Items where Subject is "L Education > LC Special aspects of education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 49.

Thesis

Bakné Papp, Tünde (2020) Az iskolai haladást segítő tényezők. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Balogh, Sándor (2024) Intézményi humán erőforrás tervezés a kisvárosi és községi valóságban, az értékelés és visszacsatolás módjai. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Beszterczey, Andrásné (2022) Határ a csillagos ég?. A Református EGYMI innovációs dilemmái. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Boros, Enikő Violetta (2010) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar közoktatási rendszerben. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Brád, Nikolett (2023) Tehetségfejlesztés az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Csontosné Bodnár, Mária Irén (2018) Autizmus spektrumzavarral küzdő tanuló beilleszkedési nehézségei az iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Császi, Anikó (2018) Tanulási problémákkal küzdő tanulók az idegennyelvi órákon. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Dancsi, Dorottya (2017) A babaúszás jelentősége. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Debreceni, Dorina (2019) Tanulási zavarok - fejlesztési lehetőségek. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Erdei, Fruzsina (2022) A gyógynövényismeret létjogosultsága az általános iskolások körében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fekete, Zsuzsanna (2021) Vizuális nevelés a Waldorf-iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fukász, László (2024) Az iskolalelkész vezető szerepe a református intézményben. Egy kérdőíves felmérés fényében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gulyás, Éva (2023) Miért (nem) szeretnek tanulni a diákok - a tanulási motiváció vizsgálata a középiskolában. A nyelvtanulási motiváció tanár-specifikus összetevőinek vizsgálata a magyar-olasz két tanítási nyelvű osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gulyás, Éva (2023) Miért (nem) szeretnek tanulni a diákok - a tanulási motiváció vizsgálata a középiskolában; A nyelvtanulási motiváció tanár-specifikus összetevőinek vizsgálata a magyar-olasz két tanítási nyelvű osztályokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gáborné Jászai, Emese Anna (2021) Alternatív Pedagógia. Állatasszisztált oktatás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Gál, Beáta (2023) A tanulási és magatartási problémák csökkentésének lehetősége mozgással. Fókuszban az alapozó terápia elmélete és gyakorlata. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Harmanné, Puskás Krisztina Erika (2020) A sikeres iskolakezdés támogatása az óvodai nevelésben mozgásfejlesztéssel. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Hatalyák, Edina (2023) Pozitív pszichológiai tényezők vizsgálata a nyelvtanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Jónás, Judit (2017) Autisták inkluzív nevelése. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Keresztesi, Ildikó (2021) A hitoktató szerepe a gyermek hit- és személyiségfejlődésében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Dorottya (2020) A zenei fejlesztés lehetőségei és hatásai a tanulási zavarok csökkentésére. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kiss, Edina (2018) Esélyegyenlőség az iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Kosztáné Tóth, Barbara (2023) Inkluzív nevelés az anyanyelvi oktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Lőrincz, Anna Edit (2022) Az iskolai szorongás. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Magi, Béla Tibor (2021) A fizika tantárgy digitális fejlesztésének lehetőségei. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Majoros, Rebeka (2018) A drámapedagógia fejlesztő ereje. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makaráné Lukács, Mónika (2023) A mindennapos testnevelés összehasonlító elemzése kisvárosi és nagyvárosi iskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Makrai, Józsefné (2019) A mozgásfejlődés és a részképességzavarok kapcsolata. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Munkácsiné Mónus, Mária (2018) Új digitális terek és lehetőségek az idegen nyelvek tanításában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Munkácsiné Mónus, Mária (2022) A motiváció, tanulási motiváció. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Nagyné Szücs, Andrea (2024) A tréning módszertanának biblikus alkalmazása egyházi intézmények munkaközösségeiben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Papp, Éva Katalin (2023) A digitális nemzedékek hatása az oktatási módszerekre. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petőné Kiss, Judit (2024) Állatasszisztált tanítási órák a közoktatásban A terápiás kutya szerepe az óvodai – iskolai átmenet szakaszában és azt követően az 1. osztályban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Petőné Kiss, Judit (2023) Állatasszisztált tanítási órák a közoktatásban. A terápiás kutya szerepe a tanítás folyamatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pittlik, Fanni Flóra (2018) Egy környezeti nevelésen alapuló iskola (A Debreceni Gönczy Pál Általános Iskola pedagógiai szemlélete alapján). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pokol, Zsófia Katalin (2019) A cigány/roma gyermekek felzárkóztatásának lehetőségei, gyakorlata Tuzséron. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Pálosi, Judit (2023) A gyermekvédelem lehetőségei az óvodában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Péter-Szarka, Zsófia (2022) Kooperatív módszerek alkalmazása középiskolában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Szücs, Anett (2022) Játékok a nyelvtanulásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tamkó, Sarolta (2021) Hogyan segíti a miskolci Martin János Szakiskola az intézményben végzett fogyatékossággal élő tanulók társadalmi beilleszkedését? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tyahur Gönczy, Mónika (2023) A Nyíregyházi Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégium huszonkét éve az esélyteremtés szolgálatában. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Tóthné Varga, Katalin (2018) A pedagógiai szakszolgálat és a középiskola közötti együttműködés. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Vig-Kiss, Ilona (2018) A lovasoktatás szerepe a közoktatásban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Virág, Petra Boglárka (2018) Pedagógiai módszerek alkalmazása az iskolán kívül - A táborok világa. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Zeisky-Nagy, Zsuzsanna (2024) A Meixner Ildikó-féle diszlexia prevenciós módszer összefoglaló bemutatása. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

dr. Szelkéné Csekő, Noémi (2024) Motiváció lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata a középfokú képzésben. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Ágostonné Frantsik, Éva (2021) A digitális oktatás tanári és tanulói tapasztalatai a Debreceni Ady Endre Gimnáziumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

Áros, Tünde Ilona (2022) Az ember tragédiája feldolgozása a drámapedagógia eszközeivel. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

This list was generated on Fri Jan 3 04:22:38 2025 CET.