Mile, Tünde Enikő (2021) A pedagógusok tapasztalatai a sajátos nevelési igényű gyermekek általános iskolai neveléséről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Text
Mile_Tünde_Enikő_Szakdolgozat_jó.pdf Repository staff only Download (1MB) |
Abstract
A sajátos nevelési igény fogalma,az integráció-inklúzió folyamata.Az attitűdváltás és az inklúzió kapcsolata. A pedagógusok tapasztalatai a sajátos nevelési igényű gyermekek általános iskolai neveléséről.
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | sajátos nevelési igény, integráció, attitűd |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Adult Training Centre |
Depositing User: | Tünde Enikő Mile |
Date Deposited: | 18 Jun 2024 11:47 |
Last Modified: | 18 Jun 2024 11:47 |
URI: | http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/2207 |
Actions (login required)
View Item |