Items where Year is 2024

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z | É
Number of items: 146.

A

Almási - Farkas, Klaudia (2024) A jó vezető. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Aranyics, Dóra Anna (2024) A kulturális tőke és az olvasóvá nevelés alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

B

Bakti, Judit (2024) A kálvinista kegyesség és hitvalló élet Árva Bethlen Kata Önéletírásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bakóné Botos, Renáta (2024) Társadalmi hatások az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Csilla (2024) Az olvasás népszerűsítése. Hagyomány és innováció a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Sándor (2024) Intézményi humán erőforrás tervezés a kisvárosi és községi valóságban, az értékelés és visszacsatolás módjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Baranyainé Tarsoly, Erzsébet (2024) Merész vezető az intézmény életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Baráth, Andrea (2024) Vezetett vezető a misszióban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Barócsi, Klára Anett (2024) A serdülőkori reziliencia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Biczó, Dalma (2024) Cserkészmódszerek az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bodó, Gabriella (2024) Hátránykompenzálás mesével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Boldizsár-Kriska, Anikó (2024) Szociális és érzelmi fejlődés óvodáskorban. Szülői nevelési stílusok hatása a gyermekek pszichológiai fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Borbély, Mónika Csenge (2024) „Az Értől az Oceánig" – Önreflexiók Ady Endre költészetében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bánszki, Edit Jolán (2024) Egy intézményi műsor zenei szerkesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bátori, Ágnes (2024) A rajz fejlesztő hatásai az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bélteky, Petra (2024) A XX. század Oidipusza Hubay Miklós A Szfinx, avagy búcsú a kellékektől című drámája tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bíró, Alexandra (2024) Digitális jólét etikai kérdései. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

C

Csernák, Béla István (2024) A diakóniai intézmény, mint az egyház missziójának eszköze. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csiki, Emese (2024) A drámapedagógia hatása az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csipes, Réka (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztés lehetőségei a református hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csonka, Emese (2024) A fejlesztés lehetőségei a Nyírpilisi Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csáki, József Gedeon (2024) Társadalmi hatások a kollégiumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

D

Dajka, Csaba (2024) Egyházi és állami iskolák nevelési tevékenységeinek összehasonlítása. Miben jobb egy egyházi iskola? Miért, jobb? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dankó, Diána Fanni (2024) A klasszikus zene és az általános iskolás diákok szocioemocionális készségének összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dobos, Krisztina (2024) Művészetterápiás gyakorlatok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dobosné Szük, Beáta (2024) A zenei munkaképesség-gondozás jelentősége a kezdetektől a színpadi megjelenésig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dománné Molnár, Anita (2024) Az emelt matematika csoport tanulóinak kiválasztása iskolámban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dorozsi, Zoltánné (2024) A szocializáció szerepe az óvodáskorú gyermekek személyiségének fejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Gesztelyi Dr. Zsuga, Judit (2024) ELMEséljük. (Irodalomterápiás foglalkozások egy pszichoterápiás osztályon). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Sterczel, Katalin (2024) Gyógyulj, hogy gyógyíthass. Önismereti fejlesztőprogram medikusok számára az irodalomterápia segítségével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Valastyánné Szigeti, Andrea (2024) A DSD II nyelvvizsga helye és szerepe a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dzsudzsák, Natália (2024) Iskola az iskolán túl, a tanodák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dózsa, István (2024) A Kerekestelepi Református Egyházközség orgonájának története a reformátori ének- és zeneértelmezés tükrében. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Submitted)

dr. Szelkéné Csekő, Noémi (2024) Motiváció lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata a középfokú képzésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

F

Farkas, Istvánné (2024) Az óvoda és a család. A családi szocializáció hatása az óvodai nevelésre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Farkas, Viktória (2024) Az élménypedagógia szerepe az oktatásban: Hogyan lehet a tanulás játék? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ficsor, Erika Judit (2024) A zenetanulás transzferhatásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Filepné Lukács, Brigitta Anita (2024) Egyházi szociális intézmény alapításának szempontjai a 21. században Patmosz Református Idősek Otthona. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Flaskár, Ibolya (2024) Digitális média a református közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fukász, László (2024) Az iskolalelkész vezető szerepe a református intézményben. Egy kérdőíves felmérés fényében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

G

Gadzsa, Bernadett (2024) Színház az iskolában. Díszlet és jelmez szerepe, fontossága Színdarabírás és személyiségformálás a Kazinczy Ferenc Baptista Óvoda, Általános és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gazdag, Edit (2024) Gyülekezet a gyülekezetben- A Botlik Erzsébet Idősek Otthona, mint a Törökszentmiklósi Református Egyházközség kincsesláda gyülekezete. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Godó, Irén (2024) Cigány népmesék által támogatott irodalomterápia roma és nem roma fiatalok identitáskeresésének szolgálatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gál, Szilvia (2024) A hátrányos helyzetű gyermekek iskolai integrálásának lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

H

Hajdu, Anita (2024) Élethosszig tartó tanulás a Csokonai Gimnázium pedagógusainak körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hidi, László (2024) "Intézményfenntartó Gyülekezet vagy Gyülekezetfenntartó Intézmény". UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth-Obbágy, Gabriella (2024) Iskolai zaklatás és agresszió vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hován, Andrea (2024) Zöld óvoda létrehozása, fenntarthatóságra nevelés lehetőségei az óvodai gyakorlatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hézser, Tímea Juliánna (2024) Pályázati tevékenység eredményessége egyházi intézményekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

I

Ispán, Gyula (2024) Közpénzek hatékony, szabályszerű felhasználása és hasznosulása az egyházi intézmények működtetése során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Iszlai-Kovács, Marianna (2024) Tehetséggondozás az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

K

Kanczel, Csenge (2024) Népi hangszerekkel az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Karóczkai-Gál, Zita (2024) Zenei nevelés transzferhatásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kedves, Tünde (2024) Az élethosszig tartó tanuláshoz való viszonyulás vizsgálata általános iskolai pedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kerekesné Tóth, Szilvia (2024) Mitől hatékony a mi iskolánk? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Keresztiné Szemán, Szilvia (2024) Nők a vezetésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Brigitta (2024) Zökkenőmentes óvoda-iskola átmenet elősegítésének előírásai, hazai intézmények gyakorlatai. Jó gyakorlatok, új együttműködési formák keresése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, József (2024) A köznevelési intézmény alapdokumentumainak jogszabályi elvárásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Komporday, Réka (2024) Pedagógusok értékelési rendszerei és módszerei a legjobban teljesítő OECD országokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Koroknai, Edit (2024) Lóháton - jó lábon. A lovas fejlesztés szakmai és jogi alapjai, lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Boglárka Emese (2024) A néptánc hatásának vizsgálata alsó tagozatos gyerekek testi-lelki fejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Dóra (2024) A pályaelhagyás attitűdjei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Enikő (2024) Állatasszisztált terápia és annak hatásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Tamás (2024) Konfliktus, krízis, kiégés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Tímea (2024) Az intézményvezető felelőssége a gyászoló munkatársai iránt. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Kiss, Csilla (2024) Az olvasás népszerűsítése - intézményi, országos és nemzetközi jó gyakorlatok. Olvasási szokások - kérdőíves vizsgálat a Mátészalkai Esze Tamás Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Koós, Csenge Lilla (2024) Gyászfeldolgozás az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Koós, Ádám (2024) Az intézményfenntartás lehetőségeinek missziói aspektusai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kántor, Veronika (2024) Felső tagozatos diákok találkozása az irodalomterápiával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kósáné Szmolár, Viktória (2024) Új vallási mozgalmak. A Hit Gyülekezetének létrejötte és megalakulása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

L

Lajcsák, Emese (2024) Az olvasás népszerűsítése - intézményi, országos és nemzetközi jó gyakorlatok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lajcsák, Emese (2024) Eredetiségnyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lakatos, Tamás (2024) Pályázati tevékenység eredményessége és hasznosulása a Nyírcsászári Református Missziói Gyülekezetben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lentiné Nagy, Anikó (2024) Az iskolán belüli és kívüli egészségfejlesztés, egészségjavító magatartásformák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

László, Abigél Hanna (2024) A kutyaterápia pozitív hatása az alsó tagozatos BTMN-es és autista gyermekek fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

László, Dávid (2024) A presbitérium, mint a fenntartó döntéshozó testületének szerepe az intézmény működésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lázár, Szilvia (2024) Nagy és finom mozgások fejlesztésének fontossága a figyelemfejlesztés érdekében az iskola-előkészítés során. Kaszkád féle három labdás technika alkalmazása és fejlesztő hatásai az 5-6 éves korosztályban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lévai, Tiborné (2024) Egy előadás létrehozása a kezdetetektől a bemutatóig – gyerekszínjátszókkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

M

Majoros, Ditta (2024) Matematika tanítása algoritmusok segítségével az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Maruzs, Orsolya (2024) Környezettudatos magatartás és a környezeti attitűd összefüggései különböző tagozatú középiskolai osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mihály, Eszter Ráchel (2024) Az óvodából iskolába lépő gyermekek zenei tudása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Miklós, Erzsébet (2024) A jóga fejlesztő hatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mizsei, Nikolett (2024) Egyházi és állami óvodák nevelési tevékenységeinek összehasonlítása. Verselés, mesélés és ének, zene, énekes játék és gyermektánc. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mizsei, Nikolett (2024) Nyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Anna Katalin (2024) A digitalizáció adta lehetőségek az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Tibor Sándor (2024) Attitűd formálás a matematikában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Moravszki, Gyula (2024) Csodák az életünkben. Önismereti biblio(a)terápiás csoportfoglalkozás felnőtteknek. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mátyás, Angéla (2024) Digitális világ kihívásai óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mátyás, Dorina (2024) A nyírbátori cigánygyerekek iskolaválasztási lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mészáros, Viktória (2024) Az úszás jótékony és fejlesztő hatása kisiskolás korban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mészárosné Erőss, Erika (2024) A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthonban tanuló diákok értékrendje. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

N

Nagy, Erzsébet (2024) A Barátunk a könyv című megyei hatósugarú olvasásnépszerűsítési és olvasásfejlesztési pályázat három évtizedének történeti áttekintése, feladatainak elemzése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Réka (2024) A szorongás és a teljesítmény kapcsolata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Vivien Györgyi (2024) A köztesség identitás-konstruktív perspektívája Nnedi Okorafor Akata boszorkány című művében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Zsuzsanna (2024) A népi foglalkozás szerepe az anyanyelvi órákon az első iskolai év előkészítő időszakában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Ágnes (2024) A német nyelvű történelemtanítás módszertani kihívásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy-Sümegi, Katalin (2024) Művészeti és esztétikai nevelés műalkotással. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Szanics, Judit (2024) A pedagógusok kiégésének okai és megelőzésének lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Szücs, Andrea (2024) A tréning módszertanának biblikus alkalmazása egyházi intézmények munkaközösségeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Török, Csilla (2024) A református vallás jelenléte a Tiszántúli Református Egyházkerület fenntartásában működő debreceni köznevelési intézményekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Némehné Juhász, Bettina (2024) A Márokpapi Református Egyházközség Házi Segítségnyújtó Szolgálat bemutatása, létrejötte, működése és a szolgálat tevékenységének értékelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

P

Pelsőci-Nagy, Melinda (2024) "Hátránykompenzáció a drámapedagógia eszközeivel a Vilmányi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában". UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petróczi, Szabolcs (2024) A diakóniai intézmény gyülekezeti beágyazottsága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petrócziné Bökényi, Katalin Mónika (2024) Kiegészítő feladat vagy személyiségfejlődésünk elengedhetetlen eleme? A zenetanulás személyiségfejlesztő hatásairól. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petőné Kiss, Judit (2024) Állatasszisztált tanítási órák a közoktatásban A terápiás kutya szerepe az óvodai – iskolai átmenet szakaszában és azt követően az 1. osztályban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pinczés, Vilma (2024) Tehetséggondozás a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Posta, Lilla (2024) Egy intézményi műsor zenei szerkesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pribék, Franciska Anna (2024) Matematika hatékony tanulását és tanítását befolyásoló tényezők vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Prém, Angéla (2024) Az egészséges életmód különböző területeinek összehasonlítása az általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Puskás, Viktória (2024) Az alkotó tevékenység pozitív hatásai az ember életére. A rendszeres alkotás jótékony hatásai a pedagógusok mentális egészségére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pál-Katona, Lilla (2024) Általános iskolás gyerekek nyelvhasználatának vizsgálata. Hátrányos és nem hátrányos helyzetű tanulók szókincsvizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pál-Katona, Panna (2024) Művészeti oktatás a Waldorf-iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pénzes, Anikó (2024) A világűr feltérképezése a kétosztatú világrendszer időszakában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

R

Ráczné Kádár, Nóra (2024) Vezetői kommunikáció, az információáramlás hatékonysága a köznevelési intézményekben. A kommunikáció problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

S

Simon, András (2024) A modern technológia hatása a gerincre és a test más területeire. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Somogyi, Tibor (2024) A felolvasószínház elmélete és gyakorlata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Dóra (2024) Miért (nem) tanulok? A Debreceni Református Kollégium Gimnáziuma diákjainak tanulási motivációs vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Ibolya Erzsébet (2024) Írásban, olvasásban megjelenő tanulási nehézség fejlesztésének lehetősége(7-9 éves korban). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Norbert (2024) A különböző művészeti területek jelentősége a fenntarthatóságra nevelés folyamatában a Bagaméri Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó-Csiha, Zsanett (2024) A hulladékkezelés gyakorlata a Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola alsó tagozatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabóné Nagy, Andrea (2024) A vezető mint lelkigondozó. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabóné Varga, Szidónia (2024) Egy életút, amely az idősek otthonába vezet. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szemánné Kozma, Krisztina (2024) Az Egyházi intézmények és gyülekezetek példamutatásának szerepe a klímaválság kezelésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyi, Anikó (2024) Élő forrás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyiné Kabai, Ildikó (2024) A szakképzés változása az elmúlt évek során avagy A „szakképzésé a jövő”. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szőllősi-Gyüjtő, Tímea (2024) A gyermekköltészet mint világteremtő játék. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szűcs, Luca Kata (2024) Digitális generáció és a tanári kreativitás-avagy hogyan motiváljunk egy Z-generációs nemzedéket a tanulásra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sárvári, József (2024) A fúvószenekarok szerepe és vezetői aspektusai az alapfokú művészetoktatásban és az amatőr közösségi zenélésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

T

Tiszlaviczné Csernyák, Márta (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a nyelvórán középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tokai, Éva (2024) Idősek biblioterápiája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tokai, Éva (2024) Idősek biblioterápiája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Torkos, Edina (2024) A balkezes gyermekek írásoktatása. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Submitted)

Trosko, Mária (2024) A kiégés prevenciója a pedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Turkóné Demeter, Éva Mariann (2024) Élethosszig tartó tanulás a pedagóguspályán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Téglás, László Szilárd (2024) Az írás és olvasás tanítása a hátrányos helyzetű gyermekek körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Sándor Tibor (2024) A középiskolai diákok párkapcsolatról és házasságról alkotott képének kérdőíves vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

U

Udvarhelyi, Zsolt (2024) A mindennapos testnevelés szerepe az egészségfejlesztésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

V

Vagyas, Zsuzsanna (2024) Tanulási motiváció vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Varga, Ákos (2024) Vizuális önkifejezés a közösségi médiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vas, Enikő Eleonóra (2024) A 85 éves Ceglédi Sztárai Mihály Református Vegyeskar múltja és jelene. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vácziné Józsa, Szilvia (2024) A játék szerepe és hatásai a fejlesztőpedagógiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vágóné Nádas, Márta (2024) Online bántalmazás. (A cyberbullying előfordulásának gyakorisága egy általános iskola 10-15 éves korosztályában). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Z

Zeisky-Nagy, Zsuzsanna (2024) A Meixner Ildikó-féle diszlexia prevenciós módszer összefoglaló bemutatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Zsigovics, Erika (2024) Szülői kapcsolatrendszer az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Zsula, Magdolna (2024) A logoterápia és a logopedagógia lehetőségei az iskolai fejlesztésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

É

Éles, Szabolcs (2024) A hitoktatás nehézségei és lehetőségei serdülő és ifjúkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

This list was generated on Thu Oct 17 13:01:43 2024 CEST.