Up a level |
Birikiné Király, Dalma (2020) "Hogyan tovább? Hova tovább?". Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gacsályi, Tünde (2014) Tanulási zavarok vizsgálata a kognitív profil tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kasza, Viktória (2019) Mintaértékű iskolai programok a roma/cigány gyerekek hatékony oktatása, nevelése érdekében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Dorottya (2020) A zenei fejlesztés lehetőségei és hatásai a tanulási zavarok csökkentésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kosztáné Tóth, Barbara (2023) Inkluzív nevelés az anyanyelvi oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Makrai, Józsefné (2019) A mozgásfejlődés és a részképességzavarok kapcsolata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Molnár, Ibolya (2013) Sajátos Nevelési Igényű gyermekek magatartási problémái. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pokol, Zsófia Katalin (2019) A cigány/roma gyermekek felzárkóztatásának lehetőségei, gyakorlata Tuzséron. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rusznák, Anett (2020) A roma tanulók oktatása, nevelése és felzárkóztatásuk a dögei általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Ádám (2023) Porcsalma története. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.