Sári, Mária (2019) A mesék hatása a személyiségfejlődésre Fejleszti-e a mese az érzelmi intelligenciát? Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Text
sari.maria.szakdolgozat.pdf Repository staff only Download (11MB) | Request a copy |
Abstract
Mi a mese? 2 A mese jelentősége a gyermek életében 2.1 Milyen a jó mese? 2.2 Személyiségfejlesztő hatás 2.3 A mai gyermekek meseigénye (olvasott vagy látott mese) 3 A mese hatása a gyermek személyiségfejlődésére 3.1 Mesetudat: mese és valóság 3.2 Mesealakok, példaképek 3.3 A mese szimbolikája 3.4 Érzelmi intelligencia fejlesztése 4 Az érzelmi intelligencia vizsgálata a családi környezetből hozott olvasási szokások tükrében ötödik és hatodik osztályos tanulók körében 4.1 Célok és hipotézisek 4.2 A kutatás módszertana 4.3 A vizsgálat helyszíne, alanyai 4.4 A vizsgálat elemzése és eredményei 4.4.1 A meseolvasási szokások elemzése 4.4.2 A kérdőívek és a tesztek eredményeinek összevetése, hipotézisek igazolása 5 A mindennapos mesélés fontossága a fenti eredmények tükrében, konklúziók
Item Type: | Thesis (Diploma) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | mese, mesepedagógia, pszichológia, érzelmi intelligencia, olvasási szokások |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Ferenc Kölcsey Teacher Training Institute > Department of Pedagogy and Psycholog |
Depositing User: | Mária Sári |
Date Deposited: | 22 Jul 2019 12:10 |
Last Modified: | 22 Jul 2019 12:10 |
URI: | http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/1507 |
Actions (login required)
View Item |