Farkas, Viktória (2024) Az élménypedagógia szerepe az oktatásban: Hogyan lehet a tanulás játék? UNSPECIFIED thesis, Debreceni Református Hittudományi Egyetem.
Text
Az élménypedagógia szerepe az oktatásban_ Hogyan lehet a tanulás játék.pdf Repository staff only Download (4MB) |
Abstract
Szeretek tanítani, s a szakdolgozatom központi témája is az, hogyan lehet a tanulást élménnyé varázsolni, hogy az ne legyen száraz tudásmegosztás. A kisiskolás korosztály tanítása mellett a tanítóképzős hallgatók gyakorlati oktatásában is részt veszek. Fontos feladatomnak és életcélomnak tartom, hogy a rám bízott hallgatókkal ne csak a tudásomat osszam meg, hanem az ezzel járó napi szintű örömöt, motiváltságot is megismerjék. Ebből kifolyólag a dolgozatomban foglalkozom a mentorpedagógus szerepének és feladatainak fontosságával. Hogyan és milyen módszerekkel, milyen munkaformákkal dolgoznak manapság a pedagógusok, és ezek közül melyik bizonyulhat hatékonyabbnak a tanítás-tanulás területén? Vajon fontos-e az aktív tanulás a mai generáció oktatásában? Egyáltalán, mit rejt ez a fogalom? A szakdolgozatom bizonyos fejezeteiben ezáltal egyfajta jó gyakorlat megosztás is található. Az a célom, hogy átfogó képet mutassak arról, én milyennek képzelem el a tanítás-tanulás folyamatát és a mindennapokban ezt hogyan valósítom meg.
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2832-2844.1 Teaching personnel L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Adult Training Centre |
Depositing User: | Viktória Farkas |
Date Deposited: | 17 Jul 2024 11:18 |
Last Modified: | 17 Jul 2024 11:18 |
URI: | http://derep-szd.drhe.hu/id/eprint/2874 |
Actions (login required)
View Item |