![]() | Up a level |
Aleksza, Zsuzsanna Julianna (2025) A logopédia a köznevelés rendszerében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Aranyi, Anett (2025) A szemléltetés jelentősége az általános iskolás tanulók fajismeret fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Babai, Sándor (2025) Iskolai zaklatás hátrányos helyzetű gyermekek körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bajnóczkiné Oláh, Erika (2025) Sajátos nevelési igényű középiskolás kollégisták integrációjának vizsgálata: Intézményi helyzetelemzés-Hajdú-Bihar Vármegyei Általános Iskola, Gimnázium, Szakgimnázium, Technikum és Kollégium. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bakai, Boglárka Ildikó (2025) Óvodáskorú gyermekek motiválása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baloghné Fülöp, Emilia Réka (2025) A Földesi Karácsony Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola tanárainak és diákjainak tájékozottsága az állatok oktatásba való bevonásáról. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baloghné Halász, Irma (2025) Érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baráth, Enikő (2025) Alapvető fizikai jelenségek vizsgálata a természettudomány tantárgy oktatásában a 6. évfolyamon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Berencsi, Judit (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek integráló nevelése az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bihary, Gábor (2025) A negyedik parancsolat bibliai, történeti és etikai elemzése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bohács, Dániel (2025) Új énekeink nyomában: A 2021-es Református Énekeskönyv énekeinek szöveg és dallamszerzői. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Borosné Rozgonyi, Zsuzsanna Eszter (2025) Hatékonyságvizsgálat az OKM adatok tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bozsidárné Károlyi, Márta Klaudia (2025) A motiváció jelentősége a hitoktatatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Braun, Krisztina (2025) Biblioterápia a könyvtárban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bárány-Kis, Mónika (2025) Mikrokísérlet a gamifikáció oktatáshatékonyságot növelő hatásáról. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Béres, Gáborné (2025) Közösség alakítás fejlesztése köznevelési intézményekben, változások menedzselése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Cseh, Erzsébet (2025) A környezeti nevelés értékpreferenciáinak vizsgálata a zöld óvoda program keretein belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csonka, Emese (2025) A tanórai fejlesztés lehetőségei az általános iskola 3. osztályában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csányi-Molnár, Máté (2025) Zenei nevelés a kisgyermekkorban : (a magzati kortól 7 éves korig). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dalmi-Dienes, Kinga (2025) Az alkalmazott anyanyelvi játékokban rejlő fejlesztési lehetőségek az óvodában, valamint az óvoda és az iskola közötti átmenet során, különös tekintettel az olvasás- és írástanításra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dankó, Veronika (2025) A félelem és szorongás motívuma az irodalomban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dománné Molnár, Anita (2025) Roma gyerekek iskolai integrációja és életcéljai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dorozsi, Zoltánné (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése az óvodapedagógusok szemszögéből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dorozsi, Zoltánné (2025) A mentálhigiéné szerepe az óvodai stressz kezelésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Kis, Klára (2025) "Ami szent és ami személyes...": Bibliai szövegek biblioterápiás megközelítése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Porkolábné Szabó, Margit (2025) Etikai elvek közvetítése a vallásoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Elek, Judit Éva (2025) Van stílusod?: Egy vármegyeszékhelyi belvárosi általános iskola ötödik osztályának tanulási stílus vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdei, Noémi (2025) Pedagógus-szülő kommunikáció. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fedecsku, Noémi (2025) Egészségmagatartás összehasonlítása a magyarországi és a hollandiai tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fejes, Melánia (2025) Médiafogyasztási szokások vizsgálata kiskamaszok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fekete, Kitti Mária (2025) Szöveg nélküli képeskönyv. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Finta-Tóth, Angéla (2025) A figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) jelentősége az óvodás korú gyermek nevelésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Forró, Ágnes (2025) A tanulók rezilienciájának fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Földes, Rebeka (2025) A hátrányos helyzetű, mélyszegénységből érkező roma tanulók tanításának lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gere, Vivien (2025) Stressz, szorongás, megfelelési kényszer, kudarctól való félelem a gyerekeknél. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Adrienn (2025) A mese szerepe az ember személyiségfejlődésében és kialakulásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gut-Balogh, Éva (2025) Pedagógus attitűd vizsgálata dadogó gyermek esetében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gál, Judit (2025) Kötéltáncon járva a szeretet-éhségünk és a szabadságigényünk között avagy a személyes szabadság kérdése kapcsolatainkban, életünkben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegedüs, Barbara Lilla (2025) A zene és a mentális egészség kapcsolata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegyesiné Nagy, Katalin (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése vizuális művészettel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hercz, Lili (2025) Mozgás és tanulás kapcsolata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hindulák, Luca Zsófia (2025) A néptánc jótékony hatása az általános iskolás gyermekekre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hodossy-Takács, Krisztina (2025) Tanulási motiváció vizsgálata a Debreceni Református Kollégium Dóczy Gimnáziumában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hofferné Borsi, Krisztina Anikó (2025) A TSMT® terápia szerepe a tanulási nehézségek megelőzésében, segítésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horváth, Gergely Ruben (2025) Pedagógusok önismereti tréningje: Drámapedagógiai módszerek a gyakorlatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Illés, Fanni (2025) Feladatgyűjtemény készítése a Matematika 1. tárgyhoz. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Iski, Luca (2025) Idegen nők a Héber Bibliában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jenei, Enikő Judit (2025) Az olvasóvá nevelés módszerei a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Juhász, Annamária (2025) A Nádudvari SZIT Szociális Szolgáltató Központ Család és Gyermekjóléti Szolgálata ügyfeleinek mentális problémái és segítési lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karcza, Rebeka (2025) Finommotorika fejlesztés az első osztály előkészítő időszakában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kardos, Ágnes (2025) Diakóniai központi projekt: A háború okozta szociális és diakóniai segítségnyújtás integrációja a Máramaros-Ugocsa Egyházmegyében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Katona, Ágnes (2025) Hátrányos helyzetű tanulók az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kerekesné Tóth, Szilvia (2025) Élethosszig tartó tanulás a pedagóguspályán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kevertné Gliba, Zsuzsanna (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált, inkluzív nevelése az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, László Miklós (2025) „Mert akinek van, annak adatik, és bővelkedik, akinek pedig nincs, attól még az is elvétetik, amije van.” - a "Máté-effektus" a hazai köznevelési rendszerben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kissné Lesnyák, Beáta (2025) Bibliai történetek a nyelvi fejlesztés szolgálatában - Szókincsmérő tesztek és a heti bibliaismeret óra hatékonysága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Attila (2025) Drámapedagógia módszerek több pólusú vizsgálata és/vagy hatása az oktatási rendszerben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Dominik Mihály (2025) A labdarúgás népszerűsítése alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Lajos László (2025) A hármas fókuszú vizuális nevelés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kozma, Kitti (2025) A fenntarthatóságra nevelés érvényesülése az óvodapedagógiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kricsfalusi, Miklós (2025) Készségek, képességek és attitűdök formálása az óvodában, iskolában néptánc oktatás kapcsán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kuli, Gabriella (2025) Hátránykompenzációs lehetőségek és megvalósult projektek a Miskolci SZC Mezőcsáti Gimnázium és Szakképző Iskola intézményében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kunkli, Laura (2025) A trauma hatása a teljesítményre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kunkliné Tóth, Mónika (2025) Alternatív zenepedagógiai módszerek tanórai alkalmazásának lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kőhegyi, Zsoltné (2025) Érzelmi intelligencia és stresszkezelés, eltérő szakmai tapasztalattal rendelkező pedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lengyel, Laura (2025) A mozgás és érzelmek kapcsolata a testnevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lisztes, Viktória Renáta (2025) A dráma-és a bábjáték közös szakmai kontextusa, egymást feltételező módszertani metszéspontjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lisztes, Ágnes (2025) Mozgásterápiai fejlesztés egy hátrányos helyzetű óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Löki, Márta (2025) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók fejlesztése az általános iskola felső tagozatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lövei, Petra (2025) Az online nyelvi környezet hatása a nyelvtanulási motivációra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Magdus, Andrea (2025) A Gergő és az álomfogók, mint fejlődésregény – biblioterápiás szemszögből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Makaráné Lukács, Mónika (2025) A gyermekvédelmi rendszer működésének vizsgálata a nevelőszülői hálózat tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Miron-Lázár, Szilvia (2025) Az olvasás tanításának előkészítése az 5-6 éves korosztályban: Az otthoni fejlesztés lehetőségei. Mesék, versek és mondókák használata illetve fontossága a fejlesztés során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Moldvay, Olívia (2025) Társasutazás: kisgyermekes dolgozó anyák irodalomterápiás csoportjának tapasztalatai intézményi környezetben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Edina (2025) Figyelemzavarral és aktivitás zavarral küzdő gyermekek. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Flóra (2025) Helyesírási vizsgálatok általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Rebeka Ildikó (2025) Prevenciós lehetőségek testnevelés órán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Balla, Anita (2025) A nagyecsedi cigányok történelme és színes kultúrája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nádházi- Tálas, Csilla (2025) A népmesék tanítása alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Németh, Katalin (2025) Stabil-e a háromszög? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Oláh, Rebeka (2025) Tehetséggondozás a köznevelésben: Tehetségígéretek az óvodában szülői és pedagógus szemmel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Orosz, Zsófia (2025) Az iskolai agresszió és bullying. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Dóra (2025) A művészet és tudomány mint szimbólum a drámairodalomban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Klaudia Ivett (2025) Mindennapos testnevelés az általános iskolában a pedagógus szemszögéből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Éva Katalin (2025) A mai digitális nemzedékek nevelési problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pappné Karácsony, Nóra Alexandra (2025) Munkahelyi klíma: Egy óvoda légkörének vizsgálata, összehasonlító elemzése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petrovits- Kiss, Boglárka (2025) Egységvezetőként kidolgozott és alkalmazott fejlesztési gyakorlatok: NILD feladatgyűjtemény SNI-s tanulók számára. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pető, István (2025) Miért a zeneművészeti? - A pályaválasztást befolyásoló tényezők és a képzéssel kapcsolatos elégedettség vizsgálata középiskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pintér, Boglárka (2025) A zsolozsma gyakorlata a protestáns egyházakban Magyarországon a 21. század első évtizedeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Poros-Koszla, Angelika (2025) A gyermekalkalmak mint a gyülekezetbe tagolás eszközei a Miskolc-Tetemvári Református Egyházközségben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Posta, Lilla (2025) A vallás jelenléte a Szerencsi Rákóczi Zsigmond Református Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pribék, Orsolya Fruzsina (2025) Mindenki tud rajzolni! UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pásztor, Éva (2025) A felnőttképzés lehetőségei és problematikája a szakképző iskolában a Miskolci SZC Mezőcsáti Gimnázium és Szakképző Iskola példája alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pércsiné Marosán, Andrea (2025) Az intézményes nevelés és a családi nevelés szerepe a gyermekek testi- lelki és szociális jólétének alakításában a Biharkeresztesi Szivárvány Óvoda és Bölcsődében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Roska, Dóra (2025) Az egészségfejlesztés jelentősége a hátrányos helyzetű kamaszok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ráczné Vékony, Brigitta (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő szülők hatékony támogatása a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Révész, Máté (2025) A zene transzferhatása a matematikára, és fejlesztésének lehetőségei a középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
SULYAN-VANCSAI, BOGLÁRKA (2025) Mártírok-Hitvalló őseink: A református egyház helyzete 1945 után. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sarkadi, Natália (2025) Tanulási nehézséggel küzdő tanulók az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Soltész, Zsófia Kármen (2025) "Beavatás" az irodalomba. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Soltész, Ágnes (2025) Az iskolai klíma hatása a tehetséggondozásra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Soltóné Lukács, Zsuzsanna (2025) Iskolai fegyelmezés a XXI. században: EJROK fegyelmezési metódusa egy hagyományos iskolához képest. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Somogyi, Tibor (2025) Tartuffe- egy dráma reprezentáció. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabados, Boglárka (2025) Veszteségek feldolgozása az irodalomterápiában művészetterápiás eszközök segítségével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Zalán (2025) A cyberszexualitás szociáletikai vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Éva Julianna (2025) A vizuális alkotások fejlődése kisiskolás korban: (A vizuális nevelés hazai motívumai 6-12 éves korig). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szakácsné Huszti, Emma (2025) Az intézményvezető hite megélésének és kompetenciájának hatása az intézmény életére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szalai, Mariann (2025) A zene transzferhatásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szecskó, Stefánia Fanni (2025) Biblioterápia: életem szakaszai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szeifert, Diána (2025) Az egészségfejlesztés elmélete és gyakorlata kamaszkorban, különös tekintettel a 12-16 év közötti korosztályra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyi, Tiborné (2025) A fejlesztőpedagógia létjogosultsága a Szép Ernő Kollégiumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szoboszlai, Kamilla (2025) A serdülőkor kihívásai, nehéz helyzetek és a helyes hitoktatói hozzáállás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Széles, Lili Noémi (2025) A pedagógusok attitűdje a figyelemhiányos/hiperaktivitás-zavarral élő gyermekekkel kapcsolatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szép, Tamás (2025) Az általános iskolai felső tagozatos (6-8.) tanulók történelem tantárgyhoz való hozzáállása iskolánkban: (attitűdvizsgálat). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szűcs, Edina (2025) Generációk közötti különbségek az élethosszig tartó tanulás terén. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sándor, Petronella (2025) Egyéni sors a totalitarizmus árnyékában Arthur Koestler regényei alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tar, László (2025) Debrecen szellemi örökségének védelme és megőrzése Szabó Magda életművén keresztül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tarcza, Kitti (2025) URBÁNUS FOLKLÓR: A graffiti és a street art lehetőségei az általános iskolás vizuális nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Teleki, Mária (2025) Tanulói fáradtság a középiskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tisza, Kinga (2025) A mese mint a megküzdés lehetséges eszköze az alsó tagozatos gyermekek életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Treitl, Erik (2025) Hogyan szól ma a múlt?: Újjáépítés vagy megőrzés a debreceni református templomok sípos orgonáinál. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Turkóné Demeter, Éva Mariann (2025) Az óvodapedagógusok kiégésének háttértényezői. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Turzóné Garabuczi, Dóra (2025) Hátránykompenzáció és szociális fejlesztés pozitív pedagógiai módszerekkel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Turányi, Szilárd Benjámin (2025) A társasjáték személyiségfejlesztő hatása az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tutorné Nagy, Márta (2025) Pedagógusok vizsgálata a figyelemhiányos/hiperaktivitás-zavarral élő tanulók megítélésével kapcsolatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Judit (2025) Női életutak, sorsok az Ószövetség tükrében: Biblioterápiás gyakorlat az ószövetségi női alakok archetípusai alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Nikoletta (2025) Kompetenciafejlesztés lehetőségei a délutáni napköziben felső tagozaton: Egy intézményi vizsgálat tapasztalatai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóthné Gergely, Judit (2025) A felső tagozatos tanulók drogfogyasztási szokásainak vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóthné Varga, Katalin (2025) A pedagógusok mentális egészségének vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ulicskáné Kovács, Katalin (2025) Az élethosszig tartó tanulás a gyógypedagóguspályán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Utassy, Gréta Boglárka (2025) A zene szorongásoldó hatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vass, Krisztina (2025) A kiégés jelenségének vizsgálata óvodapedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vígh, Mónika Eszter (2025) Iskolai brutalitás lehetséges okai a diákok körében prevenciós alternatívák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zsupos, Gabriella (2025) Az olvasás népszerűsítése - intézményi, országos és nemzetközi jó gyakorlatok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Éles, Diána (2025) A reklámok fejlődése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ércköviné Gali, Krisztina (2025) Felfedező, projektalapú oktatás a környezetismeret órákon : A környezetismeret oktatás kihívásai és megújulási lehetőségei Magyarországon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.