Items where Subject is "L Education > L Education (General)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | É | Ó
Number of items at this level: 433.

A

Alföldiné Nagy, Erika (2020) Az iskola és a család kapcsolata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Andrási, Csilla (2015) Pozitív pszichológiai tényezők a pedagógiában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Antal, Kitti (2021) Az idegennyelv-tanulási motiváció a 21. század elején. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Arany-Michels, Tímea (2016) Iskolai hétköznapok Selyeben a Szent Gergely Görögkatolikus Általános Iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Aranyics, Dóra Anna (2024) A kulturális tőke és az olvasóvá nevelés alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

B

Baetókné Szatmári, Orsolya (2020) A pedagógiai kommunikáció hatása a pedagógus-diák kapcsolatra és a tanulói teljesítményekre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bagdi, Imre Richárd (2023) Hogyan motiválja a tanár személyisége a tanulót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bagdi, Imre Richárd (2023) Hogyan motiválja a tanár személyisége a tanulót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bakai, Boglárka Réka (2019) Testnevelési játékok alkalmazása és hatása a 6-12 éves korú gyermekek testnevelésében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bakóné Botos, Renáta (2020) Gyermekvédelem az iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bakóné Botos, Renáta (2021) A pedagógusok mentálhigiénéje. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balla, Tímea (2021) Vezetői modellek alkalmazhatósága a köznevelési intézményekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balla, Ágnes Gizella (2022) Élménypedagógia a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Alexandra (2021) A tanulói és szülői olvasási szokások összefüggéseinek feltárása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Csilla (2024) Az olvasás népszerűsítése. Hagyomány és innováció a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Marianna (2019) "A Mennyei Nyehóban" A Nyugat első nemzedéke irodalmának bemutatása tanítási dráma keretében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Sándor (2024) Intézményi humán erőforrás tervezés a kisvárosi és községi valóságban, az értékelés és visszacsatolás módjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Ágota (2020) Az adventi és karácsonyi egyházzenei tételek oktatásának lehetőségei az általános iskolai ének-zene órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Baloghné Molnár, Brigitta (2021) A hagyományőrzés kérdése, a hon- és népismeret tantárgy lehetőségei a helytörténeti szakkör keretei között. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Baranyainé Tarsoly, Erzsébet (2023) Drámapedagógia az óvodában 2023. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Baranyainé Tarsoly, Erzsébet (2024) Merész vezető az intézmény életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bazsa, Celesztin Márk (2017) Az ének-zene, mint a motiváció eszköze a szókincstanításban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Belinszky, Péter (2021) Disputa és képességfejlesztés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bencze, Enikő (2021) Az ének-zene személyiség- és képességfejlesztő hatásai születéstől serdülőkorig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bencze, Veronika (2023) Tanulás motivációjának változása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Benéné Kecskeméti, Anna (2021) A néptáncos gyerekek nyomon követése óvodából iskolába átmenet. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Berdéné Hákli, Annamária (2017) Egy pedagógus a kamera mögött (Kiss Gyula tanár életpályája). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Beregi, Boglárka (2021) Koordinációs és kondicionális képességek fejlesztése alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bernáthné Dr. Somogyi, Márta (2022) Digitális alkalmazások használata a nyelvoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Biczó, Dalma (2024) Cserkészmódszerek az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bodnár, Bettina Mónika (2021) A mese szerepe a gyermeki személyiségfejlődésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bogdán, Krisztina Szilvia (2019) Tehetséggondozás lehetőségei Nyíracsádon és környékén a hátrányos helyzetű gyerekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bogdánné Verebi, Andrea (2021) A pedagógus, mint projektvezető. Európai Uniós pályázatok megvalósítása és hatása a köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bokor, Erzsébet (2021) Iskolai kötődés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bokor, Erzsébet (2018) A személyiségfejlődés zavarainak feltárása és kezelésének lehetőségei a gyermekrajzok segítségével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bokor, Judit (2021) Alapkészségek fejlődésének vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bokor, Judit (2018) A rajz lehetőségei a pszichés problémák feltárásában és kezelésében 3 és 6 éves kor között. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bollmann-Gyarmati, Zsuzsanna (2018) A német, mint idegen nyelv tanulásának és oktatásának néhány aspektusa. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bozsódiné Hodák, Anita (2023) Az intézményi tervező munka folyamata, jellemző problémák, dokumentumok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Brád, Nikolett (2023) Tehetségfejlesztés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Buglyóné Fige, Szilvia (2018) Tehetséggondozás a Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Középiskolájában és Kollégiumában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bujdosóné Faragó, Róza (2019) Dialógusok, szerzői/dramaturgiai utasítások elkészítése, módszertani leírása és elemzése Lev Tolsztoj: Pánov bácsi karácsonya című mesés elbeszélés dramatikus feldolgozása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bujdosóné Faragó, Róza (2022) A tehetség felismerése, gondozása és továbbfejlesztése az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Buzás, Katalin (2019) A körösladányi cigányság. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bálega, Nikolett (2018) A 3-4 éves korú roma gyermekek beilleszkedési nehézségei egy vidéki óvodában. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bánszki, Edit Jolán (2024) Egy intézményi műsor zenei szerkesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bátorfi, Judit (2023) A sikeres iskolakezdéshez szükséges képességek mérése és fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Bátori, Ágnes (2024) A rajz fejlesztő hatásai az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Béres, Noémi (2021) Kertpedagógia. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

C

Csabai, Krisztina (2018) Az egészségnevelés szerepe és lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csatári, Bíborka (2018) A motiváció és a fegyelmezés fontossága és kapcsolata a Z generációban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csendes, Bettina (2022) Mesefeldolgozás kreatívan az anyanyelvi órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Cseri, Gyöngyi (2023) Improvizációs játékok a zeneiskolai fuvolaoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csernik, Krisztina (2020) Angol nyelvoktatás a Hajdú-Bihar megyei általános iskolák 1-3. évfolyamán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csik, Zsuzsanna (2023) Az iskolai teljesítmény és szociális háttér összefüggései a Porcsalmai Kiss Áron Általános Iskolában a roma tanulóknál. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csiki, Emese (2023) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csiki, Emese (2024) A drámapedagógia hatása az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csillagné Baksa, Margit (2020) Újszerű innováció az általános iskolában Ne csak nézz! Láss! című 3 hetet meghaladó projekt a roma kultúráról. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csipes, Réka (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztés lehetőségei a református hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csipes, Réka (2023) A fejlesztés lehetőségei a református hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csonka, Emese (2021) Tanulási nehézségek a matematikában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csonka, Emese (2024) A fejlesztés lehetőségei a Nyírpilisi Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csorvásiné Kapusi, Aliz (2022) Középiskolások tanulásmódszertani fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csáki, József Gedeon (2024) Társadalmi hatások a kollégiumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csáki, Éva (2019) Drámapedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanítási órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csécsei, Judit (2021) A pedagógus a nevelési-oktatási intézmény szervezetében. Pedagóguskiégés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csókáné Török, Csilla (2018) A fejlesztőpedagógusok mentálhigiénés állapota. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csüllög, Ferenc (2019) Godly Play - Egy kreatív módszer a Szentírás történeteinek bemutatására. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Cziczás-Baranyai, Bettina (2023) A drámapedagógia módszerének általános iskolai megjelenése, különösen a drámajáték fontossága a kisiskolás korosztály életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Czérna, Evelin (2019) A művészet személyiségre gyakorolt hatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

D

Dancsi, Dorottya (2017) A babaúszás jelentősége. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dankóné Ládi, Tímea (2021) Motiváló tényezők az olvasóvá nevelésben alsó tagozatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Debreceni, Dorina (2019) Tanulási zavarok - fejlesztési lehetőségek. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Demeterné Berencsi, Tünde (2023) A transzlingválás módszertana és pedagógiai gyakorlata a Tiszavasvári Magiszter Óvodában és Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dezső, Attila (2021) Hogyan járulhat hozzá a hit- és erkölcstanoktatás az iskolai agresszió kezeléséhez? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Deák, Johanna Erzsébet (2023) Pedagógus attitűd, vezetői stílus és tanulószervezetiség a Kunhegyesi Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dománné Molnár, Anita (2024) Az emelt matematika csoport tanulóinak kiválasztása iskolámban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dorcsin, Zsanett (2022) A hátrányos helyzetű tanulók tanulási motivációjának a vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dorogi, Lilla Ibolya (2022) Digitális mentálhigiéné. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dorozsi, Zoltánné (2024) A szocializáció szerepe az óvodáskorú gyermekek személyiségének fejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dr. Módis, Lászlóné (2020) A pedagógusok kiégésének intézményi mérése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Drake, Szilvia (2021) Az egész életen át tartó tanulás és a pedagógusok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dudás, Gyöngyike (2018) Kiégés a bölcsődei szakmában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dzsudzsák, Natália (2024) Iskola az iskolán túl, a tanodák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dávida, Edina (2021) Iskolai marketing 2021/2022. tanév. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

dr. Szelkéné Csekő, Noémi (2024) Motiváció lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata a középfokú képzésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

E

Egri, Zsuzsanna (2018) Tanulási zavarok, fejlesztő eljárások. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Eignerné Gyürky, Katalin (2022) Iskolai ünnepségek régen és ma. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ember, Gabriella (2018) A nagycsoportos korú gyermek mérésnek jelentősége az iskolára való felkészültség megállapításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ember, Gabriella (2018) A nagycsoportos korú gyermek óvodai mérésének jelentősége az iskolára való felkészültség megállapításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erdei, Fruzsina (2022) A gyógynövényismeret létjogosultsága az általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erdei, Noémi Ágnes (2017) A hajdúnánási tanyai iskolák és a Barcsa iskola- életmódtörténeti megközelítésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erfán, Zsófia Nóra (2023) Toni Morrison’s Children Literature and its use in the classroom. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

F

Farkas, Eszter (2021) A jeles napokhoz kapcsolódó szokások és dallamok, tanításuk szerepe az iskolai oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Farkas, Istvánné (2024) Az óvoda és a család. A családi szocializáció hatása az óvodai nevelésre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Farkas, Viktória (2024) Az élménypedagógia szerepe az oktatásban: Hogyan lehet a tanulás játék? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Farkas-Piskóty, Boglárka (2023) A békési Szegedi Kis István Református Intézmény Csillagfürt Református Óvoda Pedagógiai programjának felülvizsgálata, módositásának előkészitése és annak eljárásrendje. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fazekas, Terézia (2021) Egyház az iskolában- iskola az egyházban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fazekas, Terézia (2021) Kooperatív tanulás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fedoráné Tóth, Andrea (2023) Elemi alapkészségek fejlesztése óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fegyver, Olívia (2021) Olvasástanítás és tanulás összefüggésének vizsgálata az eltérő családi háttérrel rendelkező tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete, Boglárka (2023) Motiváció az általános iskolai korosztály katechézisében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete, Teodóra Mária (2021) Népi játékok gyűjteménye és alkalmazása a testnevelés órán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete-Gál, Marietta (2012) A hallássérültek integrált oktatásának bemutatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Filep, Fruzsina (2019) Mindennapos testnevelés vizsgálata egyházi és nem egyházi intézmények alsó tagozatán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fukász, László (2024) Az iskolalelkész vezető szerepe a református intézményben. Egy kérdőíves felmérés fényében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű fiatalok hitoktatása - Nehézségek és örömök a hitoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Földháti, Péterné (2020) Vizuális nevelés a debreceni Napraforgó Waldorf Iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Földvári, Csilla Zsuzsanna (2020) Czövek Lajos népdalfeldolgozásainak elemzése pedagógiai szempontból. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fülöp, Bernadett (2023) Nagy László költészete. Nagy László verseinek világa; az általános iskolai kerettantervben szereplő művei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fülöp, Enikő (2021) Hátránykompenzáció a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

G

Gadzsa, Bernadett (2023) Drámapedagógia megjelenése az oktatásban, színtársulatom bemutatása és munkája. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gadzsa, Bernadett (2024) Színház az iskolában. Díszlet és jelmez szerepe, fontossága Színdarabírás és személyiségformálás a Kazinczy Ferenc Baptista Óvoda, Általános és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gali, Enikő (2016) A könyvtárpedagógia a múzeumpedagógia tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Garamvölgyiné Gábor, Andrea (2021) Pedagógiai folyamattervezés a tantervek tükrében. A személyiség kompetenciáinak fejlesztése középiskolai tanulók körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Garamvölgyiné Gábor, Andrea (2023) A motoros képességek jelentősége, fejlesztése az Ultimate Frisbee sportágban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gazdag, Zsolt (2023) A hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei iskolánkban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gellért, Angelika (2022) Az informatika szerepe kisiskolás korú tanuló életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gere, Kata (2021) A roma gyerekek szegregációja. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gergely-Simon, Linda (2022) Milyen vezetőt kíván a XXI. századi oktatási intézmény? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Giriczné Gyányi, Mária (2021) A drámapedagógia alkalmazási lehetőségei az óvodai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Girásziné Bakos, Judit (2022) Iskolai klíma vizsgálata a Nyírbélteki Szent László Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Godó, Irén (2024) Cigány népmesék által támogatott irodalomterápia roma és nem roma fiatalok identitáskeresésének szolgálatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gombos, Ádám (2020) Festészeti anyagok és technikák a vizuális nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gulyás, Éva (2020) Az állatasszisztált terápia (A kutyaterápiás foglalkozás alkalmazása a fejlesztésben). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gulyás, Éva (2023) Miért (nem) szeretnek tanulni a diákok - a tanulási motiváció vizsgálata a középiskolában. A nyelvtanulási motiváció tanár-specifikus összetevőinek vizsgálata a magyar-olasz két tanítási nyelvű osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gulyás, Éva (2023) Miért (nem) szeretnek tanulni a diákok - a tanulási motiváció vizsgálata a középiskolában; A nyelvtanulási motiváció tanár-specifikus összetevőinek vizsgálata a magyar-olasz két tanítási nyelvű osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győrfi, Angéla (2022) A pedagógus kompetenciák fejlesztése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győri, Edina (2020) Egészségre nevelés az általános iskolai szakkörök keretein belül. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győri, István (2023) A NETFIT mérés eredményeinek összehasonlító elemzése a pandémia előtti és utáni időszakban a Debreceni Református Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győri, Krisztina (2019) Vizuális eszközök az oktatásban régen és most. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Győriné Kun, Anikó (2023) Tehetséggondozás a Debreceni Református Kollégium Általános Iskolájában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gáborné Jászai, Emese Anna (2021) Alternatív Pedagógia. Állatasszisztált oktatás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gáborné Jászai, Emese Anna (2018) Tanulási nehézségekkel küzdő gyerekek fejlesztési lehetőségei német nyelv órán, A figyelem. Other thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gál, Beáta (2023) A tanulási és magatartási problémák csökkentésének lehetősége mozgással. Fókuszban az alapozó terápia elmélete és gyakorlata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gál, Marietta (2017) Papos: A helytörténet oktatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gálné Balog, Tímea Alina (2023) A drámapedagógia iskolai alkalmazása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gálné Tar, Gyöngyi Erzsébet (2023) Építsd meg a nyelvtudásod!. Új módszer az idegennyelv oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gémné Kovács, Anita (2023) Fejlesszünk természetesen. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gémné Kovács, Anita (2023) Fejlesszünk természetesen. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gémné Kovács, Anita (2022) A szülők tájékozottságának vizsgálata a fejlesztőpedagógus munkájáról. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

H

Hajnóczi, Kamilla (2021) Tanulási zavar az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Halászné Nagy, Mónika (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése kisiskoláskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hamecz, Enikő (2018) A cigány/roma gyermekek oktatása, különös tekintettel Nyírábrány községre. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Haranginé Szabó, Tünde (2023) Hogyan írjunk jó(l) portfóliót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Herczné Egri, Hajnalka (2023) Tehetséggondozás a köznevelésben. Képzőművészeti tehetségígéretek szűrése egy hátrányos helyzetű településen. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hidasi, Ágnes (2022) Digitális alkalmazások használata az angol szókincs tanításásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hodosi, Ibolya (2017) Tanulási motiváció kérdése a Z generáció életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Holb, Ibolya (2019) 30 éves a Modern tánc-Játék Stúdió -a debreceni modern - kortárs alkotó műhely és táncstúdió története. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Holló, Boglárka (2019) Cigány/roma gyermekek oktatása Magyarországon a múltban és a jelenben A mezőkeresztesi Szervita Nővérek Gyermekotthon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hollósi, Ferenc (2023) Egyházi és állami iskolák környezeti nevelésének összehasonlítása több nézőpontból. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth, Adrienn (2020) Internetes eszközök használata az angol nyelv tanításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth, Beatrix (2018) Az iskolai kortársbántalmazás vizsgálata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Horváth, Melinda (2020) A nyelvhelyesség kérdése az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Huszka, Annamária (2018) Mozgásfejlődés a születéstől az iskoláig. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Huszti, Bernadett (2018) Az infokommunikációs eszközökkel támogatott oktatási környezet. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

I

Ignácz, Erzsébet (2022) Útkereszteződések és elágazások. (Mit vár el a szülő a vezetőtől, ha csoportban dolgozó óvodapedagógus is, s mit, ha nem?). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Iszlai-Kovács, Marianna (2024) Tehetséggondozás az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ivancsóné Hajas, Ágnes (2021) A gyermekvédelem specializációja. Leányanyák nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Iván, Emese Vivien (2020) A mozgásos játékok szerepe az általános iskolai testnevelés oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

J

Jaskó, Edit (2022) A burnout szindróma és az intézményvezető szerepe a jelenség tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Jeles, Éva (2022) Egyéni fejlesztési lehetőségek az általános iskolai színjátszó körben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Jobbák, Diána (2021) Egy vidéki általános iskola tanulóinak életmódja, táplálkozása a szülők példamutatása és iskolai végzettsége tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Jóczik-Tóth, Orsolya (2021) A gyermekáldás, mint az élet továbbadásának ígérete Ábrahám családjában. Drámafeldolgozás Ábrahám családjának megismeréséhez. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Jóna, Szabolcs (2019) A Virágkarnevál története. A Karneváléj forgatókönyvének és a szerkesztett műsorának kialakulása, leírása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

K

Kalapos, Adrienn Bíborka (2015) Az erkölcstan tanításának lehetőségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kamenyiczkiné, Békési Gizella (2022) A drámapedagógia lehetőségei a bibliaismeret oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kamenyiczkiné Békési, Gizella (2022) A drámapedagógia lehetőségei a bibliaismeret oktatásában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Karasszonné Lőrincz, Katalin (2022) Bábjáték az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Karászi, Ferenc (2021) Alsó tagozatos labdarúgók utánpótlás képzése Hajdú Bihar megyében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kasza, Viktória (2019) Mintaértékű iskolai programok a roma/cigány gyerekek hatékony oktatása, nevelése érdekében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Katona, Dorottya (2020) A testnevelés története, a mindennapos testnevelés tapasztalatai a gyerekek szemszögéből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Katona, István (2019) A Létavértesi Irinyi János Általános Iskola múltja, jelene és jövője. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kecskés, Ferencné (2021) A néptánc és a társművészetek dramatizált színpadi megjelenítése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kerekes, Attila Miklós (2022) Az iskolai ünnepségek szervezése a Nyíregyházi Kölcsey Ferenc Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kerekesné Tóth, Szilvia (2024) Mitől hatékony a mi iskolánk? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kin, Ágnes (2022) Sportolási szokások vizsgálata alsó tagozatban, az egészségre nevelés tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Annamária (2020) Koordinációs képességek vizsgálata 11-12 éves korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Brigitta (2024) Zökkenőmentes óvoda-iskola átmenet elősegítésének előírásai, hazai intézmények gyakorlatai. Jó gyakorlatok, új együttműködési formák keresése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Edina (2022) A mesék megjelenése az alsó tagozatos olvasókönyvekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, József (2024) A köznevelési intézmény alapdokumentumainak jogszabályi elvárásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Nikolett (2016) Iskolaszövetkezetek napjainkban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2023) A különböző társadalmi-kulturális környezetből jövő gyermekek integrációs tevékenységei az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Ármin (2018) Cigánygyerekek hitoktatásának nehézségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss-Sipos, Eszter (2023) Az iskolai kreatív klíma. (Az iskolai kreatív klíma vizsgálata a Kecskeméti Református Általános Iskolában). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kissné Csontos, Annamária (2022) Egyházi iskola működésének jogszabályi meghatározottsága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kissné Szabó, Emese (2022) A modern audiovizuális eszközök használatának szokásai a felső tagozatos általános iskolás diákok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kissné Szántó, Ilona (2018) Az iskolaérettség vizsgálata egy debreceni óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kolozsiné Tóth, Andrea (2022) A korai intervenció fontossága a koragyermekkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Komporday, Réka (2024) Pedagógusok értékelési rendszerei és módszerei a legjobban teljesítő OECD országokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Komporday, Réka (2023) Principles and Exemplars of the Highest Performing OECD Countries’ Education Systems and their Possible Implementation in Hungarian Schools. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Komóczi, Gréta (2021) Élmény az oktatásban: a múzeumpedagógia lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Boglárka Emese (2024) A néptánc hatásának vizsgálata alsó tagozatos gyerekek testi-lelki fejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Dániel (2018) A digitalizáció hatása a hittanoktatásra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Edit Andrea (2022) A zenei nevelés és a csoportos éneklés hatásai az általános iskolás gyerekek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Enikő (2024) Állatasszisztált terápia és annak hatásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Fanni (2021) Szervezési formák idegennyelv-órákon az általános iskola 1-6 osztályában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, István (2019) A cigányok integrációja Debrecenben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Judit (2022) A drámapedagógia megjelenési formái az intézményemben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Nikolett (2019) Prezentációs technikák felhasználása az oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács, Nikolett (2022) Szervezési formák idegennyelv-órákon az általános iskola 4-6. osztályaiban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovács-Tóth, Szilvia (2022) Drámapedagógiai hatásvizsgálatok egy alsó tagozatos színjátszó csoportban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Katona, Zsófia (2023) Konfliktuskezelés az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Kiss, Csilla (2024) Az olvasás népszerűsítése - intézményi, országos és nemzetközi jó gyakorlatok. Olvasási szokások - kérdőíves vizsgálat a Mátészalkai Esze Tamás Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kovácsné Nagyházi, Ágota (2022) Játék és digitalizáció az angol nyelv oktatásában az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kozák, István (2022) A testnevelés tantárgy digitális oktatásának lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Koós, Judit (2021) Digitális oktatás. az angol nyelv digitális oktatásának empirikus vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Krucsó, Emese (2022) Az egyéni fejlesztés. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kruzsicz, Klaudia (2023) Nyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kruzsicz, Klaudia (2023) A differenciált fejlesztés lehetséges módszerei,a DIFER teszt és az alkalmazhatósága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kurinszky, Márk (2022) A társas kapcsolatok változásai egy projektmunka keretein belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kurucz, Tímea (2018) Iskolai agresszió. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kurucz, Tímea (2018) Reformpedagógiai irányzatok. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kósáné Illés, Éva (2022) Deviáns viselkedés Agresszió az iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

L

Lajcsák, Emese (2024) Az olvasás népszerűsítése - intézményi, országos és nemzetközi jó gyakorlatok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lajcsák, Emese (2024) Eredetiségnyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Laskay, Edit (2022) A tanári motiváció szerepe a zenei versenyeztetésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lentiné Nagy, Anikó (2024) Az iskolán belüli és kívüli egészségfejlesztés, egészségjavító magatartásformák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Leányvári, Andrea (2021) A lemorzsolódás csökkentését segítő tevékenységek szakképző iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Linzenboldné Török, Ilona (2021) A nyelvoktatás múltja és jelene. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Liptai, Krisztina (2018) A tanulók teljesítményének és motivációinak összefüggései informatika tantárgyból 5. és 6. osztályban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lipécz, Nikolett (2017) A zenei fejlesztés transzferhatásai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Litinec, Csilla (2019) Egy ismert történet dramatizálása (dialógusok, szerzői/dramaturgi utasítások elkészítése), módszertani leírása és elemzése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ludmann, Szilvia (2021) Az anyanyelvi kompetencia fejlesztésének lehetőségei az általános iskola felső tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ludmann, Szilvia (2019) Drámapedagógia eszközök alkalmazása a tehetséggondozásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lukács, Tímea (2023) Élethosszig tartó tanulás a pedagóguspályán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lukács, Tímea (2023) Élethosszig tartó tanulás a pedagóguspályán. Általános iskolai pedagógusok és középiskolai oktatók tanulási motivációjának összehasonlító vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lányi, Eszter (2023) A család mint laikus, de kompetens nevelés színtere. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

László, Abigél Hanna (2024) A kutyaterápia pozitív hatása az alsó tagozatos BTMN-es és autista gyermekek fejlesztésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lázár, Szilvia (2022) A Bábos Mesekuckó komplex foglalkozás fejlesztő hatása, az 5-7 éves korosztály számára. Iskola-előkészítés játékosan, bábokkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lázár, Szilvia (2024) Nagy és finom mozgások fejlesztésének fontossága a figyelemfejlesztés érdekében az iskola-előkészítés során. Kaszkád féle három labdás technika alkalmazása és fejlesztő hatásai az 5-6 éves korosztályban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lévai, Emese (2019) Keresztutak és párhuzamok A tánc- és drámatanítást összefüggései és kapcsolódási pontjai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lévai, Tiborné (2024) Egy előadás létrehozása a kezdetetektől a bemutatóig – gyerekszínjátszókkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Löki, Anikó (2021) A példakép szerepe az oktatásban, nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lőrik, Bernadett (2021) A Gyerekházak szerepe a korai szocializációs és képességbeli hátrányok enyhítésében és leküzdésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lőrinczné Cseh, Anna (2020) Dráma a digitális tanrendben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

M

Madákné Veres, Magdolna (2023) Az intézményvezetői attribútumok. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Madákné Veres, Magdolna (2021) A mese érzelmi intelligenciára gyakorolt fejlesztő hatásai a kisgyermekkorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Magi, Béla Tibor (2021) A fizika tantárgy digitális fejlesztésének lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Major, István Zoltánné (2017) Individuálpszichológiai szemlélet a tanítás-tanulási folyamatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Major, Krisztina (2019) A Színek vitája című mese dramatizálása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makara, Henriett (2019) A kollégiumi élet hatása a kiskamaszok szociális és tanulási fejlődésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makrai, Józsefné (2019) A mozgásfejlődés és a részképességzavarok kapcsolata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Marjai, Szilvia Petra (2022) A COVID-19 miatt bekövetkezett digitális oktatás hatása az olvasási készségek fejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Maruzs, Orsolya (2023) Egy erdei iskolai program megvalósítása Bátonyterenyén, középiskolás tanulók részére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Maróti, Anna (2023) A lovaglás, mint lehetőség az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mester, Fruzsina (2020) Kombinatorika és valószínűségszámítás alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mihók, Ilona Erzsébet (2022) Tánc szakkör lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mike, Tamás (2020) A labdarúgás 6-10 éves korban és a reflex-mozgáskoordináció fejlesztése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mikes-Batizi, Barbara (2020) A cigányság szocializációja a mátészalkai iskolákban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Miklós, Erzsébet (2024) A jóga fejlesztő hatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mile, Mónika (2015) Az egyházi iskolák pedagógiai szellemiségének összehasonlító elemzése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Minyóczki, Ilona (2018) A családi nevelés hatása a gyermek iskolai teljesítményére az Edelényi Nyitott Ajtó Baptista Oktatási Központban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mizsei, Nikolett (2024) Egyházi és állami óvodák nevelési tevékenységeinek összehasonlítása. Verselés, mesélés és ének, zene, énekes játék és gyermektánc. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mizsei, Nikolett (2024) Nyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Anna Katalin (2024) A digitalizáció adta lehetőségek az oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Dóra Eszter (2019) A Medgyessy Ferenc Gimnázium és Művészeti Szakgimnázium grafika szakjának bemutatása és az elmúlt hét évben ott végzett diákok pályakövetése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Evelin (2018) Családrajzok elemzése kisiskolás korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Evelin (2021) Esélyegyenlőség biztosítása a Gacsályi Általános Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Judit (2022) Tehetséges gyermek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, József (2022) Nemzetköziesítés az intézményemben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Máté (2019) A Z GENERÁCIÓ VALLÁSOKTATÁSA. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Tibor Sándor (2024) Attitűd formálás a matematikában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár, Tünde (2023) A fejlesztőpedagógusok és az oktatók együttműködése a Debreceni Szakképzési Centrum intézményeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Molnár Zoltánné Szilágyi, Zsuzsa (2023) Kiégni vagy kitartani a pedagóguspályán? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Monori, Orsolya (2019) Hátrányos helyzet és művészeti nevelés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Muczáné Kiss, Ágnes Rozália (2021) A pedagóguspálya kihívásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mursa, Szabolcs (2023) Az interaktív digitális eszközök hatásai a kisiskoláskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mátravölgyi, Gerda (2019) Kézilabda oktatásának holisztikus szemlélete az általános iskolás korosztályú gyermekek körében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mátyás, Angéla (2024) Digitális világ kihívásai óvodáskorban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máté, Beáta (2019) Generációs különbségek az infokommunikációs eszközök használatában különös tekintettel az oktatásra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máté, Debóra (2019) Tolerancia a keresztyén nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Máté, Viktória (2020) Az iskolai testnevelés története, a mindennapos testnevelés tapasztalatai a pedagógusok szemszögéből. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Méhész, Nikolett (2017) A pozitív pszichológia és pozitív pedagógia a cserkész mozgalomban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mészáros, Júlia (2014) A cserkészet pedagógiája. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Mónus, Anikó (2019) Prezentációs technikák felhasználása az oktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

N

Nagy, Bettina Tünde (2022) A középiskolás korosztály fejlődéslélektana és a vallásoktatás szempontjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Béla Attila (2018) Tehetséggondozás nem iskolai keretek között. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Edit Andrea (2018) A mozgásfejlesztés szerepe a tanulási és magatartási zavarok prevenciójában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Hajnalka (2021) Digitális nevelés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Irén Éva (2019) Az innovatív osztályfőnök a 21. század kihívásainak tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Tímea Margit (2021) A szenzomotoros torna alkalmazásának lehetőségei az iskolai testnevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy, Ágnes (2024) A német nyelvű történelemtanítás módszertani kihívásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagy-Sümegi, Katalin (2024) Művészeti és esztétikai nevelés műalkotással. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyfejeőné Pocók, Csilla (2023) Hátrányos- és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Hajdú, Mónika (2020) Óvodából az iskolába - az átmenet vizsgálata. Az óvodás gyermek iskolára való alkalmasságának segítése a szülői együttműködés tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Nádasi, Erika (2023) Az idegennyelv oktatását érintő innovációs folyamatok menedzselése, jó megoldások kialakítása a Sárospataki Református Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Szanics, Judit (2023) A halmozottan hátrányos helyzetű tanulók kihívásai a kistérségi általános iskolákban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Szanics, Judit (2024) A pedagógusok kiégésének okai és megelőzésének lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nawrockiné Tóth, Emese (2023) Intézményi önértékelés a Debreceni Bolyai János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Novák, Katalin (2020) A drámajátékok használatának tapasztalatai a tanulók iskolai teljesítményében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nyitrai, Viktória Tímea (2022) A játék szerepe a tehetséggondozásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nyáriné Üveges, Csilla (2023) A mentorpedagógus személyiségének és módszereinek hatása a gyakornokokra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nádasdi, Blanka (2019) A szociális kompetencia alakulása integrált osztályközösségekben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nánássyné Tóth, Veronika (2019) A drámapedagógia személyiségformáló hatásai. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Németh, Anita Éva (2023) Nyilatkozat. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Németh, Anita Éva (2023) A pályaválasztási döntés támogatása digitális eszközhasználattal a sajátos nevelési igényű tanulók körében-általános iskolai korosztályban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Németh, Balázs Tamás (2023) Általános iskolai mérések. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Németh, Erika (2019) A SZOBORKÉSZÍTÉS GYAKORLATA TANTÁRGY OKTATÁSÁNAK MÓDSZERTANI MEGÚJÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI MŰVÉSZETI SZAKGIMNÁZIUMBAN. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Némethné Nagy, Julianna (2021) A tanulási zavar és következményei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

O

Oláh-Tóth, Dorina Ildikó (2020) Integráció a mai magyar köznevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Oláhné Takács, Éva (2023) A pedagógus kiégés, a vezető lehetőségei ezek megelőzésére, kezelésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Orosz, János (2020) A labdarúgás népszerűsítése és oktatása 6-10 éves korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Oscsenda, Eszter (2017) A pedagógus életpálya kérdései. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Osváth, Dóra (2021) A pedagógus és a tanulási problémák. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

P

Pallás, Brigitta (2021) A helyesírást befolyásoló tényezők. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Paládiné Rozsályi, Anna (2022) A kondicionális képességek fejlesztése testnevelési játékokkal. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Papp, Szilvia (2021) Környezeti tudatosság vizsgálata az általános iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Parlaginé Tolnai, Hajnalka (2018) A tanulói munka értékelése a testnevelés tantárgyban az 5. -6. évfolyamon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Patainé Péter-Szarka, Éva (2017) A XXI. sz. katechetikai kihívásai egy mai gyülekezetben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pecasz, Anna Éva (2022) Az antik görög művészetek kreatív feldolgozási lehetőségei a vizuális nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pelsőci-Nagy, Melinda (2023) "Az esélyegyenlőség megteremtésének lehetőségei az általános iskolákban. A nyelvi hátrányok csökkentése a NYIT-módszer segítségével a Vilmányi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában". UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pelsőci-Nagy, Melinda (2024) "Hátránykompenzáció a drámapedagógia eszközeivel a Vilmányi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában". UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Perge, Zsoltné (2020) Perge Zsoltné (2020)Mit tehet egy pedagógus tanulási nehézség esetén? Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Perge, Zsoltné (2019) A pedagógus vizsgálati lehetőségei tanulási és magatartásbeli zavarok esetén. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Perla, Erzsébet (2021) Szabó Magda műveinek olvasottsága az író alma materében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petneházy, Árpád Zoltánné (2022) Idegen nyelvi kompetenciák kialakítása és személyre szabott fejlesztése szabadidős tevékenységek során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petró, Józsefné (2018) Iskolám története. A magyar oktatási rendszer történetének és jelenlegi helyzetének vizsgálata egy kistelepülés iskoláján keresztül - a nyíribronyi általános iskola bemutatása. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petőné Kiss, Judit (2023) Állatasszisztált tanítási órák a közoktatásban. A terápiás kutya szerepe a tanítás folyamatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pinczés, Vilma (2024) Tehetséggondozás a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pluhár Gáborné Szűcs, Enikő (2023) A tantestület mint közösség működése az iskolai szervezeti kultúra és a klímavizsgálatok tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pribék, Franciska Anna (2024) Matematika hatékony tanulását és tanítását befolyásoló tényezők vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Puskás, Réka (2021) A modern audiovizuális eszközök használata és hatásuk a felső tagozatos gyermekek személyiségfejlődésére. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pálosi, Judit (2020) Pálosi Judit(2020)Olvasási és könyvtárhasználati szokások egy debreceni általános iskola 5.-6.évfolyamán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pántya, Nikolett (2021) A differenciált tanulásszervezés helyzete a közoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Péntek, Fanni (2018) 7-10 éves gyerekek kondicionális képességének fejlődése a kézilabda edzések hatására. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

R

Rakócziné Gyetkó, Zsuzsanna (2023) A hatékony óvoda működése a Búzaszem Nyugati Óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Revák, Eszter (2017) A fejlesztőpedagógus és az osztályfőnök együttműködése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rimóczi, Orsolya (2020) A mozgás jelentősége a részképesség zavarok kezelésében. Hazánkban fellelhető mozgásterápiás eljárások összehasonlítása a pedagógusok tájékozottsága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rubintné Páll, Regina (2023) A 10-11 éves korosztály fittségének változása a koronavírus járvány előtt, alatt és után. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rusz-Fekete, Szandra (2023) The background and connections of successful teaching english as a second language. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rusznák, Anett (2020) A roma tanulók oktatása, nevelése és felzárkóztatásuk a dögei általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rusói, Fanni (2022) A cselekedtetés, a tevékenykedtetés és a szemléltetés fontossága az anyanyelvi nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rábainé Vura, Ilona (2022) A bábjáték szerepe és lehetőségei az óvodai nevelésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rácsai, Edina (2021) Néptánc tanítás alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rácz, Henrietta (2023) Kisgyermekes szülők környezeti tudatosságának mértéke és az óvodaválasztás összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rácz-Zilahi, Enikő (2023) Érzelmileg éretlen szülők. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ráczné Kádár, Nóra (2024) Vezetői kommunikáció, az információáramlás hatékonysága a köznevelési intézményekben. A kommunikáció problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rákné Mihaliczku, Nikoletta (2022) Hátrányos helyzetű tanulók támogatása adaptív módszerekkel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Rösnerné Telepóczki, Márta (2018) A gyász jelensége a kisiskoláskorú gyermekek katekézisében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

S

Sajtós, Brigitta (2015) Kisebbségi oktatás Magyarországon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sarkadi, Ferenc (2021) Mi volt jó a karanténban?. (Egy közoktatási intézmény vizsgálata). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Schmied, Zsolt János (2023) Tanulási motiváció vizsgálata a magyar és dél-koreai iskolarendszerben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Selmeci, Rita (2015) A családi háttér szerepe a gyermek életében. A szociális háttér és az iskolai eredményesség összefüggései. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Selmeczi, Ágnes (2022) A tömegkommunikáció és multimédia hatása a kisiskolások egészségtudatára. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Seres, Péter (2018) A kamaszkor és a katechézis lehetőségei. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sike, Blanka (2021) A Mimio interaktív tábla használata alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Simon, András (2024) A modern technológia hatása a gerincre és a test más területeire. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Simon, Tünde (2019) Language Awareness in Focus. Teaching Present Tenses from the Basics. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Soóky-Szili, Krisztina (2021) Az óvoda szerepének és presztízsének változása egy adott település életében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabados, Boglárka (2020) A katechézis mint a serdülők önelfogadásának segítője. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabadosné Kövér, Lívia (2018) Mozgásfejlesztés szerepe a tanulási, viselkedési zavarok megelőzésében, korrekciójában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabadosné Orbán, Emőke (2018) Kreativitás az óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Barbara Dóra (2016) Könyvtár-és múzeumpedagógia. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Dorina (2018) A digitális eszközök használata az idegen nyelvi órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Dorina (2020) A kisgyermekkori médiafogyasztás hatásai a vizuális nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Dóra (2024) Miért (nem) tanulok? A Debreceni Református Kollégium Gimnáziuma diákjainak tanulási motivációs vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Erika (2021) Idegennyelv-oktatás a szakképzésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Ilona (2023) A pedagógusok digitális kompetenciájának fejlődése. A Debreceni Református Kollégium Általános Iskolája pedagógusainak IKT-használati attitűdjei és szokásai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Mátyás (2023) Egy magyar állami és egy nemzetközi magániskola működésének összehasonlítása vezetőhelyettesi szemléletből. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Nikolett (2021) Az állóképesség fejlesztési lehetőségei aerob és anaerob mozgástevékenységekben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Norbert (2024) A különböző művészeti területek jelentősége a fenntarthatóságra nevelés folyamatában a Bagaméri Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Titanilla Kinga (2019) A pedagógus-szülő kapcsolattartás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó, Ádám (2023) Porcsalma története. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabó-Csiha, Zsanett (2024) A hulladékkezelés gyakorlata a Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola alsó tagozatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabóné Csellár, Hajnlaka (2018) A tanulási zavarok hatása az idegen nyelv tanulásra. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szabóné Debrődi, Judit (2021) Hagyományápolás a Tiszacsegei Fekete István Általános Iskolában 1985-től napjainkig. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szalma, Evelin (2019) Roma gyerekek oktatási integrációja különös tekintettel Nyíregyháza térségében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szarka, Dóra (2020) Nyelvi játékok idegennyelv-órákon az általános iskola 1-4. osztályaiban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szarkáné Kun, Szilvia (2020) Hogyan hat a tanulók személyiségfejlődésére az általános iskolában alkalmazott drámapedagógia? Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szathmári, Panna (2023) Beszédhibás gyerekek nehézségei az olvasástanulás során. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szatmári, Ágnes (2022) Motiválás az ének-zene órákon. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szegedi, Enikő (2022) A fény és az árnyék játéka- az árnyjáték helye az oktatási-nevelési folyamatban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szepesváryné Hegedűs, Dóra Anna (2019) Beszédfejlesztés az alsó tagozatban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyi-Pap, Tímea (2018) Fejlesztő értékelés az alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyiné Kabai, Ildikó (2023) Táblajátékok használata az oktató-nevelő munkában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szilágyiné Kabai, Ildikó (2024) A szakképzés változása az elmúlt évek során avagy A „szakképzésé a jövő”. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szima, Beáta (2018) A család szociokulturális háttere. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szladek, Péter (2019) Az erdei iskola pedagógiai hatása kisiskoláskorban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szombatiné Piczil, Mária (2021) Óvodaválasztási szokások vidéken, városban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szöllősiné Nemes, Ágnes (2019) Drámapedagógia az óvodában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szücs, Anett (2022) Játékok a nyelvtanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szőnyi, Mónika (2022) Az alsó tagozatosok matematikatanulási attitűdjei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szűcs, Anikó (2019) Tanulássegítés a magyar nyelv- és irodalomórán Az ismeretterjesztő szövegek alkalmazása a tanulás tanításának folyamatában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szűcs, Anita (2014) Drámajátékok irodalom órán. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szűcs, Luca Kata (2024) Digitális generáció és a tanári kreativitás-avagy hogyan motiváljunk egy Z-generációs nemzedéket a tanulásra. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sántha Dávidné Bakóczy, Boglárka Jennifer (2019) Számítógép-használat az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sáreczki, Gyula (2023) A hatékony iskola jellemzői a II. Rákóczi Ferenc Magyar – Angol Két Tanítási Nyelvű Baptista Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sóvágó, Szilvia (2022) Az olvasóvá nevelés lehetőségei. Olvasói szokások és attitűd kutatása két Waldorf gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Sóvágó, Szilvia (2022) Nyilatkozat a szakdolgozat eredetiségéről. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

T

Takácsné Zilahi, Vanda (2022) A szülők olvasási szokásainak megismerése és a gyermekek olvasóvá nevelése közötti összefüggések. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tamás-Nagy, Alexandra (2022) Összművészet megvalósítása a drámapedagógiai foglalkozásokban (Arany János: Toldi feldolgozása a drámapedagógiában). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tanászi, Ábel (2022) Képi szemléltetés Comenius pedagógiájában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Torkos, Edina (2024) A balkezes gyermekek írásoktatása. [["eprint_typename_alapdolgozat" not defined]] (Submitted)

Totyik, Csenge (2019) Az Igazgyöngy Alapítvány - Egy leendő pedagógus szemével. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Trosko, Mária (2024) A kiégés prevenciója a pedagógusok körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Truczkainé Kovács, Edit (2019) Drámajáték az óvodában. Az óvodapedagógusok attitűdje a drámapedagógiához. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Turgyán, Júlia Boglárka (2023) Motorikus képességek fejlesztése és mérésének lehetőségei a testnevelés órák keretein belül. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tyahur Gönczy, Mónika (2023) A Nyíregyházi Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégium huszonkét éve az esélyteremtés szolgálatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Liliána (2023) Játékos matematikatanítás az alsó tagozaton. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, László (2023) Vezetői kommunikáció, az információáramlás hatékonysága a köznevelési intézményekben. A hatékony kommunikáció problémái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Márta (2020) Drámapedagógia az óvodában. A drámajáték helye, jelentősége az óvodai nevelésben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Sándor Tibor (2024) A középiskolai diákok párkapcsolatról és házasságról alkotott képének kérdőíves vizsgálata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóth, Viktória (2022) Az anyanyelv és a hazaszeretet szerepe és fontossága. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Sikli, Anikó (2018) Alternatív és reform iskolák Magyarországon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Szántó, Gabriella (2018) Az értő olvasás mérése 5. és 6. osztályban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Varga, Katalin (2018) A pedagógiai szakszolgálat és a középiskola közötti együttműködés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tölgyfa, Lászlóné (2022) Tanügyigazgatás az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Török, Melinda (2018) Néptáncoktatás az alsó tagozaton. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

U

Udvarhelyi, Zsolt (2024) A mindennapos testnevelés szerepe az egészségfejlesztésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ulviczky, László (2018) A konfliktuskezelés lehetőségei a cigány iskolákban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Usztics, Anikó Mária (2022) A történelem tantárgy digitális oktatásának lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

V

Varga, Andrea (2022) Többféle művészeti tevékenységben alkalmazott báb- és drámajáték együttes megjelenése a gyermekkultúrában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Varga, Judit (2018) Az iskolai erőszak. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vatai, Réka Veronika (2015) A Debreceni Ady Endre Gimnázium könyvtárának története és szerepe az iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Verdes-Sepely, Orsolya (2023) Az érzelmi intelligencia és a stresszkezelés kapcsolata a tehetséggondozásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Veres, Barbara (2019) "Érdekes feladatok": a tanulói figyelem változásának lehetséges okai feladattípusok tükrében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Veress, Fanni (2019) Hip-hop alapú oktatás. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Verikné Polyák, Anikó (2023) A hátrányos helyzetű tanulók motivációs nehézségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vigh, Nóra (2014) Hátrányos helyzetű tanulók oktatása és nevelése az Arany János Kollégiumi Program keretében Ibrány városában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vincze, Éva Fruzsina (2020) Az újmédia: a kommunikáció és a művészet találkozása a digitális korban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Virga, Zsófia (2023) A mindennapos testnevelés vizsgálata és a pedagógusok tapasztalatai a koronavírus járvány időszakában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Volosinovszki, Marianna (2019) Csángó földön tanítottam. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vágóné Nádas, Márta (2024) Online bántalmazás. (A cyberbullying előfordulásának gyakorisága egy általános iskola 10-15 éves korosztályában). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Váradiné Béres, Beatrix (2021) Vezetői feladatok a pedagógusjelöltekkel és az új vagy a visszatérő munkatársakkal (Vezetői feladatok a pedagógusok pályán tartásáért). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vékásné Balla, Eszter (2022) Hagyomány és / vagy modernség. (A digitális oktatás vívmányai). UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Z

Zeisky-Nagy, Zsuzsanna (2024) A Meixner Ildikó-féle diszlexia prevenciós módszer összefoglaló bemutatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Zsigovics, Erika (2024) Szülői kapcsolatrendszer az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Zsula, Magdolna (2024) A logoterápia és a logopedagógia lehetőségei az iskolai fejlesztésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

É

Éger, Ádám (2021) Hitoktatás a veszélyhelyzetben. A tanári és tanulói tapasztalatok, valamint a hitoktatás lelkigondozói aspektusa. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ó

Ónodi, Ramóna (2019) A gyógytestnevelés fontossága az általános iskolás gyermekek életében. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

This list was generated on Wed Nov 20 21:45:05 2024 CET.