A mesék hatása a személyiségfejlődésre Fejleszti-e a mese az érzelmi intelligenciát?

Sári, Mária (2019) A mesék hatása a személyiségfejlődésre Fejleszti-e a mese az érzelmi intelligenciát? Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

[img] Text
sari.maria.szakdolgozat.pdf
Repository staff only

Download (11MB) | Request a copy

Abstract

Mi a mese? 2 A mese jelentősége a gyermek életében 2.1 Milyen a jó mese? 2.2 Személyiségfejlesztő hatás 2.3 A mai gyermekek meseigénye (olvasott vagy látott mese) 3 A mese hatása a gyermek személyiségfejlődésére 3.1 Mesetudat: mese és valóság 3.2 Mesealakok, példaképek 3.3 A mese szimbolikája 3.4 Érzelmi intelligencia fejlesztése 4 Az érzelmi intelligencia vizsgálata a családi környezetből hozott olvasási szokások tükrében ötödik és hatodik osztályos tanulók körében 4.1 Célok és hipotézisek 4.2 A kutatás módszertana 4.3 A vizsgálat helyszíne, alanyai 4.4 A vizsgálat elemzése és eredményei 4.4.1 A meseolvasási szokások elemzése 4.4.2 A kérdőívek és a tesztek eredményeinek összevetése, hipotézisek igazolása 5 A mindennapos mesélés fontossága a fenti eredmények tükrében, konklúziók

Item Type: Thesis (Diploma)
Uncontrolled Keywords: mese, mesepedagógia, pszichológia, érzelmi intelligencia, olvasási szokások
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Ferenc Kölcsey Teacher Training Institute > Department of Pedagogy and Psycholog
Depositing User: Mária Sári
Date Deposited: 22 Jul 2019 12:10
Last Modified: 22 Jul 2019 12:10
URI: http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/1507

Actions (login required)

View Item View Item