Up a level |
Aranyi, Zita (2013) Szövegértés és szövegalkotás interaktív tábla segítségével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bakó, László (2016) A pedagógiai fejlődés lehetőségei. Zárótanítási óraterv reflexió. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Balázs, Dorina (2017) A gyermekirodalmi alkotások felhasználásának lehetőségei idegennyelv órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baracsi, István (2014) A szülő-iskola kapcsolat jelentősége a szocializációban a gyermek növekedése szempontjából. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Baranyai, Bettina (2019) Az „Így tedd rá!” - program alkalmazása, tantárgyi integrálhatósága az általános iskola alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Barva, Brigitta (2013) A szeretet filozófiája Erich Fromm életművében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Birta, Ágnes (2016) Ökoiskola program tapasztalatai és lehetőségei egy vidéki ökoiskola példája alapján. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Attiláné (2021) Drámapedagógia az óvodában környezettudatos szemléletformálás drámajátékkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Lídia (2013) Szeretetnyelvek a pedagógiában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Lídia (2013) Élménypedagógia. A Társas-játék élménypedagógiai program. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Máté (2014) A 2012-es Pisa-mérés magyar vonatkozású eredményeinek tanulságai olvasás és szövegértés területén a vallásoktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Boros, Enikő Violetta (2010) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar közoktatási rendszerben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bán, Bettina (2013) Kooperatív tanulási technikák az anyanyelvi órákon 1-4. évfolyamban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bársony, Bettina (2020) Digitális oktatási módszerek felhasználása matematika órán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csipes, Zsófia (2014) Betegség után az iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdei, Fruzsina (2022) A gyógynövényismeret létjogosultsága az általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdei-Czégény, Szilvia (2023) A marista iskola helye, szerepe a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Farkas, Viktória (2024) Az élménypedagógia szerepe az oktatásban: Hogyan lehet a tanulás játék? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fejérváriné Orosz, Adrienn (2023) A hatékony óvoda jellemzői a Búzaszem Nyugati Óvoda Aranykörte Tagintézményben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fekete, Zsuzsanna (2021) Vizuális nevelés a Waldorf-iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gladis, Stefánia Beáta (2012) A diszlexia jelensége a tanulás-tanítás folyamatában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegyesi, Katalin Eszter (2019) Szűcs Sándor munkássága Biharnagybajomban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hollósi, Ferenc (2016) A Montessori-pedagógia alkalmazása a 21. században. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jakab, Judit (2016) A hátrányos helyzet és a korszerű pedagógiai módszerek kapcsolata a köznevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kamenyiczkiné Békési, Gizella (2022) A drámapedagógia lehetőségei a bibliaismeret oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kardosné Erdei, Beáta (2023) Cigányok az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kecskés, Ferencné (2021) A néptánc és a társművészetek dramatizált színpadi megjelenítése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kelemen, Zsanett (2014) Pedagógus életutak, portrék (A pedagógus élet állomásai). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Keresztesi, Vivien (2019) Családon belüli erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Brigitta (2024) Zökkenőmentes óvoda-iskola átmenet elősegítésének előírásai, hazai intézmények gyakorlatai. Jó gyakorlatok, új együttműködési formák keresése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kissné Szántó, Ilona (2018) Az iskolaérettség vizsgálata egy debreceni óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kithné Mohácsi, Beatrix (2018) A középiskolai vallásóra eredményességének pedagógiai és pszichológiai alapja, oktatási módszerei, Karácsony Sándor pedagógiájának fényében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Komóczi, Gréta (2021) Élmény az oktatásban: a múzeumpedagógia lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Dóra (2024) A pályaelhagyás attitűdjei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ludmann, Szilvia (2019) Drámapedagógia eszközök alkalmazása a tehetséggondozásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrinczyné Harászi, Andrea (2014) Tanulási motiváció hittanári szemszögből. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Major, István (2020) Emberkép a kompetencia fogalmi háttere és a Biblia alapján. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Makaráné Lukács, Mónika (2023) A mindennapos testnevelés összehasonlító elemzése kisvárosi és nagyvárosi iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mile, Tünde Enikő (2021) A pedagógusok tapasztalatai a sajátos nevelési igényű gyermekek általános iskolai neveléséről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Máté (2019) A Z GENERÁCIÓ VALLÁSOKTATÁSA. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Tünde (2023) A fejlesztőpedagógusok és az oktatók együttműködése a Debreceni Szakképzési Centrum intézményeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Szabolcs Gábor (2022) A digitális/online oktatás nehézségei a 2020-2021-es Covid-19 járvány idején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nyakó, Lili Zsófia (2023) Tehetséggondozási lehetőségek a hazai köznevelés rendszerében Kisvárda város példáján keresztül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pető, Istvánné (2018) Kisvárosi felső tagozatos tanulók szüleinek nevelői attitűdje. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pinczés, Vilma (2024) Tehetséggondozás a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pittlik, Fanni Flóra (2018) Egy környezeti nevelésen alapuló iskola (A Debreceni Gönczy Pál Általános Iskola pedagógiai szemlélete alapján). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Princz, Hajnalka (2012) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei (A mesék feldolgozása 1-4. osztályban). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pálosi, Judit (2020) Pálosi Judit(2020)Olvasási és könyvtárhasználati szokások egy debreceni általános iskola 5.-6.évfolyamán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rubintné Páll, Regina (2022) A tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az iskolai osztályközösségben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sas, Sarolta (2015) Az egyházi iskolák rendszerváltás utáni újraindítása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Erika (2022) Iskolai klíma. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Ibolya Erzsébet (2023) Átmenetek segítése, az iskolára való felkészítés problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Mátyás (2023) Egy magyar állami és egy nemzetközi magániskola működésének összehasonlítása vezetőhelyettesi szemléletből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Noémi (2022) Az egészséges életmódra nevelés fontossága az általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szarka, Edina (2019) Egészséges táplálkozásra és fizikai aktivitásra nevelés az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szvoren, Attila (2014) A játék, mint pedagógiai eszköz. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Széplakiné Kocsis, Éva Andrea (2021) A kooperatív tanulás módszertani tapasztalatai az idegennyelv oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sós-Balogh, Tímea (2021) Az önismeret jelentősége a pedagógus személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tarné Pásztor, Nikoletta (2022) A játékpedagógia alkalmazási lehetőségei a magyar nyelv és irodalom tantárgyban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tiszlaviczné Csernyák, Márta (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a nyelvórán középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tomasovszki, Kata (2011) Mozgásfejlődés és fejlesztés a kisiskoláskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tornyi, Lajos (2022) Az érzelmi intelligencia szerepe a sikeres konfliktuskezelő iskolai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tőkés, Éva (2012) Olvasásra nevelés a 10-12 éves korosztályban. Olvasásra nevelés a 21. században. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ulviczky, László (2018) A konfliktuskezelés lehetőségei a cigány iskolákban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Verdes-Sepely, Orsolya (2023) Az érzelmi intelligencia és a stresszkezelés kapcsolata a tehetséggondozásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Veress, Fanni (2019) Hip-hop alapú oktatás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Virágh, György (2014) Tolerancia és fegyelmezés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vrancsik, Balázs (2011) Technikai eszközök alkalmazása az oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vári, Kata (2019) Fogyatékos gyermek a családban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vékásné Balla, Eszter (2022) Hagyomány és / vagy modernség. (A digitális oktatás vívmányai). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zsula, Magdolna (2024) A logoterápia és a logopedagógia lehetőségei az iskolai fejlesztésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.