Up a level |
Andrási, Csilla (2015) Pozitív pszichológiai tényezők a pedagógiában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Barócsi, Klára Anett (2024) A serdülőkori reziliencia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Belme, Zsófia (2023) Háziállatok hatása a gyermekekre a pedagógiában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bencze, Veronika (2023) Tanulás motivációjának változása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Berecz, Debóra (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermek- és felnőttkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Berkes, Zsuzsanna (2012) Drogfüggőség pszichológiai aspektusai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Berzétei, Odett (2015) Pszichológiai immunkompetencia vizsgálata tanító szakos hallgatók körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bicskei, Ágnes (2014) Iskolás gyermekek önértékelésének tényezői. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bihari, Vivien (2018) A családon belüli erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Biró, Petra (2021) A mese és a gyermeki személyiség. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Bettina Mónika (2021) A mese szerepe a gyermeki személyiségfejlődésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Gabriella (2014) Sport és személyiség. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodnár, Helga (2013) A mesék hatása a gyermekek lelki fejlődésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bodóné Tóth, Katalin (2015) Bibliodráma a mai kamaszokkal. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Boldizsár-Kriska, Anikó (2024) Szociális és érzelmi fejlődés óvodáskorban. Szülői nevelési stílusok hatása a gyermekek pszichológiai fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Bródi, Csilla (2016) Érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei, dramatikus énekes játékokkal. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Békési, Anikó (2016) Társas kapcsolatok vizsgálata kisiskolás korban. A szülők nevelői attitűdjének és a kisiskolás tanulók megküzdési stratégiáinak összefüggései. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csiháné Pálinkás, Krisztina (2022) Mentortanárok mentálhigiénéje. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csirmaz-Gyarmati, Blanka (2023) A játék és mese szerepe a kisebbségi és hátrányos helyzetű gyerekek szorongásszintcsökkentésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csonka, Barbara (2014) A verbális és nonverbális kommunikációs készségek fejlesztése állatasszisztált terápia segítségével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csáki, József Gedeon (2019) Felméri Lajos kolozsvári professzor pedagógiai munkássága. Masters thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Czérna, Evelin (2019) A művészet személyiségre gyakorolt hatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dalmi, Dóra (2020) A szabadidő és a zenei tevékenységek kapcsolata az általános és középiskolás korosztály életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Danó, Gyula (2018) Ifjak a lakásotthonban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Daróczi, Brigitta (2022) A mesék és a közösség támogató szerepe a COVID19 idején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Debreceni, Dorina (2019) Tanulási zavarok - fejlesztési lehetőségek. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dibácziné Tószegi, Vanda (2021) Mentálhigiéné a családban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dorcsin, Zsanett (2022) A hátrányos helyzetű tanulók tanulási motivációjának a vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Módis, Lászlóné (2020) A pedagógusok kiégésének intézményi mérése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Dr. Sterczel, Katalin (2024) Gyógyulj, hogy gyógyíthass. Önismereti fejlesztőprogram medikusok számára az irodalomterápia segítségével. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Egry, Renáta (2023) Szorzótábla tanítása zenei elemek beillesztésével a matematikaórákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erdélyi, Enikő (2018) A megbetegítő család. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Erőss, Laura Cecília (2015) A függőség pszichológiai aspektusai A dohányzás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Faragó, Melinda (2013) A filmek pszichológiai hatása a személyiségre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fehér, Péter (2021) Az iskolai agresszió - esettanulmányon keresztül (Komádi). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fehérné Kéki, Renáta (2021) A társadalmi nemek reprezentációjának vizsgálata olvasási attitűdön keresztül Komádi városában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fodorné Dancs, Anita (2019) Tanulási zavar - fejlesztőpedagógia (A vizuális észlelés zavarainak vizsgálata kisiskoláskorban Frostig-teszttel). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gacsályi, Tünde (2014) Tanulási zavarok vizsgálata a kognitív profil tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gaál, Vivien (2020) Az állatasszisztált terápia hatása a gyermekek egészségében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gergely-Simon, Linda (2022) Milyen vezetőt kíván a XXI. századi oktatási intézmény? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Guba, Tímea (2020) A kisiskoláskorú gyermek gyásza, a veszteség vizuális megjelenése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gulyás, Marianna (2019) A megbetegítő család. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gyenes, Boglárka Zsuzsa (2022) Az agresszió jelenléte az általános iskolások körében, kiemelve a Tiszakóródi Hunyadi Mátyás Általános Iskolát. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győri, Krisztina (2019) Vizuális eszközök az oktatásban régen és most. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gáborné Jászai, Emese Anna (2018) Tanulási nehézségekkel küzdő gyerekek fejlesztési lehetőségei német nyelv órán, A figyelem. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gál, Zsóka (2022) A járványhelyzet okozta teljesítményszorongás csökkentése irodalomterápiás elemekkel a serdülő korosztály körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hajdu, Erika Angéla (2015) Családrajzelemzés 6-10 éves gyerekek között. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Haranginé Balázs, Alexandra (2023) Kamaszok irodalomterápiás önismereti csoportja kortárs magyar irodalmi alkotások használatával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Harkányi, Zita (2021) Az érzelmi intelligencia fejlődése és fejlesztése óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegedűs, Kitti (2021) Vezetői kommunikáció, az információáramlás hatékonysága a köznevelési intézményekben. A hatékony kommunikáció problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hegymegi, Éva Fanni (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermek-és felnőttkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hodosi, Ibolya (2017) Tanulási motiváció kérdése a Z generáció életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horbász, Veronika (2019) A vallási szocializáció különbözőségeinek hatása egy vidéki általános iskola hittanosainak körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horváth, Éva Dzsenifer (2020) A mese pszichológiai hatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Horváth-Obbágy, Gabriella (2024) Iskolai zaklatás és agresszió vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hubicska, Adrienn (2012) Média hatása a személyiségfejlődésre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Huszti, Dóra (2014) Iskolai nevelés Arisztotelész lélekfilozófiájának tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jenes, Diána (2012) A fotóművészet befogadásának pszichológiája. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Juhász, Patrik Zoltán (2021) Az iskolán belüli bántalmazás és annak hatásai az általános iskolás gyerekek lelki fejlődésére és tanulmányi előmenetelére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Jánszki, Xénia (2017) Az Ifjúságsegítő hallgatók lelki egészségének vizsgálata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Józsa, Imre (2023) Gyászfeldolgozás lelkipásztori támogatással. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karácsony - Plesa, Nikoletta (2022) Az óvodapedagógusok kiégési prevenciójának lehetőségei napjainkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Karóczkai- Gál, Zita (2020) Kiégés és megküzdés vizsgálata óvodapedagógusok körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Katona, Sándor (2020) Egészségmagatartás vizsgálata középiskolai tanulók körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Keresztesi, Vivien (2019) Családon belüli erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kerékgyártó, Beáta (2021) Egészségpszichológia a pedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, László Miklós (2021) Az úrvacsora mint a spirituális közösség lehetősége a református iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, László Miklós (2019) Hagyomány, rítus vagy szentség? A keresztség, konfirmáció és úrvacsora egyházszociológiai háttere. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kicska, Lídia (2022) Az egyszülős nevelés hatása a gyermek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Király, Katalin (2015) Mobbing a keresztény szellemiségű iskolákban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Alexandra (2021) A mese szerepe a gyermek személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Dorottya (2020) A zenei fejlesztés lehetőségei és hatásai a tanulási zavarok csökkentésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kiss, Elvira (2021) A Narnia Krónikái című alkotás felhasználása a katechézisben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Klicsu, Enikő (2018) Deviáns viselkedés megjelenése a lakásotthonokban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kocsis, Ádám (2013) A haldoklás folyamata és a lelkigondozói krízis. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kolozsvári, Sára (2017) Mentálhigiéné az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Alexandra (2020) A személyes kompetencia alakulása Dohányzási szokások dohányzó, illetve nem dohányzó szülők serdülő gyermekeinél. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Henrietta (2019) A tanító szakos hallgatók szabadidős tevékenységei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Márta (2012) Lelkigondozói beszélgetés a gyülekezetben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Márta Réka (2021) Beilleszkedési nehézségek megélése és kezelése L. M.Montgomery Anne otthonra talál könyve alapján. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Borsos, Zita (2023) A mese szerepe az érzelmi intelligencia fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Békési, Annamária (2023) Pozitív pszichológiai tényezők vizsgálata egy nevelőtestületben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovácsné Katona, Zsófia (2023) Konfliktuskezelés az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Koós, Csenge Lilla (2024) Gyászfeldolgozás az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Koós, Mátyás Csanád (2021) Önmagunk reprezentációja a szelfikultúra tükrében - Teológiai-etikai megközelítések. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kuruczné Nagy, Andrea Marianna (2023) Pozitív pszichológia, pozitív pedagógia. A flow vizsgálata kémiaórán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kádas, Richárd László (2016) Az érzelmi nevelés fontossága, jelentősége a középiskolás korosztályban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kántor, Veronika (2024) Felső tagozatos diákok találkozása az irodalomterápiával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kóti, Zsanett (2018) Egy ifjúsági csoport sajátosságai. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lelesz, Olívia (2011) Szenvedélybetegségek Játékfüggőség. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lukácsné Tyahur, Ágnes (2020) Kiégés a Családok Átmeneti Otthonának dolgozói között. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
László, Hedvig (2014) Z generáció a kollégiumban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lőrinczyné Harászi, Andrea (2014) Tanulási motiváció hittanári szemszögből. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Madákné Veres, Magdolna (2020) Óvodáskorú gyermekek tevékenységeinek egészségpszichológiai megközelítése. Információs és Kommunikációs Technológiai eszközök használata óvodáskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Magyar, Noémi (2016) Az énkép kialakulása és fejlődése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Magyar, Noémi (2016) Istenképek. Istenképek kialakulása, fejlődése és hatásai az ember életére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Major, István Zoltán (2014) Individuálpszichológiai szemlélet a katekézisben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Major, István Zoltánné (2017) Individuálpszichológiai szemlélet a tanítás-tanulási folyamatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Majoros, Rebeka (2018) A drámapedagógia fejlesztő ereje. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mata, Henrietta (2019) Tanulási zavarok és a hátrányos helyzet. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Meggyesi, Gerda (2017) A család szerepe az ifjúság életében. A válás hatása az ifjúságra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Monoki, Gyöngyi (2018) A család szerepe a fiatalok életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Mándi, Dzsenifer (2022) A testnevelés, mint személyiségformáló eszköz. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Máthé, Tünde (2013) A lelkigondozói beszélgetés kommunikációs aspektusai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Méhész, Nikolett (2017) A pozitív pszichológia és pozitív pedagógia a cserkész mozgalomban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Bettina Tünde (2022) A középiskolás korosztály fejlődéslélektana és a vallásoktatás szempontjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Ilona (2021) A családban szerzett traumák lehetséges hatásai a személyiség fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Réka (2023) Flow élmény vizsgálata a sportban 8-12 éves korosztály körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagy, Réka (2024) A szorongás és a teljesítmény kapcsolata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Miskolczy, Boglárka (2015) Lelkigondozás a kórházban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nagyné Nyiri, Anna (2015) Csoportlélektani és csoportdinamikai folyamatok a gyülekezeti ifjúsági csoportokban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nyeső, Ágnes (2022) Szövet és szöveg. Női szabó képzésben résztvevő diákok találkozása az irodalomterápiával. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Nádasdi, Blanka (2019) A szociális kompetencia alakulása integrált osztályközösségekben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Obbágy, Gabriella (2018) A gondolkodás fejlődésének vizsgálata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Oliár, Orsolya (2017) Családrajzok elemzése rajzi és pszichológiai szempontok alapján 6-10 éves korú gyermekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Oláhné Takács, Éva (2023) A pedagógus kiégés, a vezető lehetőségei ezek megelőzésére, kezelésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Osváth, Dóra (2021) A pedagógus és a tanulási problémák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pallay, Zsófia (2020) A házasság és a szexualitás mai problémáinak teológiai és társadalmi reflexiói. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pap, Szilvia Márta (2017) Családrajzok elemzése rajzi, pszichológiai szempontok alapján 6-10 éves korú gyerekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Dóra (2014) A függőség pszichológiai aspektusai. A drogfüggőség. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Papp, Zsófia (2018) Az énképhez kapcsolódó fiatal felnőttkori krízisek. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pethe, Zsuzsanna (2017) Önértékelés az ifjúkorban Sportolók önértékelésének vizsgálata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Petőné Kiss, Judit (2018) A gyermekrajzok esztétikuma. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Prém, Mónika (2023) Barangolás irodalomterápiával a lányos anyák mindennapi áldásai és kihívásai között. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pukoli, Mónika (2014) A szeretet művészete. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Puskás, Viktória (2024) Az alkotó tevékenység pozitív hatásai az ember életére. A rendszeres alkotás jótékony hatásai a pedagógusok mentális egészségére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pálfalvi, Gábor (2014) Identitás a sokszereplős online szerepjátékok korában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pécsiné Lázár, Melinda (2021) Sport és agresszió a falakon belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz-Vermes, Petra (2023) Nyilatkozat dolgozat eredetiségéről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz-Vermes, Petra (2023) "Titokzatos ugrás az elmétől a testig". Pszichoszomatikus betegek irodalomterápiája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rácz-Zilahi, Enikő (2023) Érzelmileg éretlen szülők. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sajgó, Eszter (2022) Agresszió az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Seres, Péter (2018) A kamaszkor és a katechézis lehetőségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sipos, Eszter (2019) A gyermekkor reprezentációja Esterházy Péter műveiben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Bettina (2014) A gyermekrajzok esztétikuma: gyermekrajzok összehasonlító elemzése különböző helyzetben lévő (szociális helyzet, iskolatípus eltérése stb.) gyerekek rajzainak egybevetésével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szabó, Tünde (2014) Családrajzok elemzése rajzi pszichológiai szempontok alapján 6-10 éves korú gyerekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szalay, Zsanett (2015) Pedagógushivatás A kiégés jelensége a tanítói pályán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szentesi, Anna (2023) A gyermekek és a megküzdés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szikszai, Petra Friderika (2020) A nő reprezentációja az Óz, a nagy varázsló filmadaptációiban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyi, Anikó (2024) Élő forrás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szilágyi, Dominika Fruzsina (2016) Testképzavar az ifjúságban. Média hatása a testképre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szladek, Péter (2019) Az erdei iskola pedagógiai hatása kisiskoláskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szoboszlai, Klaudia (2023) Az iskolai- és internetes zaklatás hatásai a gyermek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Székely, Boglárka (2017) Család és személyiség A patchwork családban élő gyerekek személyiségfejlődésének iskolai teljesítményre gyakorolt hatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szűcs, Luca Kata (2024) Digitális generáció és a tanári kreativitás-avagy hogyan motiváljunk egy Z-generációs nemzedéket a tanulásra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Szűcs M., Sándor (2014) Játékszenvedély a mai középiskolás korosztályban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sári, Mária (2019) A mesék hatása a személyiségfejlődésre Fejleszti-e a mese az érzelmi intelligenciát? Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Sós-Balogh, Tímea (2021) Az önismeret jelentősége a pedagógus személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tar, Barbara (2022) Beilleszkedési nehézségek, magatartási zavarok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tar, Barbara (2021) Tanulási zavarok és következményei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tarcza, Vivien (2012) A tanári kiégés (burnout szindróma). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tengeri, Teodóra (2019) A szociális fejlődés. A szociális fejlődés és az iskolai zaklatás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tiszlaviczné Csernyák, Márta (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a nyelvórán középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tutorné Nagy, Márta (2017) Családrajzok elemzése, rajzai, pszichológiai szempontok alapján 6 -10 éves korú gyermekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tárczy, Beáta (2023) Iskolai zaklatás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Diána (2016) Depresszió és gyász a Bibliában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Mercédesz (2018) Számolási nehézségek az általános iskola alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Noémi (2014) A gyermekek személyiségfejlődése és a média hatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tóth, Vivien (2018) A különleges bánásmódot igénylő gyermekek ellátása és fejlesztése az óvodától az iskoláig. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Ujvárosi, Judit (2022) Keresztyén nevelés a tardi Forrás Oktatási Központ általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Uszkai, Noémi (2012) A flow jelentősége az egyház gyakorlati szolgálatában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vajkó, Szilvia (2021) A személyiség zavarai gyermekkorban, a beilleszkedés nehézségei. Beilleszkedési nehézségek a javítóintézetben elhelyezett gyerekekkel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vancsai, Ruben (2021) Keresztyén nevelés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, András (2016) A szorongás megjelenési formái egzisztenciális krízisben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Varga, Judit (2018) Az iskolai erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vass, Gabriella (2018) Iskolai agresszió. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Veres, Barbara (2019) "Érdekes feladatok": a tanulói figyelem változásának lehetséges okai feladattípusok tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Veres, Péter (2014) Csoport és működése tizenéves korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vizi, Angelika (2020) A család szerepe a gyermek fejlődésében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vágó, Márta Dóra (2013) A táplálkozási zavar, mint társadalmi jelenség és mint médiareprezentáció. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Vári, Kata (2019) Fogyatékos gyermek a családban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Végh, Zsanett Eszter (2020) A közösségi média szerepe az egészségnevelésben (testkép, életmód, betegségek tükrében). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zolnai, Krisztina (2022) Egy mentálhigiénés- és önismereti csoportvezetés tapasztalatai a proszociális – segítő, támogató – pedagógusi attitűd érdekében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Zsemján, Fanni (2018) Az elvált szülők gyermekeinek lélektana. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Áfra, János (2022) Szép/írás/terápia. Gyógyító és kreatív szövegalkotás elméletben és gyakorlatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Éger, Ádám (2021) Hitoktatás a veszélyhelyzetben. A tanári és tanulói tapasztalatok, valamint a hitoktatás lelkigondozói aspektusa. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Gál, Beáta (2022) Megküzdési stratégiák gyermekkorban. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Unpublished)