Kuruczné Nagy, Andrea Marianna (2023) Pozitív pszichológia, pozitív pedagógia. A flow vizsgálata kémiaórán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Text
Kuruczne Nagy Andrea Marianna Szakdolgozat 2023.pdf Repository staff only Download (1MB) |
Abstract
Az eredményes kémiatanítás fontos eleme a minél nagyobb tanulói bevonódás, sikerének egyik záloga a flow elérése, mert ebben az állapotban a diákok a külvilág zavaró hatásainak kizárásával képesek figyelni az órai munkára. Vizsgálatomban kémia fakultáción résztvevő tanulók véleményét értékelve kérdőíves módszerrel kutattam, hogy az órán átélnek-e flow-élményt, illetve, hogy a különböző módszertani megvalósítású tanórákon megmutatkozik-e szignifikáns különbség a flow- és antiflow-mutatók tekintetében.
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | flow kémiaóra |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Adult Training Centre |
Depositing User: | Andrea Marianna Kuruczné Nagy |
Date Deposited: | 01 Jul 2024 09:09 |
Last Modified: | 01 Jul 2024 09:09 |
URI: | http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/2565 |
Actions (login required)
View Item |