Pozitív pszichológia, pozitív pedagógia. A flow vizsgálata kémiaórán

Kuruczné Nagy, Andrea Marianna (2023) Pozitív pszichológia, pozitív pedagógia. A flow vizsgálata kémiaórán. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.

[img] Text
Kuruczne Nagy Andrea Marianna Szakdolgozat 2023.pdf
Repository staff only

Download (1MB)

Abstract

Az eredményes kémiatanítás fontos eleme a minél nagyobb tanulói bevonódás, sikerének egyik záloga a flow elérése, mert ebben az állapotban a diákok a külvilág zavaró hatásainak kizárásával képesek figyelni az órai munkára. Vizsgálatomban kémia fakultáción résztvevő tanulók véleményét értékelve kérdőíves módszerrel kutattam, hogy az órán átélnek-e flow-élményt, illetve, hogy a különböző módszertani megvalósítású tanórákon megmutatkozik-e szignifikáns különbség a flow- és antiflow-mutatók tekintetében.

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: flow kémiaóra
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Adult Training Centre
Depositing User: Andrea Marianna Kuruczné Nagy
Date Deposited: 01 Jul 2024 09:09
Last Modified: 01 Jul 2024 09:09
URI: http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/2565

Actions (login required)

View Item View Item