Items where Subject is "L Education > LC Special aspects of education > LC4001-4806.5 Children and youth with disabilities. Learning disabled children and youth"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | D | F | G | J | K | L | M | N | P | R | S | T | Z
Number of items at this level: 41.

B

Baginé Molnár, Katalin (2021) A deviancia megjelenési formái, gyökerei és megoldási lehetőségei az általános iskolákban. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Submitted)

Birikiné Király, Dalma (2020) "Hogyan tovább? Hova tovább?". Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bodnár, Helga (2023) Bemeneti DIFER mérés az iskola 1. évfolyamában halmozottan hátrányos és jó szociális körülmények közül érkező gyerekek mérésének összehasonlítása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

D

Dobos, Krisztina (2024) Művészetterápiás gyakorlatok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Gáspárné Ajtai, Beáta (2022) Az iskoláskorú gyermekek kognitív képességei és az eredményes iskolakezdés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Gáspárné Ajtai, Beáta (2023) Szociokulturálisan hátrányos helyzetű diákok megítélése - vizsgálat középiskolai tanárok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Gáspárné Ajtai, Beáta (2023) Szociokulturálisan hátrányos helyzetű diákok megítélése. Vizsgálat középiskolai tanárok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

F

Fodor, Mónika (2023) Tanulási zavarral élő gyermek a családban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

G

Gacsályi, Tünde (2014) Tanulási zavarok vizsgálata a kognitív profil tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gál, Beáta (2023) A tanulási és magatartási problémák csökkentésének lehetősége mozgással. Fókuszban az alapozó terápia elmélete és gyakorlata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

J

Jenei, Enikő Judit (2020) A tanító fejlesztési lehetőségei. A Meixner-módszer alkalmazása az integrált oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

K

Kasza, Viktória (2019) Mintaértékű iskolai programok a roma/cigány gyerekek hatékony oktatása, nevelése érdekében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Dorottya (2020) A zenei fejlesztés lehetőségei és hatásai a tanulási zavarok csökkentésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Koroknai, Edit (2024) Lóháton - jó lábon. A lovas fejlesztés szakmai és jogi alapjai, lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kosztáné Tóth, Barbara (2023) Inkluzív nevelés az anyanyelvi oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kucskár, Katalin (2021) A beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel küzdő tanulók szüleinek az alapfokú intézménnyel szemben támasztott elvárásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kulinné Mihalik, Éva (2023) A Dobbantó program és a Műhelyiskola megvalósulása a Dankó Pista Oktatási Intézményben (Biriben). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

L

Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

M

Madarász, Tibor (2023) Mozgásfejlesztő módszerek. Az Alapozó Terápia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Madákné Veres, Magdolna (2020) Óvodáskorú gyermekek tevékenységeinek egészségpszichológiai megközelítése. Információs és Kommunikációs Technológiai eszközök használata óvodáskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makrai, Józsefné (2019) A mozgásfejlődés és a részképességzavarok kapcsolata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Ibolya (2013) Sajátos Nevelési Igényű gyermekek magatartási problémái. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Judit (2022) Tehetséges gyermek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Tünde (2023) A fejlesztőpedagógusok és az oktatók együttműködése a Debreceni Szakképzési Centrum intézményeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár-Jakó, Mária Olga (2021) Az agresszió vizsgálata és kezelési módszerei az EMMI Debreceni Javítóintézetében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máténé Hódos, Emma Edit (2021) A Z generációra jellemző tanulási motivációk és szokások vizsgálata a szakmai képzésben, a tanulás eredményességét tekintve. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

N

Nagy, Erika (2023) "Mert akinek van, annak adatik és bővelkedik, akinek pedig nincs, attól az is elvétetik amije van."- Máté effektus a hazai köznevelési rendszerben. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Unpublished)

Némethné Nagy, Julianna (2021) A tanulási zavar és következményei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

P

Petrovits- Kiss, Boglárka (2023) Hallássérültek fejlesztése a NILD terápia segítségével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petrovits- Kiss, Boglárka (2022) Hallássérültek korai fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pokol, Zsófia Katalin (2019) A cigány/roma gyermekek felzárkóztatásának lehetőségei, gyakorlata Tuzséron. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

R

Rusznák, Anett (2020) A roma tanulók oktatása, nevelése és felzárkóztatásuk a dögei általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

S

Schmied, Zsolt János (2023) Tanulási motiváció vizsgálata a magyar és dél-koreai iskolarendszerben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Ibolya Erzsébet (2024) Írásban, olvasásban megjelenő tanulási nehézség fejlesztésének lehetősége(7-9 éves korban). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Ádám (2023) Porcsalma története. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyi, Adrienn (2023) A mozgásfejlesztés hatása a megkésett beszédfejlődésre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

T

Tamkó, Sarolta (2021) Hogyan segíti a miskolci Martin János Szakiskola az intézményben végzett fogyatékossággal élő tanulók társadalmi beilleszkedését? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Téglás, László Szilárd (2024) Az írás és olvasás tanítása a hátrányos helyzetű gyermekek körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Szabolcsi, Zsuzsa Judit (2022) A drámapedagógia alkalmazási lehetőségei az idegennyelvi órákon, különös tekintettel a BTMN-es és SNI-s tanulók fejlesztésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Z

Zeisky-Nagy, Zsuzsanna (2024) A Meixner Ildikó-féle diszlexia prevenciós módszer összefoglaló bemutatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

This list was generated on Sat Feb 8 10:23:04 2025 CET.