek Otthonban és a hit szerepe. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Réka (2023) A meseregény szimbolikus helyei és azok lakói. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Zsuzsanna (2023) A különböző társadalmi-kulturális környezetből jövő gyermekek integrációs tevékenységei az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss-Sipos, Eszter (2023) Az iskolai kreatív klíma. (Az iskolai kreatív klíma vizsgálata a Kecskeméti Református Általános Iskolában). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Komporday, Réka (2023) Principles and Exemplars of the Highest Performing OECD Countries’ Education Systems and their Possible Implementation in Hungarian Schools. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kopasz, Ákos (2023) Cigányság nevelése és oktatása Kisvárdán és környékén. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Korályné Csűri, Csilla Mária (2023) Imádságra nevelés a családban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kosztáné Tóth, Barbara (2023) Inkluzív nevelés az anyanyelvi oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Gergely (2023) „A halhatatlanok csapatja ez, melynek nincs híja sohasem!”. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Rebeka (2023) Játékok az idegennyelv órákon pedagógusi és tanulói szemmel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Borsos, Zita (2023) A mese szerepe az érzelmi intelligencia fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Békési, Annamária (2023) Pozitív pszichológiai tényezők vizsgálata egy nevelőtestületben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Katona, Zsófia (2023) Konfliktuskezelés az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kruzsicz, Klaudia (2023) Nyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kruzsicz, Klaudia (2023) A differenciált fejlesztés lehetséges módszerei,a DIFER teszt és az alkalmazhatósága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kulinné Mihalik, Éva (2023) A Dobbantó program és a Műhelyiskola megvalósulása a Dankó Pista Oktatási Intézményben (Biriben). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kupai-Szabó, Kornél (2023) Honnan hová? A kezdetektől a TROK megszületéséig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kurta, Szabolcs (2023) A társadalmi hatások megjelenése az iskolában és az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kuruczné Nagy, Andrea Marianna (2023) Pozitív pszichológia, pozitív pedagógia. A flow vizsgálata kémiaórán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lakatosné Tóth, Ildikó (2023) Tehetséggondozás és kompetenciafejlesztés a disputa-/ vitamódszerrel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lukács, Tímea (2023) Élethosszig tartó tanulás a pedagóguspályán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lukács, Tímea (2023) Élethosszig tartó tanulás a pedagóguspályán. Általános iskolai pedagógusok és középiskolai oktatók tanulási motivációjának összehasonlító vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lányi, Eszter (2023) A család mint laikus, de kompetens nevelés színtere. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lázár, Szilvia (2023) Az iskola-előkészítés fontossága és lehetőségei intézményen belül és intézményen kívül. Iskola-előkészítés a Covid-19 vírus árnyékában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Madarász, Tibor (2023) Mozgásfejlesztő módszerek. Az Alapozó Terápia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Madákné Veres, Magdolna (2023) Az intézményvezetői attribútumok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Makaráné Lukács, Mónika (2023) A mindennapos testnevelés összehasonlító elemzése kisvárosi és nagyvárosi iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Marton, Sándor Ádám (2023) „Drámapedagógia” egyetemi tantárgy tervezete és megvalósítása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Maruzs, Orsolya (2023) Egy erdei iskolai program megvalósítása Bátonyterenyén, középiskolás tanulók részére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Maróti, Anna (2023) A lovaglás, mint lehetőség az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Tünde (2023) A fejlesztőpedagógusok és az oktatók együttműködése a Debreceni Szakképzési Centrum intézményeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár Zoltánné Szilágyi, Zsuzsa (2023) Kiégni vagy kitartani a pedagóguspályán? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mursa, Szabolcs (2023) Az interaktív digitális eszközök hatásai a kisiskoláskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mészáros, Csilla (2023) Előítélet az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Erika (2023) "Mert akinek van, annak adatik és bővelkedik, akinek pedig nincs, attól az is elvétetik amije van."- Máté effektus a hazai köznevelési rendszerben. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Unpublished)
Nagy, Réka (2023) Flow élmény vizsgálata a sportban 8-12 éves korosztály körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyfejeőné Pocók, Csilla (2023) Hátrányos- és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Nádasi, Erika (2023) Az idegennyelv oktatását érintő innovációs folyamatok menedzselése, jó megoldások kialakítása a Sárospataki Református Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Szanics, Judit (2023) A halmozottan hátrányos helyzetű tanulók kihívásai a kistérségi általános iskolákban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Török, Csilla (2023) A Debreceni- és a Mezőtúri Református Kollégium Gimnáziuma belső életének összehasonlítása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Török, Csilla (2023) A Dóczy Leánynevelő Intézet a Debreczeni Képes Kalendáriom alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nawrockiné Tóth, Emese (2023) Intézményi önértékelés a Debreceni Bolyai János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Novák, Veronika (2023) A TÁG-Tudor Öveges Laboratórium működésének hatása a természettudományos irányultságú tanulásra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nyakó, Lili Zsófia (2023) Tehetséggondozási lehetőségek a hazai köznevelés rendszerében Kisvárda város példáján keresztül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nyáriné Üveges, Csilla (2023) A mentorpedagógus személyiségének és módszereinek hatása a gyakornokokra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Németh, Anita Éva (2023) Nyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Németh, Anita Éva (2023) A pályaválasztási döntés támogatása digitális eszközhasználattal a sajátos nevelési igényű tanulók körében-általános iskolai korosztályban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Németh, Balázs Tamás (2023) Általános iskolai mérések. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Oláhné Takács, Éva (2023) A pedagógus kiégés, a vezető lehetőségei ezek megelőzésére, kezelésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Éva Katalin (2023) A digitális nemzedékek hatása az oktatási módszerekre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pataki, Judit (2023) A dráma és a holokauszt. A holokauszt megjelenése a színpadi művekben és feldolgozási lehetőségei a drámaórákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pelsőci-Nagy, Melinda (2023) "Az esélyegyenlőség megteremtésének lehetőségei az általános iskolákban. A nyelvi hátrányok csökkentése a NYIT-módszer segítségével a Vilmányi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában". UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petrovits- Kiss, Boglárka (2023) Hallássérültek fejlesztése a NILD terápia segítségével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petőné Kiss, Judit (2023) Állatasszisztált tanítási órák a közoktatásban. A terápiás kutya szerepe a tanítás folyamatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pluhár Gáborné Szűcs, Enikő (2023) A tantestület mint közösség működése az iskolai szervezeti kultúra és a klímavizsgálatok tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Plébán, Anna (2023) Lélek élete a halál után. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Polgár-Vecsei, Blanka (2023) Nyelvi változók az általános iskolás gyerekek nyelvhasználatában. Az ikes igék. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Porcsin-Tóth, Réka (2023) „Kis lépés a társadalomnak - nagy lépés a közösségnek”. A közösségi színház közösségépítő és aktív állampolgárságra gyakorolt hatása a Csokonai közTér program vizsgálatán keresztül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Prém, Mónika (2023) Barangolás irodalomterápiával a lányos anyák mindennapi áldásai és kihívásai között. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pál, Marianna (2023) A közösségi színházi foglalkozások részvételi előnyei a pedagógus és egyéb munkakörökben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pálfi, Petra (2023) Tapasztalatok az ének-zene oktatásáról, a zenei nevelés és a hangszeres tanulás elterjedtsége és hatásai az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pálosi, Judit (2023) A gyermekvédelem lehetőségei az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Péterné Muntyán, Ágnes (2023) Mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rakócziné Gyetkó, Zsuzsanna (2023) A hatékony óvoda működése a Búzaszem Nyugati Óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rubintné Páll, Regina (2023) A 10-11 éves korosztály fittségének változása a koronavírus járvány előtt, alatt és után. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rusz-Fekete, Szandra (2023) The background and connections of successful teaching english as a second language. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz, Henrietta (2023) Kisgyermekes szülők környezeti tudatosságának mértéke és az óvodaválasztás összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz-Vermes, Petra (2023) Nyilatkozat dolgozat eredetiségéről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz-Vermes, Petra (2023) "Titokzatos ugrás az elmétől a testig". Pszichoszomatikus betegek irodalomterápiája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz-Zilahi, Enikő (2023) Érzelmileg éretlen szülők. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Schmied, Zsolt János (2023) Tanulási motiváció vizsgálata a magyar és dél-koreai iskolarendszerben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Béla (2023) Gyermekvédelem az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Ibolya Erzsébet (2023) Átmenetek segítése, az iskolára való felkészítés problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Ilona (2023) A pedagógusok digitális kompetenciájának fejlődése. A Debreceni Református Kollégium Általános Iskolája pedagógusainak IKT-használati attitűdjei és szokásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Mátyás (2023) Egy magyar állami és egy nemzetközi magániskola működésének összehasonlítása vezetőhelyettesi szemléletből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Nikoletta (2023) Esport vizsgálata alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Ádám (2023) Porcsalma története. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szakál- Kiss, Edina (2023) A mese szerepe a gyermeki lélek fejlődésében - Szabó Magda két meseregényének vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szalay, Kont András (2023) Izrael első aranykora. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szalóki, Martina (2023) Szülővárosom, Szeghalom helytörténete. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szathmári, Panna (2023) Beszédhibás gyerekek nehézségei az olvasástanulás során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szegedi, Katalin (2023) A mesterdetektív irodalmi szövegben megformált alakja, módszere és adaptációja további médiumokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szegedi, Szilvia (2023) Ének óra éneklés nélkül. Zenei nevelés a COVID19-világjárvány idején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szentesi, Anna (2023) A gyermekek és a megküzdés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyi, Adrienn (2023) A mozgásfejlesztés hatása a megkésett beszédfejlődésre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyi, Klaudia (2023) A sport hatása a gyermekek rajzi fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyiné Kabai, Ildikó (2023) Táblajátékok használata az oktató-nevelő munkában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szoboszlai, Klaudia (2023) Az iskolai- és internetes zaklatás hatásai a gyermek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sáreczki, Gyula (2023) A hatékony iskola jellemzői a II. Rákóczi Ferenc Magyar – Angol Két Tanítási Nyelvű Baptista Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Turgyán, Júlia Boglárka (2023) Motorikus képességek fejlesztése és mérésének lehetőségei a testnevelés órák keretein belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tyahur Gönczy, Mónika (2023) A Nyíregyházi Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégium huszonkét éve az esélyteremtés szolgálatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tárczy, Beáta (2023) Iskolai zaklatás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Dorina (2023) Távol, mégis közel. A litván és a magyar gyermekdalok összehasonlító elemzése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Liliána (2023) Játékos matematikatanítás az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, László (2023) Vezetői kommunikáció, az információáramlás hatékonysága a köznevelési intézményekben. A hatékony kommunikáció problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Untener, Edit (2023) Gyermekvédelem az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, István Dávid (2023) A poszttraumás stressz zavar pasztorálpszichológiai megközelítésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vassné Bucsi, Bernadett Ildikó (2023) A cigány mesék szerepe az identitás meghatározásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Verdes-Sepely, Orsolya (2023) Az érzelmi intelligencia és a stresszkezelés kapcsolata a tehetséggondozásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Verikné Polyák, Anikó (2023) A hátrányos helyzetű tanulók motivációs nehézségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vida, Cintia (2023) Nyelvi hátrányok általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Virga, Zsófia (2023) A mindennapos testnevelés vizsgálata és a pedagógusok tapasztalatai a koronavírus járvány időszakában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ökrös, Laura (2023) A nyelvi diszkrimináció megjelenése az általános iskolai anyanyelv-oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.