Fábián-Gerő, Mariann (2021) Hátrányos helyzetű tanulók inkluzív nevelése. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Text
Fábián-Gerő Mariann pedagógia szakdolgozata.pdf Repository staff only Download (759kB) |
Abstract
A hátrányos helyzetű tanulók között végzett hitoktatói szolgálattal foglalkozik a dolgozat, különös tekintettel az SNI-s és BTMN-es tanulókat figyelembe véve.
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | inkluzív nevelés, SNI, BTMN, hátrányos helyzet |
Subjects: | L Education > LC Special aspects of education > LC4001-4806.5 Children and youth with disabilities. Learning disabled children and youth B Philosophy. Psychology. Religion > BV Practical Theology > BV1460 Religious Education L Education > L Education (General) L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Institute of Theology > Department of Practical Theology |
Depositing User: | Mariann Fábián-Gerő |
Date Deposited: | 26 Nov 2021 11:49 |
Last Modified: | 26 Nov 2021 11:49 |
URI: | http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/2185 |
Actions (login required)
View Item |