![]() | Up a level |
Bagdi, Imre Richárd (2023) Hogyan motiválja a tanár személyisége a tanulót? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Csáki, József Gedeon (2024) Társadalmi hatások a kollégiumban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Farkas, Viktória (2024) Az élménypedagógia szerepe az oktatásban: Hogyan lehet a tanulás játék? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Fekete, Boglárka (2023) Motiváció az általános iskolai korosztály katechézisében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Győrfi, Angéla (2023) A pedagógus fejlődésének lehetősége a kompetenciák tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Hajnal, Ágnes (2012) A tanító szerep alakulása hazánkban. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Komporday, Réka (2024) Pedagógusok értékelési rendszerei és módszerei a legjobban teljesítő OECD országokban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Adrienn (2012) Az osztályfőnök-szülő kapcsolat vizsgálata a Hajdúhadházi Református Általános Iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Kovács, Barbara (2012) A pedagógus-szülő kapcsolat problémáinak vizsgálata a Hajdúhadházi Református Általános Iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Lakatos, Tamás (2021) Motivációs lehetőségek a vallásoktatásban. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pinczés, Renáta (2010) Kapcsolattartási formák pedagógusok és szülők között az általános iskolában. Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Pluhár Gáborné Szűcs, Enikő (2023) A tantestület mint közösség működése az iskolai szervezeti kultúra és a klímavizsgálatok tükrében. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Rusz-Fekete, Szandra (2023) The background and connections of successful teaching english as a second language. UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Tarcza, Vivien (2012) A tanári kiégés (burnout szindróma). Diploma thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.